ششمین گردهمایی ساختمان های مارک دار، روز یکشنبه و دوشنبه، هفتم و هشتم مهر ماه سال 98 رسما آغاز به کار کرد. در این نمایشگاه ، برترین و لوکس ترین صنایع ساختمانی مانند سال های گذشته حضور یافتند. ساختمان های مارک دار

هر ساله گردهمایی ساختمان های مارک دار در سالن اجلاس سران تهران با ظرفیت 1500 صندلی برگزار می شود که امسال نیز این گردهمایی با حضور بیشماری از سازندگان و معماران صاحب نام و برندهای برتر ساختمانی کشور در این سالن بزرگ و مجلل برگزار شد.

برند ژیمان نیز مانند سال های گذشته به عنوان تنها نماینده برندهای معتبر Bathco اسپانیا و DanielRubinetterie ایتالیا، مفتخر به حضور در این گردهمایی بزرگ بود و جدیدترین و به روزترین محصولات لوکس ساختمانی را به مدعوین و صاحبنظران عرضه نمود.

ششمین گردهمایی ساختمان های مارک دار

ششمین گردهمایی ساختمان های مارک دار2

ششمین گردهمایی ساختمان های مارک دار7

ساختمان های مارک دار چه ساختمان هایی هستند؟

ساختمان های مارکدار ، ساختمان هایی لوکس و با کیفیت هستند که برای شناخته شدن توسط مخاطبان، گروه ساختمانی سازنده ساختمان های مارکدار ، آرم گروه خود را بر روی دیوار ورودی حک می کنند تا دیگران بتوانند به مرغوبیت ساخت ساختمان پی ببرند. بدین وسیله این گروه با معرفی خود و استفاده از برندهای مرغوب و لوکس، ضامن کیفیت ساختمان، در سال های آینده می شوند.

 

ششمین گردهمایی ساختمان های مارک دار1

ششمین گردهمایی ساختمان های مارک دار3

ششمین گردهمایی ساختمان های مارک دار4

ششمین گردهمایی ساختمان های مارک دار8

ششمین گردهمایی ساختمان های مارک دار10

معرفی شرکت ژیمان

در معرفی برند ژیمان باید گفت که شرکت ژیمان یکی از شرکت های زیر مجموعه کارخانجات «سنی» است که ۳۵ سال سابقه موثر در تولید و بازرگانی لوازم بهداشتی ساختمانی دارد. برخورداری از یک سیستم فروش قدرتمند با بیش از ۲۰۰ نفر نیروی انسانی مجرب، سیستم حمل و نقل و لجستیک سریع و رایگان به کلیه پروژه های تهران و … از ویژگی ها و مزایایی هستند که کمتر شرکتی می تواند با آن در رقابت باشد.
این شرکت با ارائه برند ژیمان و با هدف واردات محصولات لوکس بهداشتی ساختمانی از برندهای معتبر جهان، آغاز به کار کرده است. محصولات لوکس ساختمانی مانند وان و جکوزی ( وان جکوزی )، کاسه روشویی لوکس ، توالت فرنگی وال هنگ ، روشویی ایستاده و در کل چینی آلات بهداشتی لوکس و هم چنین شیرآلات لوکس ایتالیایی ، از بهترین برندها وارد بازار ایران می شوند.
از سیاست های شرکت ژیمان واردات محصولات لوکس ساختمانی به صورت انتخاب شده است. این شرکت پرفروش ترین و خاص ترین محصولات برندها را انتخاب کرده و به مجموعه نمایشگاهی خود اضافه می کند تا طراحان و مشتریان بتوانند از میان بهترین محصولات، انتخاب خود را انجام دهند و مجبور نباشند ساعت ها زمان خود را صرف پیدا کردن محصولات لوکس ساختمانی، در بازار این محصولات کنند.
یکی از مزایای شرکت ژیمان زیر مجموعه شرکت بزرگ سنی بودن، است. چراکه با بهره مندی از تجربیات بسیار خوب شرکت سنی، اقدام به ارائه گارانتی و پشتیبانی قدرتمند برای محصولات بهداشتی خود، به مشتریان کرده است.

 

ششمین گردهمایی ساختمان های مارک دار5

ششمین گردهمایی ساختمان های مارک دار6

نمایشگاه محصولات شرکت ژیمان

در نمایشگاه یا شوروم شرکت ژیمان ،طیف گسترده ای، از زیباترین و خاص ترین محصولات وارداتی لوکس ساختمانی به نمایش در آمده اند. در این نمایشگاه امکان بازدید برای مشتریان مختلف از جمله معماران، طراحان داخلی، انبوه سازان فراهم آمده است تا بتوانند محصولات خاص و انتخاب شده ای را در کنار یکدیگر نظاره کنند و از میان آن ها انتخاب نمایند. این نمایشگاه در روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت ۹ صبح الی ۱۷ عصر با هماهنگی قبلی پذیرای بازدیدکنندگان گرامی است. برای هماهنگی بازدید از نمایشگاه محصولات ژیمان می توانید با شماره تلفن های این شرکت تماس بگیرید.

شماره تلفن: ۸-۷۷۳۳۵۳۳۴-۰۲۱
شماره موبایل: ۰۹۳۵۷۷۳۳۱۲۰