بیایید ایده‌های حمام طلایی را بررسی کنیم. در این مطلب، با ارائه سبک‌های مختلف طراحی سرویس بهداشتی و حمام در طیف وسیعی از پالت‌ها و طرح‌های رنگی، شما را در جهت انتخاب بهتر سوق می دهیم. این پالت های رنگی در ترکیب با ست روشویی طلایی و سایر تجهیزات بهداشتی لوکس، نتیجه فوق العاده ای را دربرخواهند داشت.

ایده طراحی حمام با ست روشویی طلایی

طلا نماد ثروت و زیبایی، سابقه ای غنی در طراحی داخلی دارد. از مقبره های مصر باستان گرفته تا کاخ ها، طلا همیشه حس تجمل را به تصویر کشیده است. علاوه بر این، چیزی که در مورد رنگ طلایی منحصر به فرد است: هرگز از مُد نمی افتد و آن را به انتخابی مطمئن برای طراحی حمام شما تبدیل می کند. در اینجا با چند ایده طراحی با رنگ طلایی آشنا خواهید شد.

1. حمام سفید و طلایی

اگر به دنبال ادغام ظرافت و تجمل در طراحی حمام خود هستید، حمام سفید و طلایی برای طراحی شما مناسب است. ترکیبی از طلای سفید و درخشان، فضایی پیچیده را ایجاد می کند. پایه سفید، روشنایی و وسعت را به محیط می بخشد و طلایی گرمای ایده آلی به فضا منتقل می سازد.

حمام سفید و طلایی

ست روشویی طلایی

جدیدترین انواع ست روشویی طلایی را می توانید در سایت « ژیمان » مشاهده نمایید. علاوه بر این برای مشاهده حضوری می توانید به شوروم ما مراجعه کنید. استفاده از ست روشویی ژیمان در دیزاین حمام فضایی متفاوت را خلق می نماید که بسیار شیک و کاربردی خواهد بود. انواع روشویی وارداتی محصول کشور اسپانیا و برند « BATHCO » هستند. برای مشاهده به روزترین مدل های روشویی طرح دار به صفحه موردنظر مراجعه نمایید.

ست روشویی طلایی

ست روشویی طلایی

2. حمام مشکی و طلایی

مشکی و طلایی یک انتخاب عالی برای طراحی حمام است و به دلیل حس تجمل دراماتیک آن مورد ستایش قرار می گیرد. ترکیب رنگ مشکی عمیق و پیچیده با طلایی فضایی غنی و پر زرق و برق ایجاد می کند. در طول سال‌ها، رنگ مشکی و طلایی به یک ترکیب رنگ اصلی در طراحی داخلی مدرن، به‌ویژه در حمام تبدیل شده است.

کنتراست جسورانه بین دو رنگ باعث ایجاد یک طراحی بصری جذاب می شود که به عنوان یک نقطه کانونی قابل توجه در خانه شما عمل می کند. تطبیق پذیری رنگ مشکی و طلایی امکان انطباق با سبک های مختلف طراحی، از مدرن و مینیمالیستی تا سنتی را فراهم می سازد. این تطبیق پذیری به این معنی است که می توانید حمامی با ست روشویی طلایی ایجاد کنید که زیبایی شناسی شخصی شما را منعکس نماید.

طراحی حمام مشکی

با الگوها و بافت ها بازی کنید تا به عمق و جذابیت اضافه نمایید. رنگ مشکی و طلایی وقتی در موادی مانند کاشی‌ها یا سنگ مرمر سیاه با رگه‌های طلایی یا سفید ترکیب شوند، می‌توانند به خوبی با هم کار کنند.

3. حمام رزگلد و طلایی

صورتی و طلایی به دلیل ترکیبی از ظرافت و گرما، انتخابی لذت بخش در طراحی حمام است. این رنگ ملایم، زمانی که با رنگ درخشان طلایی همراه می شود فضایی غنی را ایجاد می کند که بسیار جذاب است. تضاد هماهنگ بین ملایمت صورتی و ظرافت طلایی، به حمام شما عمق بصری می بخشد و آن را جذاب و پویا می کند. در سال‌های اخیر، ترکیب رنگ صورتی و طلایی نیز یکی از انتخاب‌های مد روز در طراحی داخلی بوده است و آن را برای کسانی که می‌خواهند با آخرین روند طراحی همراه باشند، جذاب کرده است.

طراحی حمام رزگلد

نورپردازی برای افزایش جزئیات طلایی – افزایش جذابیت ست روشویی طلایی

نور یک عنصر کلیدی در افزایش نمایش جزئیات طلایی در حمام و ایجاد یک طراحی شیک است. برای برجسته کردن رنگ های طلایی به کار رفته در فضا، از نورپردازی برجسته از طریق آینه‌های دارای نور پس‌زمینه یا چراغ‌های روشویی با رنگ‌های گرم استفاده کنید. این نورهای متمرکز می توانند توجه را به وسایل طلایی جلب کنند و جلوه ای بصری جذاب ایجاد نمایند.

نور آینه، با افزایش دمای رنگ ست روشویی طلایی و برجسته شدن ویژگی های معماری به شیک شدن کلی فضا کمک می کنند. با لایه بندی انواع مختلف نورپردازی، می توانید نور را متعادل کنید و زیبایی حمام را ارتقا دهید و در نهایت آن را به فضایی زیبا و بسیار کاربردی تبدیل نمایید.

ست روشویی طلایی

روشنایی محیط حمام را می توانید تنظیم کنید. سوئیچ های کم نور به شما امکان می دهند شدت را متناسب با موقعیت های مختلف تنظیم نمایید. نور طبیعی باید در صورت امکان به حداکثر برسد و از پنجره های بزرگ یا نورگیر برای تکمیل جزئیات طلایی و افزایش زیبایی آن ها استفاده شود.

نور پس زمینه را در پشت آینه ها، قفسه ها یا سایر عناصر تزئینی با قاب طلایی اضافه کنید. این یک جلوه هاله نرم ایجاد می کند و ویژگی های طلایی را به زیبایی در مقابل دیوار برجسته می نماید.

شیرآلات ایتالیایی ژیمان

شرکت ژیمان ، واردکننده معتبر شیرآلات خارجی با بهترین درجه کیفی می باشد. کارشناسان این مجموعه با توجه به نیاز سازندگان و طراحان داخلی برای خلق فضایی زیبا با جذابیت بصری بالا، تجهیزات بهداشتی ساختمانی لوکس را در اختیار ایشان قرار می دهند.

برند دنیل ایتالیا یکی از شرکت های نوآور در عرصه تولید شیرآلات توکار و روکار با بالاترین درجه کیفی می باشد. دستگاه های تمام رباتیک با پیشرفته ترین شیوه ساخت، خروجی نهایی را با بهترین دوام و ثبات رنگ عرضه می نماید.