ایجاد یک نقطه کانونی در دکوراسیون حمام بر زیبایی آن می افزاید ، زیرا چشم ها را به سوی خود می کشاند بنابراین یک نقطه عطف برای طراحان داخلی محسوب می شود. استفاده از وان حمام جزیره ، برای ایجاد چنین طراحی هایی کاملاً درخور و مناسب می باشد.

وان حمام جزیره چیست؟

وان حمام جزیره به وان های ایستاده می گویند که کاملاً مستقل از دیوار می توان آن را در مرکز حمام یا در امتداد دیوار قرار داد. این نوع وان جلوه خاصی را به حمام شما می بخشد و آزادی عمل بیشتری را در زمان انتخاب فضای قرارگیری آن در اختیار شما قرار می دهد و نیازی نیست تا اتصالات خاصی ایجاد گردد.

در صورتی که مساحت حمام شما زیاد است ، با بهره گیری از اصول طراحی داخلی مدرن خواهید توانست محیط معمولی حمام را به یک فضای لاکچری و چشم نواز تبدیل نمایید.

وان حمام جزیره ژیمان

ژیمان عرضه کننده انواع وان حمام خارجی از برندهای معتبر سطح بین المللی می باشد. وان حمام جزیره ژیمان از جنس کوارتز و اکریلیک است که در حال حاضر به دلیل ویژگی های منحصر به فرد این متریال ، طرفداران زیادی را در سراسر دنیا به خود جلب نموده است. تعدادی از مدل های وان حمام خارجی ژیمان را مشاهده می نمایید :

وان حمام جزیره

وان حمام جزیره

همانطور که در تصاویر فوق مشاهده نمودید ، برای وان ایستاده از شیرآلات جزیره و یا شیرآلات توکار استفاده شده است. شیرآلات توکار نمونه های جدیدتری در میان نسل شیرآلات بهداشتی می باشند. اگر شناختی از شیرآلات جزیره ندارید ، توصیه می شود مطلب زیر را مطالعه نمایید.

شیرآلات لوکس نقش مهمی را در جذابیت بصری وان حمام جزیره دارند!

برای تکمیل دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی نیاز است تا از سری شیرآلات لوکس نیز استفاده نمایید. شیرآلات ایتالیایی یک انتخاب ایده آل برای کسانی است که به دیزاین حمام خود اهمیت زیادی قائلند. با گذر زمان از جلوه ظاهری این شیرآلات کاسته نمی شود ، کدر نمی گردد و تغییر رنگ نمی دهد. متریال به کار رفته در آن ها از استانداردهای سازمان بهداشت جهانی برخوردار است و کیفیت آن ها تایید شده می باشد.

رنگ دکوراسیون داخلی حمام و سرویس بهداشتی

برای طراحی دکوراسیون حمام خود می توانید از دو شید رنگی روشن و تیره استفاده نمایید. اگر علاقمند به رنگ های روشن هستید ، فضای شما دلبازتر به نظر خواهد رسید. اگر مایل به استفاده از طیف های تیره هستید، حداقل پس زمینه یا رنگ غالب را روشن در نظر بگیرید. رنگ های روشن نور را منعکس می کنند و یک کنتراست خوب میان فضا (وان حمام جزیره ، کاسه روشویی و … ) ایجاد می کنند.

دکوراسیون حمام شما با نور طبیعی جذاب تر خواهد شد!

استفاده از نور طبیعی در پلان خانه های ویلایی بیشتر دیده می شود ، زیرا بدون نگرانی از حریم خصوصی می توان پنجره های اسلایدی بزرگ را نصب نمود و بدین طریق نور طبیعی خورشید وارد محیط می گردد. وجود پنجره های قدی در طراحی حمام های لاکچری حائز اهمیت می باشد. استفاده از وان حمام جزیره در مرکز فضایی که از نور طبیعی بهره مند است ، زیبایی خاصی دارد.

وان حمام جزیره

فضایی گرم و انرژی بخش! | کارگذاری وان حمام جزیره

با استفاده از مواد و مصالح بومی در فضای داخلی حمام ، می توانید نهایت راحتی را در فضا ایجاد نمایید. حس گرما مخصوصاً در چوب طبیعی و عناصر سنگی ظاهر می شود. در صورتی که این امکان فراهم نیست تا نور طبیعی را وارد محیط حمام سازید ، با نورهای ملایم لامپ ها فضا را دل انگیز و آرام تر کنید و ساعت ها را در آن به تمرکز و آرامش بپردازید.

اگر یک باغ ویلا دارید ، طراحی دکوراسیون این حمام با بهره گیری از متریال طبیعی نظیر چوب و سنگ ، یک مکان  بسیار ایده آل برای استراحت و گذارندن اوقات فراغت یا تعطیلات پایان هفته است.

تجهیزات بهداشتی لوکس ژیمان

از محصولات وارداتی ژیمان دیدن فرمایید :

شیرآلات ایتالیایی دنیل ،، چینی آلات بهداشتی بثکو ،، وان جکوزی خارجی