بهترین مارک جکوزی چیست؟ این یکی از سوالات متداول افراد در هنگام خرید جکوزی خانگی می باشد. باید گفت این یک سوال کلی است و پاسخ های زیادی می توان برای آن یافت. برندهای مطرح زیادی در بازار وجود دارند که از کیفیت قابل قبولی برخوردارند. آنچه که توصیه می شود اینست که شما با ویژگی های بارز مدل های جدید آشنا شوید تا بتوانید تصمیم درستی در هنگام خرید محصول بگیرید!

برای اطلاع از قیمت ها با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

09357733120

بهترین مارک جکوزی | جکوزی یا وان گرم؟

جالب است بدانید جکوزی ها در گذشته با نام « Hot Tubs یا وان گرم » شناخته می شدند. پس از برندسازی شرکت سازنده مجهزترین وان گرم یعنی Jacuzzi® (در سال 1915) به مرور این نام بر سر زبان ها افتاد و در حال حاضر دیگر این محصول با هر برندی که تولید شود، « جکوزی » نامیده می شود.

موفقیت های اخیر صنعت تولید جکوزی

در سال های اخیر با پیشرفت های چشمگیر صنایع مختلف روبرو هستیم. به گونه ای که هر ساله با تغییرات زیادی در محصول آپدیت شده مواجه ایم. این تغییرات به حدی شگفت انگیز است که ما را تشویق می کند تا محصول جدید را جایگزین قبلی کنیم. این موضوع در صنعت ساخت جکوزی نیز صادق است. اگر تاریخچه وان جکوزی های خانگی را از 60 سال گذشته مورد بررسی قرار دهیم ، با حجم زیادی از تغییرات روبرو خواهیم شد که سازندگان برندهای مختلف تنها با یک هدف مشترک ، این تحولات را اعمال کرده اند. این هدف عبارتست از :

« چند برابر نمودن لذت شما در طول زمانی که صرف ماندن در جکوزی می کنید! »

مسلماً پس از یک بار تجربه استفاده از جکوزی لوکس خانگی‌تان ، تعجب خواهید کرد که چگونه تا به حال بدون جکوزی بوده اید!

بهترین مارک جکوزی

5 ویژگی مهم جکوزی های امروزی که دوست خواهید داشت!

جت ها

برخی از افراد به اشتباه تصور می کنند هرچه تعداد جت های یک جکوزی بیشتر باشد، کیفیت آن بالاتر خواهد رفت! این در حالیست که جت های بیشتر مساوی با عملکرد بهتر نیست، بلکه جت های ساخته شده از متریال باکیفیت تعیین کننده خواهد بود.

بهترین مارک جکوزی خانگی باید از جت های قابل قبولی برخوردار باشد. این بدان معناست که با ترکیب کامل هوا و آب ، وظیفه اصلی خود یعنی آب درمانی را به انجام رساند. جت های ماساژ قدرتمند درون هر جکوزی باید تجربه جدید از ماساژ درمانی را برای کاربر به نمایش بگذرانند.

توجه : شما هم چنین سوالی را در ذهن خود دارید: – آیا استفاده از جکوزی به درمان بیماری التهاب مفاصل کمک می کند؟ پس برای یافتن پاسخ مناسب مطلب ذیل را مطالعه فرمایید.

طریقه کارگذاری صندلی ها در بهترین مارک های جکوزی 

وجود صندلی‌های ارگونومیک راحت، تجربه لذت از ساعت ها ماندن در آب را تکمیل نموده، از بدنه جکوزی پشتیبانی می‌کند و وزن افراد را به طور مساوی تقسیم می‌نماید. بدین ترتیب شما به سادگی از فواید آب درمانی بهره مند خواهید شد.

بنابراین هیچ نوع جکوزی (حتی از برندی ارزشمند) بدون یک محل نشستن راحت و مجلل کامل نخواهد بود. برندهای مطرح همواره در تلاش هستند تا صندلی های پیشرفته و با طراحی ارگونومیک را به مشتریان خود ارائه دهند که کاملاً متناسب با خصوصیات بدن انسان بوده و از حداکثر زیبایی برخوردار باشند. صندلی های بهترین مارک های جکوزی از مواد مرغوب ساخته شده اند و بسیار بادوام هستند.

