روشویی ایستاده در کنار سایر مدل های موجود در بازار نظیر روشویی کابینتی ، کاسه روشویی توکار ، روشویی سنگی و … کاربرد دارد. تا قبل از عرضه شدن روشویی کابینتی به بازار اکثر افراد برای خرید روشویی منزل خود انتخاب دیگری به جز انتخاب روشویی ایستاده نداشتند. اما پس از آمدن مدل های جدیدتر انتخاب ها برای خرید و استفاده از روشویی ایستاده کمتر شد. اما استفاده از روشویی ایستاده چه مزیت هایی دارد؟

روشویی ایستاده چیست؟

منظور از روشویی ایستاده، مدلی بدون کابینت است و پایه آن یکسره از زیر کاسه روشویی شروع می شود و برروی زمین قرار می گیرد. در طراحی های جدید روشویی ایستاده ، گاهی جنس پایه متفاوت از جنس بدنه است. اما در مدل های قدیمی تر جنس پایه با بدنه یکی بود. همچنین در روشویی ایستاده پایه و بدنه می توانند جدا و یا به هم پیوسته باشند.

جدیدترین مدل های روشویی زمینی

مزیت های استفاده از روشویی ایستاده !

استفاده از روشویی ایستاده مزیت های خاص خود را دارد که هر شخص با توجه به فضایی که در اختیار دارد، می تواند از این روشویی استفاده کند. یکی از مزیت های استفاده از روشویی ایستاده ، پنهان کردن شلنگ و شیرآلات پشت روشویی است. در برخی از سرویس های بهداشتی ، شیر آب سرد و گرم در سطح پایینی از دیوار نصب می شوند. بنابراین با روشویی کابینتی نمی توان آن را پوشاند اما استفاده از روشویی ایستاده می تواند این مشکل را حل نماید.

از دیگر مزیت های استفاده از روشویی ایستاده این است که در برخی از محیط ها، شما فضای کافی برای قرار دادن روشویی سنگی یا روشویی کابینتی ندارید، اما روشویی های ایستاده با پایه های باریک می توانند مسئله کمبود جا را برای شما حل کنند.

از دیگر خصوصیات استفاده از روشویی ایستاده، نیاز نداشتن به نصب بر روی دیوار است! در برخی از موارد ممکن است که شما بخواهید روشویی خود را در جایی قرار دهید که دیوار ندارد. در بسیاری از طراحی های مدرن، کاسه روشویی به همراه شیرآلات لوکس بهداشتی یا شیرآلات طلایی جدید بر روی پایه روشویی ایستاده در جایی قرار می گیرند که دیواری موجود نیست. در این صورت استفاده از روشویی ایستاده بهترین انتخاب است.

خرید روشویی ایستاده خارجی

طرح های جدید روشویی ایستاده

هنوز هم روشویی های ایستاده روی بورس هستند و شرکت های تولید چینی آلات بهداشتی مدل های جدیدتری را طراحی نموده اند. برخی از مدل های روشویی ایستاده نیز به گونه ای بسیار زیبا طراحی شده اند و می توانند در کنار توالت فرنگی وال هنگ و یا وان جکوزی یک تکه یا وان حمام جزیره یک هارمونی زیبا ایجاد نمایند.

استفاده از روشویی ایستاده

اهمیت شیوه ساخت و ساز 

توجه داشته باشید که کیفیت ساخت روشویی حمام لوکس نیز همچون شکل ظاهری آن بسیار مهم است. روشویی خوش ساخت نه تنها لوکس و عالی به نظر می رسد، بلکه در برابر سایش و استفاده روزانه نیز مقاومت می کند.

ساخت محصول از متریال درجه یک و با کیفیت، دوام و پایداری آن را تضمین می نماید. اهمیت کیفیت ساخت روشویی را نمی توان نادیده گرفت، زیرا طول عمر و سرمایه گذاری اولیه شما به آن بستگی خواهد داشت.

شیوه نگهداری شما نیز در هنگام استفاده از روشویی ایستاده حائز اهمیت است. برای این منظور به طور منظم سطح درونی و بیرونی روشویی را با یک پارچه ملایم و نرم تمیز کنید. از پاک کننده ها یا مواد ساینده استفاده نکنید، زیرا می توانند به سطح روشویی آسیب برسانند. به‌علاوه، برای تمیز کردن روشویی هرگز از مواد پاک کننده شیمیایی قوی نظیر وایتکس، جوهر لیمو و … استفاده ننمایید.

عرضه انواع روشویی لوکس اسپانیایی

شرکت « ژیمان » به عنوان وارد کننده انحصاری چینی آلات بهداشتی شرکت بثکو (Bathco) اسپانیا، مدل های متنوع و مدرنی از انواع روشویی های ایستاده را برای مشتریان خود عرضه داشته است. برای دیدن مدل های روشویی ایستاده می توانید از شوروم (نمایشگاه) محصولات ژیمان دیدن کنید. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر در تماس باشید.

تلفن : 02126876004 – 02126876005

موبایل : 09357733120

برای ارتقای دکوراسیون حمام خود آماده اید؟ هم اکنون مجموعه کاملی از روشویی های لوکس در سایت ژیمان قابل مشاهده است. برروی یک گزینه لوکس سرمایه گذاری کنید و از مزایای آن تا سال های آینده لذت ببرید.

جدیدترین روشویی های وارداتی را در کالکشن های مختلف ما خواهید یافت ! انواع روشویی ساده ،، روشویی طرح دار ،، روشویی جدید با متریال خاص (نظیر سیمان، چوب، فلز و …) و انواع وال هنگ ، استراکچر و توالت ایستاده از محصولات این برند بزرگ است.

لوازم بهداشتی ساختمانی لوکس | شیرآلات خارجی ژیمان

شرکت « ژیمان » به عنوان وارد کننده برتر انواع تجهیزات بهداشتی مدرن و لوکس، با برندهای مطرح بین المللی تعامل و همکاری دارد. این مجموعه مفتخر به همکاری با برند « دنیل » ایتالیا می باشد.

برند « DANIEL » ایتالیا عرضه کننده انواع شیرآلات آشپزخانه ،، روشویی ،، شیرآلات جزیره برای انواع وان حمام و جکوزی خانگی با بهترین کیفیت می باشد. برای مشاهده کامل محصولات به صفحه ذیل مراجعه فرمایید.

شیرآلات ایتالیایی