در حال حاضر توالت فرنگی یکی از اصلی ترین تجهیزات سرویس بهداشتی و حمام استاندارد به شمار می رود. این محصول باید از عالی ترین درجه کیفی برخوردار باشد تا به مرور زمان رنگ آن تغییر نکند. همچنین باید استحکام و دوام کافی داشته باشد.
توالت فرنگی خارجی باید از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار باشد تا بتوان لقب « بهترین » را برای آن در نظر گرفت.
« برند بثکو اسپانیا » برند مطرح در حوزه ساخت تجهیزات بهداشتی است و ویژگی های برتر سازنده، محصولات این شرکت را نسبت به سایر رقبا متمایز ساخته است.

بهترین توالت فرنگی خارجی « Bathco »

علت انتخاب واژه « بهترین » برای برند بثکو اسپانیا، ارائه محصولات باکیفیت است که آوازه شهرت آن به سراسر جهان رسیده است. این محصولات برای خانه هایی با دکوراسیون های مدرن و لوکس مناسب است.

ویژگی های محصولات برند بثکو عبارتست از:

  • لعاب کاملاً آنتی باکتریال ، ضدخش و لک
  • درب اسلیم و مجهز به آرام بند ، مقاوم به شکستگی و ترک
  • دوام و استحکام بالا
  • ابعاد متناسب با معیارهای روز
  • طراحی و ساخت براساس ارگونومی بدن انسان
  • متریال مرغوب به کار رفته در آن
  • عدم تغییر رنگ
  • سیستم تخلیه Jet
  • ریخته گری با استفاده از ماشین آلات اتوماتیک پیشرفته و قالب گیری با سطحی صاف و بدون موج

تولید کنندگان معتبر اروپایی با بهره گیری از طراحان مطرح جهانی، اقدام به طراحی و تولید مدل های مختلفی از توالت فرنگی نموده اند که مورد اقبال بسیاری قرار گرفته است.

مشاهده انواع مدل های:

توالت فرنگی بثکو

بهترین توالت فرنگی خارجی

متریال مورد استفاده در بهترین توالت فرنگی خارجی

توالت های فرنگی بنابر کاربرد و مکان استفاده، از مواد و متریال مختلفی ساخته می شوند. رایج ترین نوع متریال به لحاظ رعایت بهداشت فردی، سرامیک با لعاب است.

تکنولوژی تولید لعاب و سرامیک در شرکت های مختلف متفاوت است. همچنین ضخامت لعاب و مکان های لعاب دهی در توالت فرنگی در قیمت و البته زیبایی و کاربرد آن ها تاثیر گذار است. دقیقاً به دلیل این که شما از توالت فرنگی برای سال ها استفاده می کنید باید متریال بیرونی و درونی مورد استفاده در آن را بررسی کنید. هر دو در نگهداشتن اجزای توالت فرنگی در کنار هم نقش دارند و تعیین کننده استحکام و دوام توالت فرنگی در گذر زمان هستند.

عکس وال هنگ

انواع توالت فرنگی برند بثکو براساس شکل ظاهری

بهترین توالت های فرنگی خارجی این برند به دو شکل روکار (ایستاده) و توکار (وال هنگ) تولید می شوند. هریک از این دو مدل ویژگی های منحصر به فردی دارند که در ذیل به آن اشاره می نماییم:

ویژگی های توالت فرنگی روکار

این محصولات که ادامه نسل اولیه توالت فرنگی های مدرن هستند، هنوز هم مورد استفاده قرار می گیرند. فلاش تانک در بالای آن نصب می شود و معمولاً فضای بیشتری را اشغال می کنند.

توالت های فرنگی از نظر ابعادی از استانداردهای خاص خود تعبیت می کنند. به طور کلی عرض اغلب توالت های فرنگی در دنیا در حدود 36.5 الی 37 سانتی متر است. طول آن ها بسته به نوع توالت فرنگی بین 54 سانتی متر الی 72 سانتی متر متغیر است.
از آنجا که نشیمن و درب بر روی پن توالت فرنگی قرار می گیرد، فضای مفید مورد استفاده در حدود 30 الی 33 سانتی متر است. لذا بسته به فضایی که در سرویس بهداشتی داریم و بسته به اشخاصی که قرار است از توالت فرنگی استفاده کنند می توانیم از نظر ابعادی انتخاب مناسبی را داشته باشیم.

توالت فرنگی ایستاده روکار

ویژگی های توالت فرنگی توکار (وال هنگ)

وال هنگ در لغت به معنای « دیوار آویز » می باشد. این اصطلاح به تجهیزاتی اطلاق می گردد که نصب و راه اندازی آن ها درون دیوار است. برای این مدل ها می توان در زمان نصب توالت فرنگی، ارتفاع را تنظیم نمود. این کار برای افرادی که از کمردرد و یا زانو درد رنج می برند، بسیار مفید خواهد بود.

از دیگر مزیت های استفاده از توالت فرنگی توکار می توان به صدای بسیار کم فلاش تانک اشاره نمود. برخلاف مدل های روکار که صدای زیادی در هنگام استفاده از فلاش تانک به گوش می رسد، این محصولات کم صدا هستند. علت به مخفی بودن لوله کشی های آب در داخل دیوار به هنگام استفاده از فلاش تانک باز می گردد.

بهترین توالت فرنگی خارجی

مهم ترین دلیل استقبال طراحان داخلی دکوراسیون از وال هنگ به عنوان یک گزینه دکوراتیو می باشد. مسلماً هرچه تجهیزات فضای کمتری را در یک محیط با متراژ مشخص اشغال نمایند، کاربردی تر خواهند بود. وال هنگ از این ویژگی برخوردار است و به هنگام نصب کمترین فضا را اشغال می کند. به همین دلیل برای بهینه سازی فضا، یک گزینه کاربردی محسوب می گردد.

وال هنگ بدون پایه است. بنابراین فاصله ای که میان بدنه توالت فرنگی و زمین وجود دارد، کار را برای نظافت آن آسان می کند. بنابراین رعایت بهداشت ساده تر می شود. (خصوصاً برای مکان های عمومی) و جرم گیری اطراف توالت به راحتی صورت می پذیرد.

مدل ها به چه شکلی طراحی می شوند؟

طراحی نشیمن گاه در مدل های مختلف متفاوت است. بیضی ، دایره ای و مربع از متداول ترین اشکال نشیمن گاه می باشد. براساس فضایی که در اختیار دارید می توانید یکی از این مدل ها را برگزینید.

رنگ بندی مدل ها چگونه است؟

در حال حاضر دو رنگ سفید و مشکی، متداول ترین رنگ های موجود در بازار هستند. رنگ سفید که از دیرباز معرف تجهیزات بهداشتی بوده است. اما رنگ مشکی چند سالی است که برای محصولات بهداشتی ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. این رنگ که در دو سه سال اخیر ترند شده، به یک رنگ محبوب برای طراحی دکوراسیون تبدیل گردیده است.

توالت فرنگی وال هنگ مشکی

تجهیزات بهداشتی وارداتی ژیمان

بهترین توالت فرنگی خارجی از برند مطرح « بثکو » اسپانیا عرضه می گردد. کارشناسان با تجربه شرکت « ژیمان » با بررسی نیاز داخل کشور به محصولات لوکس وارداتی، کاربردی ترین و باکیفیت انواع تجهیزات بهداشتی را در اختیار هموطنان عزیز قرار می دهند.