فیلتراسیون 

سیستم نوآورانه فیلتر پنج مرحله ای، ذرات و زباله ها را از وان آب گرم شما حذف می کند و به طور موثر آن را برای فرآیند تصفیه آماده می سازد. بهترین مارک جکوزی خانگی باید از سیستم فیلتراسیون قدرتمندی برخوردار باشد ، یعنی فیلترها قادر باشند به صورت شبانه روزی کار کنند تا آب کاملاً تمیز و شفاف گردد. حتی زمانی که جت ها استفاده نمی شوند.

سازندگان مطرح جکوزی های مدرن ، سیستمی را ایجاد کرده اند که بسیار موثر است در عین حال که استفاده از آن آسان می باشد. مهم ترین ویژگی  خلق سیستم جدید ، مصرف بسیار کم انرژی در مقایسه با نمونه های قبلی است. بنابراین شما و عزیزانتان می توانید با کمترین میزان هزینه از آب تمیز و سالم لذت ببرید!

بهترین مارک جکوزی

نورپردازی

روشنایی مناسب یکی از اجزای کلیدی یک تجربه ایمن و لذت بخش وان آب گرم است، زیرا عملکرد کلی تنظیمات را بهبود می بخشد. مجموعه خاص از ویژگی های نورپردازی صرفاً به دلیل زیبایی شناختی نیست، بلکه به طور قابل توجهی مفید واقع می گردد. به طور مثال این نور هنگام غروب خورشید بسیار حائز اهمیت است، زیرا کاربران می توانند مراحل آب درمانی خود در وان آب گرم را کنترل نمایند.

استریو 

در دنیای امروز، سرگرمی یکی از مهم ترین اجزای جکوزی های سطح بالا به شمار می رود. برترین تولیدکنندگان اغلب به دنبال این هستند که مشتریان با مشاهده ویژگی های خارق العاده به وجد آیند. صدا مطمئناً یکی از این ویژگی‌هاست و برندهای معتبر با ارائه سیستم‌های استریو با کیفیت عملکرد بالا ، این ویژگی را در دسترس افراد قرار می دهند.

جکوزی‌های مدرن دارای ویژگی‌های پیشرفته‌ای هستند که به افراد امکان می‌دهند دستگاه‌های مختلفی را به بلندگوها متصل کنند، موسیقی را از طریق بلوتوث پخش کنند، که به معنای کابل‌های کمتر در اطراف و راه‌حل‌های پخش راحت‌تر در اطراف جکوزی است.

توجه : اگر به خلق فضایی آرام و عاشقانه در کنار همسر خود می اندیشید ، جکوزی دو نفره این امکان را به خوبی فراهم می سازد. کافیست محیط مناسبی را در حمام مستر خود در اختیار داشته باشید ، نصب و کارگذاری آن بسیار سریع خواهد بود!

عرضه یکی از بهترین مارک های جکوزی خانگی | ژیمان

هرکجا نام « ژیمان » بر زبان آید ، برتری کیفیت محصولات این شرکت در ذهن شنونده تداعی می شود. این شرکت که به عنوان یکی از واردکنندگان پیشرو تجهیزات بهداشتی لوکس ساختمانی در بازار عرضه مطرح است ، در سال های متمادی توانسته جایگاه فوق العاده ای را در این حوزه کسب نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جدیدترین و بهترین مدل های وان و جکوزی با تیم متخصصان جکوزی ما تماس حاصل فرمایید.

در طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام شما باید از خاص ترین محصولات جهان استفاده شود. ژیمان با عرضه کالکشن کامل شیرآلات ایتالیایی دنیل برند محبوب اروپایی ، جدیدترین و به روزترین مدل های شیرآلات آشپزخانه و حمام را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. شیرآلات خارجی باکیفیت برای شما که به دکوراسیون خانه خود اهمیت ویژه ای قائل هستید ، در رنگ بندی های متنوع ارائه می گردد.

سایر محصولات:

وان حمام خارجی ،، وان جکوزی خارجی ،، روشویی ساده بثکو ،، روشویی طرح دار بثکو ،، توالت فرنگی بثکو ،، شیرآلات توکار دنیل