نحوه ساخت شیرآلات بهداشتی ، یکی از مهم ترین عوامل قیمت گذاری بر روی آن ها می باشد. این محصولات در صورتی که از بالاترین درجه کیفی و زیبایی ظاهری برخوردار باشند ، جزء پرفروش ترین شیرآلات محسوب خواهند شد.

پرفروش ترین شیرآلات خارجی

شرکت دنیل روبینتری ، نامی بزرگ در صنعت تولید و آبکاری شیرآلات بهداشتی می باشد. این شرکت با تولید محصولات متنوع و پرکاربرد نظیر شیر روشویی پایه بلند و پایه کوتاه ، شیر دستشویی ، شیر ظرفشویی شلنگ دار ، دوش حمام و … توانسته است رتبه بالایی را در میان تولیدکنندگان حال حاضر دنیا کسب نماید.

یک شرکت تولید کننده زمانی می تواند نام خود را به عنوان یک برند معتبر ثبت نماید که اطلاعات خود را دائماً به روز نماید و از تکنیک های جدید بهره ببرد. استفاده از روش های نوین آبکاری یکی از دلایل مهم مرغوبیت یا عدم مرغوبیت شیرآلات می باشد. شرکت دنیل با اولویت قرار دادن این امر نظیر استفاده از متریال درجه یک ، دستگاه های به روز و دانش فنی بالای متخصصان خود توانسته است آوازه محصولات باکیفیت خود را به گوش جهانیان برساند.

ژیمان ؛ وارد کننده پرفروش ترین شیرآلات لاکچری ایتالیایی

شرکت ژیمان با سال ها تجربه در زمینه عرضه تجهیزات بهداشتی ساختمان ، با واردات انواع شیرآلات لوکس ایتالیایی نیاز صنعت ساختمانی را از این نوع محصولات برطرف می سازد.

برای مشاهده کلیه محصولات برروی « شیرآلات ایتالیایی دنیل » کلیک نمایید.

شیرآلات بهداشتی به چند دسته تقسیم بندی می شوند؟

  • شیرآلات توکار
  • شیرآلات روکار

اگر به دنبال جدیدترین و پرفروش ترین شیرآلات هستید ، به طور حتم باید نوع توکار یا دیواری شیرآلات را انتخاب نمایید. اگر اطلاعات زیادی درباره این نوع شیرآلات شیک و لاکچری ندارید ، حتماً چند دقیقه از وقت خود را صرف مطالعه مطلب « شیرآلات توکار چیست و چه مزایایی دارد؟ » فرمایید.

انواع شیرآلات خارجی DANIEL براساس جنس آن ها

رنگ طلایی ، یک رنگ کلاسیک است که از دیرباز نماد تجمل و شکوه دکوراسیون داخلی خانه بوده است. استفاده از این رنگ در طراحی و آبکاری شیرآلات ، باعث چشمگیر شدن آن گردیده و یک گزینه مناسب برای دیزاین های کلاسیک و پرزرق و برق می باشد. اگر شما هم به این دسته از شیرآلات لاکچری علاقمند هستید ، مطالعه مطلب زیر می تواند یک راهنمای خوب برای خرید آن به شمار آید.

نمونه مدل های شیرآلات خارجی ژیمان

در تصاویر زیر تعدادی از پرفروش ترین مدل های شیرآلات ایتالیایی ژیمان را مشاهده می نمایید:

  « CUBE WATERFALL »

پرفروش ترین شیرآلات

  « DIVA »

پرفروش ترین شیرآلات

« FUSION »

پرفروش ترین شیرآلات

« SHUT-OFF »

پرفروش ترین شیرآلات

« SKYLINE »

پرفروش ترین شیرآلات

« FUSION »

« TIARA »

« WELLNESS »

پرفروش ترین شیرآلات

پرفروش ترین شیرآلات

« Docce Soffioni »

توجه : شکل ظاهری شیرآلات در دیزاین آشپزخانه تاثیر زیادی دارد ، از این رو علاوه بر توجه به درجه کیفی بالای آن باید از زیبایی بصری مناسبی برخوردار باشند. در صورتی که علاقمند هستید تا با طرح ها و مدل های شیرآلات آشپزخانه ایتالیایی ژیمان آشنا شوید ، مطلب زیر را از دست ندهید!

ارائه دهنده بهترین های سطح بین المللی هستیم!

بهترین تجهیزات بهداشتی را از برندهای معتبر سطح جهانی برای شما عرضه داشته ایم زیرا نگاه های شما لایق دیدن زیبایی ها هستند!

کیفیت + نوآوری + جذابیت بصری = پرفروش ترین شیرآلات ژیمان

از سایر محصولات مان نیز دیدن فرمایید :

روشویی طرح دار bathco ، روشویی ساده Bathco ، وان حمام خارجی ، وان جکوزی خارجی