لوازم بهداشتی ساختمانی نقش بسزایی در افزایش زیبایی بصری فضای حمام دارند. آن ها در طرح‌ها، رنگ‌ها و بافت‌های مختلفی وجود دارند و می‌توان از آن ها برای ایجاد یک سبک یا تم خاص در حمام یا آشپزخانه استفاده کرد. به عنوان مثال، با استفاده از توالت فرنگی های دیواری (وال هنگ) و روشویی با طرح های مینیمالیستی می توان به حمامی شیک و مدرن دست یافت.

فروش لوازم بهداشتی ساختمانی از برندهای معتبر خارجی  

استفاده از تجهیزات بهداشتی جدید و به روز می تواند علاوه بر جلوه بصری، مزیت های مهم دیگری را نیز به دنبال داشته باشد. یکی از مهم ترین مزایا، دوام و ماندگاری آن هاست. اگر به یک فروشگاه لوازم بهداشتی ساختمانی نگاهی بیاندازید، مدل های متنوعی را با رنج قیمت های متفاوت مشاهده خواهید کرد.

به طور مثال قیمت ست شیرآلات لوکس یا روشویی به نام برند سازنده، متریال مورد استفاده برای ساخت آن ها، شکل ظاهری، نوع نصب و … بستگی دارد. تجهیزات بهداشتی ساختمانی باید از عمر طولانی برخوردار باشند، زیرا امکان تعویض آن ها امری دشوار و هزینه بر است. لوازم بهداشتی ساخته شده از مواد باکیفیت می توانند در برابر سختی های استفاده روزانه مقاومت کنند. به عنوان مثال، توالت های ساخته شده از سرامیک یا چینی درجه یک در برابر خراشیدگی، بریدگی و محو شدن مقاوم هستند. به همین دلایل است که باید لوازم بهداشتی ساختمانی را از برندهای معتبر تهیه نمایید.

شرکت ژیمان وارد کننده انواع لوازم بهداشتی ساختمانی لوکس

مجموعه ” ژیمان ” با سال‌ها فعالیت در حوزه عرضه واردات انواع لوازم بهداشتی ساختمانی لوکس بهترین مدل های روز دنیا را در اختیار مشتریان گرامی خود قرار می دهد.

فروش انواع کاسه روشویی لوکس اسپانیایی

روشویی یکی دیگر از لوازم بهداشتی ساختمانی ضروری حمام و سرویس بهداشتی می باشد که در شکل ها، اندازه ها و مواد مختلفی تولید می شود. برخی از روشویی ها برای نصب روی کانتر طراحی شده اند، در حالی که برخی دیگر برای نصب روی دیوار یا ادغام درون سینک طراحی گردیده اند.

ژیمان ” عرضه کننده انواع روشویی لوکس از برند مطرح ” BATHCO ” اسپانیایی می باشد. این محصولات در سه کالکشن ساده، طرح دار و متریال خاص به فروش می رسند.

مشاهده کلیه مدل های ” روشویی طرح دار ” ،، ” روشویی ساده ” و ” روشویی جدید با متریال خاص بثکو “

فروش روشویی خارجی لوکس

فروش توالت فرنگی اسپانیایی 

کاسه توالت به عنوان مهم ترین لوازم بهداشتی ساختمانی دو نوع است: توالت فرنگی توکار (وال هنگ) و ایستاده. توالت بسته یا ایستاده شامل بدنه توالت و یک مخزن است که در بالای آن قرار دارد، در حالی که اجزای اصلی توالت فرنگی توکار داخل دیوار نصب می شود و مخزن آن نیز در داخل دیوار پنهان شده است. هر دو نوع در طرح ها و اندازه های مختلف هستند و از مواد مختلفی از جمله سرامیک، چینی و … ساخته می شوند.

توالت‌هایی با طراحی بدون لبه راحت‌تر از توالت‌هایی با لبه‌های سنتی تمیز می‌شوند، زیرا در آن‌ها مناطق پنهانی وجود ندارد که آلودگی و باکتری‌ها در آن تجمع یابند. همچنین نظافت توالت های ایستاده بسیار دشوارتر از مدل های وال هنگ (آویز به دیوار) می باشد.

مدل های جدید خارجی دارای لعاب خود تمیز شونده، فناوری صرفه جویی در آب، شستشوی گردباد و پوشش نرم هستند. سرمایه گذاری بر روی چنین محصولاتی می تواند برای سال ها شما را از تعویض محصولات بی نیاز نماید.

ژیمان ” عرضه کننده بهترین مدل های ایستاده و دیواری از برند مطرح اسپانیایی ” BATHCO “ می باشد. آوازه کیفیت محصولات شرکت بثکو اسپانیا به سراسر جهان رسیده است و تجهیزات بهداشتی این برند بزرگ را می توان در خانه های لوکس اروپایی، امریکایی و آسیایی مشاهده نمود.

مشاهده کلیه مدل های ” توالت فرنگی خارجی

فروش توالت فرنگی توکار خارجی

فروش شیرآلات لوکس ایتالیایی DANIEL – لوازم بهداشتی ساختمانی

نتیجه همکاری مداوم شرکت ژیمان با شرکت Daniel ایتالیا به عنوان تولید کننده خلاق و مبتکر انواع شیرآلات بهداشتی ساختمانی، عرضه‌ی کالکشن‌های متنوع به بازار ایران می باشد. شما می توانید کالیته رنگ هریک از مجموعه شیرآلات را مشاهده نمایید و براساس دکوراسیون خود، رنگ موردنظر را انتخاب نمایید. شیرآلات آشپزخانه نیز، جزو پرفروش ترین نوع شیرآلات خارجی ژیمان می باشد. انواع مدل های موجود در سایت شیرآلات لوکس ژیمان را می توانید در صفحه ذیل مشاهده نمایید.

مشاهده انواع شیرآلات ایتالیایی دنیل

لوازم بهداشتی ساختمانی

فروش کابین دوش خارجی 

کابین دوش یکی دیگر از لوازم بهداشتی ساختمانی مهم در حمام های مدرن امروزی است. کابین دوش یک فضای خصوصی و بهداشتی را برای دوش گرفتن فراهم می کند و در شکل ها، اندازه ها و سبک های مختلفی وجود دارد. قیمت این محصولات براساس امکانات جانبی آن ها نظیر ماساژور، کنترل پنل کامپیوتری، بلندگو پخش موسیقی و … سنجیده می گردد.

برخی از مدل ها برای استفاده در یک گوشه طراحی شده اند، در حالی که برخی دیگر می توانند در مرکز یک اتاق نصب شوند. آن ها را می توان از مواد مختلفی از جمله شیشه، اکریلیک و سنگ ساخت.

مشاهده مدل جدید ” اتاق دوش خارجی

فروش کابین دوش خارجی

انواع اکسسوری – لوازم بهداشتی ساختمانی

لوازم حمام مانند نرده حوله، ظروف صابون و جا رول دستمال توالت نیز جزو لوازم بهداشتی محسوب می شوند. این لوازم جانبی برای تکمیل طراحی کلی حمام و در عین حال مزایای عملکردی طراحی شده اند. یکی از مهم ترین مزایای استفاده از لوازم بهداشتی باکیفیت کمک به حفظ نظافت و بهداشت است. ظروف بهداشتی آنتی باکتریال جدید به گونه ای طراحی شده اند که تمیز کردن و نگهداری آن آسان باشد تا از رشد باکتری ها و سایر میکروارگانیسم های مضر ممانعت به عمل آید.