در حال حاضر طراحی دکوراسیون به دو سبک اصلی کلاسیک و مدرن بیشترین طرفدار را دارد و با یک جستجوی ساده در فضای وب می توان تنوع کار طراحان مختلف را مشاهده نمود. حمام و سرویس بهداشتی خانه های لوکس نیز معمولاً براساس یکی از این دو سبک طراحی می شوند. در حمام به سبک مدرن کلیه عناصر و المان ها باید از قواعد این سبک پیروی کنند.
اگر شما نیز علاقمند هستید تا برمبنای اصول این سبک حمام و سرویس بهداشتی خود را طراحی کنید، می توانید از روشویی سبک مدرن وارداتی « ژیمان » استفاده نمایید. این محصولات ویژگی هایی دارند که در ذیل به آن اشاره می نماییم:

روشویی سبک مدرن وارداتی ، محصول کدام کشور است؟

اسپانیا یکی از قطب های مهم در صنعت ساخت تجهیزات بهداشتی لوکس و باکیفیت می باشد. استراتژی شرکت های سازنده در این کشور براساس بدعت گذاری در عادت ها و به کاربستن خلاقیت و ابتکار در طراحی محصولات می باشد. تمام سعی سازندگان برآن شده است تا محصولاتی عرضه گردد که نظیر آن در کارخانه های سازنده سایر کشورها دیده نشود. از این رو معروفیت و محبوبیت این شرکت ها در سراسر دنیا چند برابر گردیده است. شرکت اسپانیایی « بثکو (BATHCO) » یکی از خلاقان و مبتکران این حوزه است که محصولات آن از محبوبیت جهانی برخوردار می باشد.

شرکت ژیمان وارد کننده انواع روشویی سبک مدرن و کلاسیک

ما به عنوان یک وارد کننده معتبر در حوزه تجهیزات بهداشتی ساختمانی جدید، مفتخر به عرضه انواع محصولات شرکت اسپانیایی BATHCO بوده و گلچینی از بهترین مدل های این شرکت را در اختیار هموطنان عزیز خود قرار می دهیم.

کارشناسان این مجموعه، همواره به دنبال بالاترین کیفیت در محصولات هستند تا بیشترین اطمینان و رضایت از مشتریان گرامی را کسب نمایند. محصولات شرکت بثکو با 5 سال گارانتی ارائه می شوند.

آنچه درباره شرکت بثکو باید بدانید!

این شرکت اسپانیایی بیش از 40 سال است که به تولید و توزیع طیف گسترده ای از محصولات جانبی حمام و سرویس بهداشتی پرداخته است. محصولات این برند در پنج قاره جهان مورد استفاده قرار می گیرند و آخرین فناوری را در خود جای داده اند.

بخش مهمی از استراتژی کسب و کار Bathco، تعهد دائمی برای سرمایه گذاری در طراحی، کیفیت و نوآوری است. توجه به این سه رکن موجب شده تا به منظور رفع نیازهای مشتری و سازگاری با تغییرات گرایش بازار، محصولات دائماً به روز گردند. مدیران این مجموعه به طور منظم با طراحان صنعتی مشهور و مراکز تحقیقاتی معروف همکاری می نمایند. این شرکت با سرمایه گذاری بزرگ برروی تحقیق مواد اولیه جدید، امکانات درخوری را به کاربران ارائه می دهد که نظیر آن دیده نشده است.

هدف اصلی پروژه « طراحی روشویی سبک مدرن »، توسعه یک ماده نوآورانه است تا بدین وسیله امکان ساخت ظروف بهداشتی پیشرفته فراهم گردد که دارای خاصیت ضد آب، مقاوم، سبک و با پرداخت کاملاً طبیعی می باشند.

کیفیت خدمات در ” به روز ماندن دانش ” شکل گرفته است. پشت هر نوع فرآیند ساخت، یک تیم انسانی کارشناس در حوزه های فلسفه و متالوژی وجود دارد که با کسب و کار مشتریان هماهنگ هستند و به نیازهای شخصی و خدمات مراقبتی توجه زیادی دارند.

انواع روشویی سبک مدرن

کاسه روشویی بثکو به دو صورت ساده و طرح دار موجود است. جالب است بدانید کلیه نقوش مدل های طرح دار توسط نقاشان حرفه ای و برتر با دست صورت می پذیرد. این طرح ها مینیمال هستند و با اکثر دکوراسیون های جدید سازگاری و هماهنگی دارند.

طرح های هریک از مدل ها از طبیعت و زیبایی های آن الهام گرفته شده اند. نظمی که در طبیعت جاری می باشد، با بسياري از روش ها و فنون طراحی و معماری امروز سازگار است. طراحی دکوراسیون با المان های طبیعی با ایجاد تعادل و هماهنگی در جریان، انرژی های مثبت را به سوی افکار فرد سوق می دهد و احساس خوبی را ایجاد می نماید.

در تصاویر ذیل، زیبایی منحصر به فرد تعدادی از مدل های طرح دار کاملاً مشهود است:

روشویی سبک مدرن

کاسه روشویی شیک

روشویی جدید

برای مشاهده کلیه مدل ها به صفحات « روشویی ساده بثکو » و « روشویی طرح دار بثکو » مراجعه نمایید.