انتخاب لوازم بهداشتی ساختمانی با ویژگی های کاربردی و جزئیات زیبایی در زمان طراحی دکوراسیون مدرن لوکس حمام حائز اهمیت است. با رنگ های طبیعی می توانید فضاهایی مدرن و آرام و متناسب با فضای عمومی خانه خود ایجاد کنید.

ویژگی های طراحی دکوراسیون حمام براساس سبک مدرن 

برای دستیابی به سبکی مدرن در دکوراسیون حمام، یونیت ها، شیرآلات، روشویی و سایر لوازم حمام باید با یکدیگر هماهنگ باشند. همچنین ایجاد یک فضا که در آن ابعاد و شکل محصولات با اندازه حمام سازگار باشد، بسیار مهم است. برای طراحی حمام هایی که هم از نظر زیبایی شناسی دلپذیر هستند و هم زندگی را آسان تر می کنند، می توانید دکوراسیون مدرن لوکس حمام خود را براساس تجهیزات باکیفیت با جزئیات کاربر محور انتخاب کنید.

بهتر است بدانید طراحی های مجلل حمام معمولاً از رویکرد مدرن دور هستند و در فضاهایی دیده می شوند که از وسایل مینیمالیستی استفاده نشده است. در حال حاضر طراحی داخلی توجه خود را به طرح هایی معطوف کرده است که از تجمل و پیچیدگی بیرون می آیند. درک دلیل آن آسان است. در یک آپارتمان خصوصاً در حمام نیاز به فضایی داریم که بتوانیم به دور از دغدغه های روزمره لحظاتی را با آرامش سپری کنیم. برای دستیابی به طراحی دکوراسیون لوکس و مدرن حمام ، آرامش را سرلوحه خود قرار دهید.

دکوراسیون مدرن لوکس حمام

نحوه اجرای دکوراسیون مدرن لوکس حمام به سبک طراحان « ژیمان »

وقتی صحبت از طراحی مدرن حمام می شود، باید فضا را با خطوط ساده را در نظر بگیرید. در تصایر ذیل یکی از پروژه های طراحی داخلی مدرن را مشاهده می نمایید که در آن منحنی های صاف و خطوط مینیمالیستی، خود را از سایر پروژه ها متمایز نموده است.

در طراحی ذیل، ترکیب مینیمالیسم با ظرافت، دکوراسیون متمایزی را با خطوط صاف خود فراهم می کند. این مجموعه که شیرآلات لوکس را با روشویی فوق مدرن ادغام می‌کند، با همه سبک‌ها سازگار می‌شود.

در خانه هایی که با رویکرد زیبایی شناسی انحصاری طراحی شده اند، حمام ها فضاهایی هستند که برای تسهیل آرامش و تفریح ​​طراحی شده اند. شخصی سازی این فضا برای دستیابی به دکوراسیون اصیل خانه بسیار مهم است.

طراحی داخلی سرویس بهداشتی

خلق ایده های خلاقانه با استفاده از روشویی مدرن

شرکت « ژیمان » یکی از شرکت های واردکننده انواع لوازم بهداشتی ساختمانی لوکس است که به روزترین محصولات برندهای معتبر خارجی را عرضه می نماید. این شرکت، مجموعه ای از بهترین متخصصان و کارشناسان طراحی داخلی، متالوژی و مواد، فروش و بازاریابی را گردهم آورده است تا بستر مناسبی را برای اجرای طرح های نو و خلاقانه در این حوزه فراهم نماید.

ژیمان برای سال ها افتخار همکاری و تعامل با شرکت های مطرح اروپایی را در زمینه واردات محصولات لوکس ساختمانی دارد. شرکت « BATHCO » اسپانیا یکی از خالقان روشویی مدرن است که طراحی آن کاملاً با نمونه های موجود در بازار متمایز است. این محصولات در چندین کالکشن مختلف در سایت ارائه شده اند تا براساس موقعیت، شرایط و سبک دکوراسیون، نمونه مناسب را برگزینید.

مدل های متنوع کاسه روشویی بثکو را در صفحات مربوط به هریک مشاهده فرمایید. هریک از مدل ها می توانند خالق یک ایده نو برای اجرای دکوراسیون مدرن و لوکس حمام شما باشند:

کاسه روشویی ساده

انواع روشویی طرح دار

روشویی جدید با متریال خاص

روشویی جدید مدرن خارجی

شیرآلات لوکس ایتالیایی

اجرای ایده های نو بدون استفاده از شیرآلات با طراحی منحصر به فرد امکان پذیر نیست. یک طراح با شیر روشویی معمولی قدیمی نمی تواند یک فضای خارق العاده را خلق نماید.

شرکت « ژیمان » مفتخر به همکاری با شرکت برتر و مطرح « DANIEL » میلان ایتالیا است که آوازه محصولات آن به سراسر دنیا رسیده است. بیش از صدها شرکت با این برند افتخار همکاری داشته و محصولات این برند بزرگ در اغلب پروژه های به روز و منحصر به فرد کشورهای مختلف یافت می شود.

برای مشاهده انواع شیرآلات توکار و روکار جدید به صفحه ذیل مراجعه نمایید:

« شیرآلات ایتالیایی DANIEL »

استفاده از اکسسوری های متمایز و خاص

دکوراسیون حمام مدرن و چشم نواز با اغلب فضاها سازگاری و هماهنگی دارد. اکسسوری های حمام به محصولاتی می گویند که نتایج موثری را با جزئیات کوچک ارائه می دهند. این وسایل شیک و مشخص برای ایجاد فضاهای منحصربه‌فرد ضروری هستند. در حمام های لوکس امروزی، بسیاری لوازم حمام را با خطوط مینیمال، ساده و ملایم و رنگ های طبیعی ترجیح می دهند. ترکیب رنگ مناسب نیز در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی بسیار مهم است.