خرید جکوزی خانگی ، یکی از روش های کمک کننده به درمان آرتریت و مشکلات مفاصلی می باشد. اکنون این سوال مطرح می شود که چگونه آب درمانی می تواند به کاهش علائم آرتریت کمک می نماید؟ یا چگونه می توان نتایج خود را به بالاترین میزان بازدهی رسانید؟ برای استفاده حداکثری از جلسات آب درمانی با جکوزی، نکات مفید زیر را درنظر داشته باشید:

آب درمانی با خرید جکوزی خانگی

جکوزی خانگی می تواند چندین مزیت به همراه داشته باشد. نخست آنکه شما می توانید لحظات مفرح بخشی را برای خود و اعضای خانواده تان به ارمغان آورید. زمانی آرامش بخش در آب بعد از ساعت ها خستگی مفرط در محیط کار ، موجب ریکاوری بدن شما می گردد. از دیگر مزایای استفاده از جکوزی خانگی ، بهره مندی از فواید آب درمانی می باشد.

آب درمانی وان آب گرم که به عنوان غوطه وری در آب گرم نیز شناخته می شود، یکی از محبوب ترین راه های طبیعی برای درمان علائم آرتریت است. آب درمانی را باید مؤثرترین راه‌ برای درمان هر گونه آسیب یا اختلالی که مفاصل، ماهیچه‌ها، اعصاب، تاندون‌ها، غضروف‌ها و دیسک‌های ستون فقرات را تحت تأثیر قرار می‌دهد، نامید. ماساژ جت ها که توسط جکوزی انجام می پذیرد ، یک راه حل آسان برای بهبود درد، سفتی، انعطاف پذیری و عملکرد کلی مفاصل خواهد بود. فقط توجه نمایید با رعایت چند نکته ساده از مزایای حداکثری آن بهره مند گردید. این نکات عبارتند از:

دما را در حد متوسط ​​نگه دارید!

پس از خرید جکوزی خانگی و برای بهره مندی از فواید آب درمانی ، باید به درستی دمای آب را تنظیم نمایید. کارشناسان توصیه می کنند دمای جکوزی خود را در حدود 100 درجه قرار دهید. در حالی که حداکثر دما برای افرادی که از وان آب گرم استفاده می کنند 104 درجه است، مطالعات نشان داده اند که آب گرم به جای آب داغ برای مبتلایان به آرتریت مفیدتر است.

خرید جکوزی خانگی

حرکات کششی را به طول مدت زمانی که در آب هستید، اضافه نمایید! 

از آنجایی که گرمای آب ماهیچه های شما را نرم می کند و جریان خون را در مفاصل شما افزایش می دهد، از دامنه حرکتی بیشتری لذت خواهید برد. بدین طریق ماندن در جکوزی آن را به زمان ایده آلی برای انجام حرکات کششی تبدیل می کند. حرکات دایره ای بازوها و مچ پا تا رسیدن به انگشتان ، کشش ساق پا و چرخش شانه می تواند به کاهش تنش کمک شایانی نماید. هنگامی که این کار به طور منظم در طول زمان انجام شود، کشش می تواند انعطاف پذیری شما را افزایش داده و تحرک را بهبود بخشد. با خرید جکوزی خانگی می توانید برنامه مشخصی را برای ماندن در آب طراحی کنید و حرکات کششی را به طور روتین انجام دهید.

بهتر بیندیشید! | خرید جکوزی خانگی

وقتی با درد مزمن زندگی می کنید، تسلیم شدن به افکار منفی و حتی افسردگی می تواند آسان ترین کار باشد! برای مبارزه با آن، چرا از جکوزی خانگی خود برای امتحان برخی از تکنیک های مدیتیشن اولیه استفاده نکنید؟ با آرام کردن ذهن و بدن شروع کنید و سپس با فکر کردن به افکار مثبت استرس و بدبینی را کنار بگذارید. هوشیاری ذهنی می تواند به مختل کردن چرخه منفی بودن درد کمک کند.

آروماتراپی را امتحان کنید!

« رایحه درمانی » همچون آب درمانی، یکی از روش های باستانی و سنتی کاهش درد مفاصل است که امروزه هم از شیوه های موثر به حساب می آید. این روش که به عنوان « اسانس درمانی » نیز شناخته می شود، همراه با آب درمانی در تقویت آرامش و تسکین تنش و استرس ناشی از درد به خوبی عمل می کند.
یکی از بهترین روغن های ضروری برای آرتریت، « نعناع فلفلی » است زیرا می تواند گردش خون را تسریع کند و خون را سریع تر به عضلات و مفاصل دردناک برساند. لیمو و بابونه نیز به دلیل خواص ضدالتهابی، انتخاب های بسیار خوبی هستند. بعد از خرید جکوزی خانگی حتماً از یک کارشناس طب سنتی کمک بگیرید و از او بخواهید تا لیستی از گیاهانی که در علم آروماتراپی در چین و ژاپن استفاده می شوند را در اختیار شما قرار دهد.

غوطه وری در آب گرم ، به مدت 20 دقیقه!

آب گرم جکوزی خانگی ، نیروی گرانشی را که باعث فشردگی مفاصل دردناک می گردد را کاهش می دهد. شناور ماندن در آب از اندام‌های تنش‌دار و دردناک حمایت می‌کند ، در حالی که گرما و ماساژ جریان خون را در نواحی آسیب دیده تقویت می‌کند. بهبود گردش خون می تواند اسپاسم عضلانی را تسکین دهد و تورم و التهاب را کاهش دهد. همچنین می توانید انتظار داشته باشید که نتایج مثبت آب درمانی جکوزی در شما باقی بماند. به گفته یک متخصص برجسته در این زمینه، هر کسی که روزانه 20 دقیقه در آب گرم غوطه ور شود، می تواند دردهای مزمن و طولانی مدت را از خود دور نماید.

خرید جکوزی خانگی از فروشگاه های معتبر

قبل از خرید جکوزی خانگی بررسی های لازم را به عمل آورید و از سیستم سازگار با محلی که قرار است جکوزی در آن نصب گردد اطمینان حاصل نمایید. متاسفانه نمونه های بی کیفیتی در بازار دیده می شوند که با قیمت های ارزان به فروش می رسند. با توجه به این موضوع که نصب و کارگذاری وان جکوزی کاملاً تخصصی است ، تعویض یا تعمیر آن امری دشوار است. پس خرید خود را از فروشگاه های معتبر و قابل اعتماد انجام دهید!

ژیمان ؛ عرضه کننده بهترین محصولات خارجی

واردات انواع وان جکوزی از کشورهای صاحب سبک با تولید به روزترین و مجهزترین تجهیزات بهداشتی ساختمانی صورت می پذیرد. کارشناسان این مجموعه آماده پاسخگویی به هرگونه سوالات شما عزیزان می باشند.

این واحد فروش با عرضه جدیدترین مدل های وان و جکوزی ، شیرآلات و … ، زیبایی بصری دکوراسیون حمام مدرن شما را جندین برابر می نماید.

برای مشاهده انواع مدل های « وان جکوزی خارجی » و « وان حمام خارجی » به صفحات آن مراجعه فرمایید.

ژیمان مفتخر به واردات انواع شیرآلات خارجی از برند مطرح DANIEL می باشد. برای مشاهده مدل های جذاب و ارزنده این برند به صفحه « شیرآلات ایتالیایی دنیل » مراجعه فرمایید.

سایر محصولات :

روشویی ساده بثکو ،، روشویی طرح دار بثکو ،، توالت فرنگی بثکو