اگر به دنبال مدرن ترین نوع شیرآلات هستید ، باید مدل های توکار را انتخاب نمایید. شیرآلات توکار جزء جدیدترین و به روزترین نوع تجهیزات بهداشتی ساختمانی اند که در اغلب خانه های لوکس به کار می روند. در مطلب ذیل شما را با مزایای انواع شیرآلات توکار آشنا می نماییم.

خرید انواع شیرآلات توکار

همانگونه که از نام شیرآلات توکار مشخص است ، برخلاف مدل های روکار در درون دیوار کارگذاری و نصب می شوند. به همین منظور جهت خرید شیرآلات توکار لازم است تا برخی از اطلاعات فنی و تخصصی آن را بدانید. انواع شیرآلات توکار

طول عمر بیشتر انواع شیرآلات توکار

این نوع شیرآلات به دلیل قرارگیری در داخل دیوار ، از طول عمر بالاتری برخوردارند.

زیبایی و جذابیت بصری بیشتر

از آنجایی که قسمت های اصلی شیر (شامل کارتریج ، تمامی لوله و اتصالات آن و دایورتور) در درون دیوار پنهان می شود ، جلوه بصری زیادی دارد و دکوراسیون را جذاب تر می نماید.

قیمت بالاتر برخی از انواع شیرآلات توکار

در برخی از مدل ها قیمت ها بالاتر است ، اما در برخی نیز هم قیمت با شیرآلات روکار می باشد. بسته به نوع برند و شرکت تولید کننده قیمت ها متغیر است. انواع شیرآلات توکار

بخش های قابل مشاهده این نوع شیرآلات

بخش قابل مشاهده شیر توکار ، قاب روی مغزی توکار آن به همراه هندل (دسته شیر) جهت باز و بسته کردن و تنظیم دما می باشد. از این رو تماس کمتر آن با آب موجب می گردد تا لک پذیری آن ها پایین تر باشد.

شیرآلات بهداشتی توکار ژیمان

ژیمان ؛ بهترین مدل های شیرآلات را عرضه می دارد. برند DANIEL یک برند نام آشنا و مطرح در زمینه تولید انواع شیرآلات توکار و روکار می باشد. آبکاری این نوع شیرآلات با متریال درجه یک ، به کمک تکنیک های به روز و توسط دستگاه های مجهز و پیشرفته صورت می پذیرد.

شیرآلات ایتالیایی DANIEL

انواع شیرآلات توکار

تعدادی از مدل های شیرآلات خارجی توکار را مشاهده نمایید: