بدون شک، وجه دکوراتیو تجهیزات بهداشتی به همان اندازه ای که وجه کاربردی آن در نظر گرفته می شود، حائز اهمیت است. این ویژگی سبب تحول در طراحی دکوراسیون گردیده و اجزا را با یکدیگر هماهنگ می سازد. طراح و سازنده شیرآلات ایتالیایی دیوا (DIVA) دقیقاً با هدف دکوراتیو بودن این مجموعه، آن را عرضه نموده است.

شیرآلات ایتالیایی دیوا

این کالکشن به دو دسته زیر تقسیم بندی می شوند:

  • DIVA SENSE
  • DIVA DEKORA

مجموعه DIVA SENSE تم تزئینی « MELODY » را در طراحی شیک میکسر گنجانده است. « MELODY » یک ترفند ظریف برای تزیین شیرآلات است که آن را به یک جزء بلامنازع در منحصر به فردترین پروژه های دکوراسیون تبدیل می کند. هریک از محصولات این کالکشن (شیرآلات ایتالیایی دیوا) ، یک قطعه تزئین شده خاص می باشد، زیرا حاصل کار هنری یک تیم بزرگ است و به همین دلیل ارزش بیشتری دارد.

شیرآلات ایتالیایی دیوا

مجموعه DIVA DEKORA به ترکیبات تکمیلی متعدد با الگوی « MELODY » می گویند: دکوراسیونی شیرین و دلپذیر که خطوط هارمونیک شیرآلات، آن را برجسته و تشدید می کند. فرآیند دکوراسیون در کارخانه با پتنت ایتالیایی و اروپایی Daniel Rubinetterie صورت می پذیرد. هر قطعه تزئین شده منحصر به فرد است، زیرا حاصل یک کار هنری است و به همین دلیل ارزش بیشتری دارد.

شیرآلات ایتالیایی دیوا

درباره شرکت Daniel Rubinetteri

دانیل روبینتری، متولد 1985، تولید کننده شیرآلات خلاق ایتالیایی است. Daniel Rubinetterie از کارخانه‌ خود در شهر میلان، رویکرد کلاسیک شیرآلات را متحول کرده است و تکنیک‌های تزئینی خاصی را به ثبت بین المللی رسانیده و بر اصالت خلاقیت‌ها تمرکز دارد.
هدف Daniel Rubinetterie ارائه محصولی بسیار قابل سفارشی سازی است که بتواند به راحتی با نیازهای خاص هر مشتری سازگار شود و خود را بیانگر هر سلیقه شخصی نماید. بنابراین شیرآلات دنیل یک وظیفه انحصاری را در پروژه های دکوراسیون بر عهده می گیرند و مطمئناً نیاز مشتریانی را که خواستار کیفیت هستند و تمایل زیادی به تمایز دارند، را به طور کامل برآورده می کند.

چه کسی دانیل روبینتری را انتخاب می کند؟ مصرف کننده ای که خواستار راه حل های نوآورانه و استانداردهای با کیفیت بالا در طول زمان است.

ژیمان ؛ وارد کننده برتر تجهیزات بهداشتی ایتالیایی

شرکت معتبر ژیمان با سال ها تجربه در زمینه واردات شیرآلات خارجی ، نماینده انحصاری شرکت دنیل در ایران است. کارشناسان متخصص این مجموعه به روزترین محصولات ایتالیایی را در دسترس هموطنان عزیز خود قرار می دهند.

بهترین دکوراسیون ها، لایق ذهن قدرتمند و خلاق شما عزیزان است!

مهندسی و طراحی شیرآلات ایتالیایی دیوا

هر محصول در دفتر طراحی Daniel Rubinetteri متولد می شود، جایی که ایده ها با پشتیبانی از تجهیزات پیشرفته شکل گرفتند و توسعه یافتند. بخش طراحی، مجموعه را با الهامات خلاقانه و مراقبت از جزئیات زیبایی شناسی طراحی می کند. سپس در بخش تحقیق و توسعه، تکمیل پروژه، ارزیابی بهترین ترکیب مواد و فن‌آوری‌ها، آزمایش بهترین راه‌حل‌ها از نظر زیبایی‌شناسی و عملکرد، انجام می‌شود. تکنیک های تزئینی در این مرحله ثبت می گردد. پس از آن شیرآلات به یک گزینه تزئینی مهم تبدیل می‌شوند که از یک شخصیت منحصر به فرد برخوردارند و بر منحصر به فرد بودن محیط فردی تأکید می نمایند.

تولید شیرآلات ایتالیایی دیوا با ماشین تراش رباتیک

دانیل روبینتری به طور مداوم بر تحقیق و توسعه فناوری های جدید تمرکز دارد. در سال های اخیر این روند منجر به نوسازی کلی ماشین آلات و ایجاد بخش های تولید جدید با ماشین آلات تمام اتوماتیک و رباتیک آخرین نسل شده است. هریک از این ماشین آلات، دارای ظرفیت تولید بزرگ همراه با دقت کار بسیار بالا هستند. کل چرخه تولید دانیل روبینتری، نشان دهنده تمایل شرکت به ارائه کیفیت، شفافیت و اثبات مهارت های سازمانی و مدیریتی آن است.

طراحی دکوراسیون با شیرآلات ایتالیایی دیوا

در حال حاضر رنگ بندی شیرآلات از رنگ کلاسیک و همیشگی کرومی و استیل به رنگ های برنجی ، سفید ، مشکی و طلایی تغییر کرده و به دنبال آن طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام نیز متحول گردیده است.

دکوراسیون با ترکیب رنگی سفید و مشکی، یک تضاد و کنتراست رنگی فوق العاده ای را به فضا می بخشد. افزودن رنگ خاکستری روشن به بخش هایی از فضا، احساس شادابی بیشتری را به آن می افزاید. این رنگ بندی خاص تر است و در اغلب دکوراسیون های متداول دیده نمی شود.

رنگ طلایی برای فضاهایی لوکس با سبک دکوراسیون کلاسیک کاربرد دارد. تم رنگی به کار رفته معمولاً روشن است. در این دکوراسیون بیشتر از رنگ کرم ، بژ ، شکلاتی و … استفاده می شود. این رنگ بندی متداول تر است، سال هاست که در فضاهای مختلف مشاهده می شود و هیچگاه از مُد افتاده نخواهد شد.
زیبایی خیره کننده شیرآلات ایتالیایی دیوا را در تصاویر ذیل مشاهده می کنید.

شیرآلات ایتالیایی طلایی

شیرآلات توکار

عرضه تجهیزات بهداشتی لوکس

به خاص شدن خانه شما اندیشیده ایم و محصولات خاص دنیا را برای شما عزیزان عرضه داشته ایم! شرکت ژیمان ، پل ارتباطی میان شرکت های مطرح ایتالیایی و اسپانیایی است. ژیمان با عرضه تجهیزات بهداشتی مدرن، نیاز سازندگان و طراحان مطرح داخلی را برآورده ساخته است و با ابتکار و خلاقیت، خالق دکوراسیون های شاخص و فاخری گردیده است.

ژیمان عرضه کننده انواع شیرآلات توکار و روکار ایتالیایی با بالاترین کیفیت

از سایر محصولات ژیمان دیدن فرمایید:

وان حمام خارجی ،، وان جکوزی خارجی ،، روشویی ساده بثکو ،، روشویی طرح دار بثکو ،، توالت فرنگی بثکو اسپانیایی