سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در تاریخ 96/5/21 الی 96/5/24 در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار می گردد. این نمایشگاه هر ساله پذیرای علاقه مندان و فعالان صنعت ساختمان می باشد. سومین نمایشگاه بین المللی از جدیدترین تکنولوژی های صنعت ساختمان رونمایی خواهد کرد. شرکت های تازه وارد و شرکت های کهنه کار در این صنعت در نمایشگاه بین المللی ساختمان در کنار یکدیگر محصولات خود را به نمایش درمی آورند. بنابراین فعالان این حوزه می توانند به درستی محصولات و خدمات را با یکدیگر مقایسه کنند و گزینش نمایند. شرکت ژیمان «Zhemaan» نیز امسال در نمایشگاه بین المللی ساختمان حضور پیدا کرده است تا جدیدترین محصولات و تکنولوژی خود را به علاقه مندان این حوزه عرضه نماید.

شرکت ژیمان نماینده انحصاری شیرآلات ایتالیایی DANIEL که شامل شیرآلات لوکس بهداشتی از شیرآلات طلایی و شیرآلات ایتالیایی با آبکاری های مختلف کروم و برنجی گرفته تا چینی آلات بهداشتی Bathco اسپانیا شامل انواع کاسه روشویی روکار و کاسه روشویی طلایی و انواع لوازم لوکس بهداشتی است. جدا از کاسه روشویی لوکس این شرکت واردکننده انواع مدرنی از روشویی ایستاده نیز می باشد. این شرکت همچنین انواع وان حمام جزیره و وان جکوزی یک تکه و انواع توالت فرنگی وال هنگ و توالت فرنگی زمینی را نیز در میان محصولات خود عرضه کرده است. شرکت ژیمان به عنوان واردکننده انحصاری این محصولات از کشورهای اروپایی از حضرت عالی دعوت می نماید تا از غرفه این شرکت در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی آشپزخانه، حمام، استخر که در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران در سالن: خلیج فارس، غرفه 15a، از تاریخ 96/4/9 الی 96/4/12 برگزار می گردد بازدید نمایید.

برای بازدید از محصولات وارداتی شرکت ژیمان می توانید به صفحه محصولات بهداشتی شرکت ژیمان در سایت این شرکت سر بزنید و محصولات را مشاهده کنید و برای سفارش آن ها با شماره های شرکت تماس بگیرید.

 

تلفن : 8-02177335334

موبایل : 09357733120

شرکت ژیمان “Zhemaan” نماینده انحصاری شیرآلات DANIEL ایتالیا و چینی آلات بهداشتی Bathco اسپانیا و انواع لوازم لوکس بهداشتی از حضرت عالی دعوت می نماید تا از غرفه این شرکت در سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان که در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران، از تاریخ 96/5/21 الی 96/5/24 برگزار می گردد بازدید فرمایید.