TIARA را می توان جزء برترین کلکسیون های برند DANIEL RUBINETTERIE دانست. علت را می توان به درخشندگی سطحی فوق العاده این سری از شیرآلات روکار و توکار دانست. خطوط منحنی و برجسته بر روی آن تلالویی به زیبایی درخشش الماس دارند. این خطوط با تقویت انعکاس نور محیط ، جلای محصول را چندین برابر می نمایند. طراحی شیرآلات ایتالیایی تیارا توسط « کریستین ماپلی » صورت پذیرفته است که یکی از نفرات نخبه حاضر در این شرکت بزرگ می باشد.

شیرالات ایتالیایی تیارا

انواع محصولات کالکشن TIARA

  • شیر روشویی تک پایه بلند و تک پایه کوتاه
  • دوش روکار و توکار (دوحالته با ضامن)
  • شیر آفتابه روکار
  • ست کامل دوش توکار
  • شیر تک حالته توکار
  • وان پر کن توکار
  • شیر توکار آفتابه با شلنگ

برای مشاهده جدیدترین مدل های « شیرآلات ایتالیایی تیارا » به صفحه « TIARA » مراجعه فرمایید.

این سری مجهز به کارتریج سرامیکی، Ø 35 میلی متری می باشد.

شیرآلات لوکس خارجی

تفاوت شیر دوش توکار و روکار

ویژگی های شیر دوش توکار

در صورت استفاده از شیر دوش توکار ، فضا منظم تر دیده خواهد شد ، زیرا تجهیزات وابسته به آن در داخل دیوار کارگذاری شده اند. سبک های دکوراسیون جدیدتری در اختیار طراح می باشد و دست او بازتر است تا سایر اجزا و تجهیزات بهداشتی را براساس ایده دلخواه خود منطبق سازد. در مصرف آب صرفه جویی بیشتری شده اما هزینه خرید و نصب آن زیاد است و برای نصب شیرآلات توکار حتماً به یک متخصص نیاز می باشد.

شیرآلات ایتالیایی تیارا – دوش توکار دو حالته

شیرآلات ایتالیایی

ویژگی های شیر دوش روکار

برخلاف مورد قبلی نصب آن ساده و کم هزینه است و به نیروی متخصص نیازی نیست. گزینه های طراحی محدودتری نسبت به نمونه‌ توکار وجود دارد. کل متعلقات سیستم دوش در معرض دید است. (یک شیر دوش روکار معمولا متشکل از یک میله افقی می باشد که خارج از دیوار نصب شده و تمام قسمت‌ها و تجهیزات خود را در داخل پکیج اصلی خود جای داده‌ است)

در اغلب موارد ، قیمت های پایین تری نسبت به نوع توکار دارند. اگر دیوارهای آجری محکمی دارید و قادر به نصب شیر دوش توکار نیستید، شیرهای دوش روکار را انتخاب کنید چون محدودیت‌های شما را پشت سر می‌گذارند. این نوع شیر دوش‌ها سریع‌تر و راحت‌تر نصب می‌شوند ، زیرا فقط لازم است که لوله‌های آب سرد و گرم را به منبع اصلی متصل کنید.

شیرآلات ایتالیایی تیارا – دوش روکار

شیردوش روکار تیارا

نکات قابل توجه در هنگام نصب و کارگذاری شیر دوش توکار (شیرآلات ایتالیایی تیارا)

اصلی ترین قسمت های سیستم شیر دوش توکار در پشت کاشی‌ها پنهان می شود. تنها قسمت قابل مشاهده شیر دوش مخفی ، صفحه کنترل و اهرم‌ها یا دستگیره‌ها است. مهندسان خانه های نوساز از قبل به فکر تعبیه محل های لازم برای نصب شیر دوش توکار هستند اما در صورتی که خانه شما نوساز نیست و قصد تعویض شیرآلات را دارید باید فکری به حال فرورفتگی موردنیاز در دیواری که قرار است شیر دوش آنجا نصب گردد باشید.

شیرهای توکار دوش معمولاً به عمق فرو رفتگی حدود 100 میلی‌متر نیاز دارند. اگر این فضا را در دسترس ندارید ، می توانید یک دیوار نازک مجازی روی دیوار دوش خود بسازید. بدین طریق کلیه لوله ها و اتصالاتی که ممکن است ظاهر مناسبی نداشه باشند ، در داخل دیوار قرار می گیرند و جلوه زیادی را به دکوراسیون حمام شما خواهد بخشید.

اگر نگران خرابی و مشکلات پیش رو هستید ، باید گفت در گذشته واقعاً تعمیر این نوع شیرآلات بسیار هزینه‌بر و دشوار بود، اما در حال حاضر دریچه‌های مخفی ایجاد شده‌اند که برای ایجاد دسترسی به تجهیزات پشت کاشی‌ قابل استفاده‌اند.

ژیمان واردکننده شیرآلات خارجی لوکس

شرکت Zhemaan مفتخر به عرضه تجهیزات بهداشتی لوکس می باشد. این شرکت با ارائه جدیدترین و به روزترین مدل های شیرآلات گامی بزرگ در جهت تحول دکوراسیون داخلی حمام برداشته است.

ژیمان واردکننده برتر شیرآلات ایتالیایی تیارا از برند دنیل (DANIEL) می باشد. محصولات ژیمان زیبایی دکوراسیون شما را چندین برابر می نمایند ، زیرا هارمونی و هماهنگی میان اجزای سازنده آن به وضوح دیده می شود!

شیرآلات توکار خارجی

شیرآلات ایتالیایی تیارا

سایر محصولات:

وان حمام خارجی ،، وان جکوزی خارجی ،، روشویی ساده بثکو ،، روشویی طرح دار بثکو