تفاوت شیرآلات دکوراتیو با شیرآلات ساده در همان کلمه « دکوراتیو » می باشد. این شیرآلات علاوه بر جنبه کاربردی ، جنبه تزئینی هم دارند و به دکوراسیون شما ارزش بیشتری می دهند. ممکن است برخی افراد به دکوراسیون های ساده علاقمند باشند و شیرآلات دکوراتیو مورد پسندشان قرار نگیرد. باید گفت این ذهنیت اشتباه است و ست شیرآلات لوکس دکوراتیو برای دکوراسیون های مدرن ، مینیمال و ساده هم قابل اجراست.

 ست شیرآلات لوکس برند دنیل

آوازه برند دنیل (DANIEL) به نوآوری و بدعتی که در ساخت شیرآلات بنا نهاد، باز می گردد. نام این برند اکنون در سراسر جهان مطرح است و محصولات این شرکت در ساختمان های لوکس و شیک کشورهای اروپایی ، امریکایی ، خاورمیانه و آسیای شرقی دیده می شود.

موسسین این شرکت با هوشمندی کامل ، نیاز طراحان دکوراسیون داخلی را برآورده ساخته و برای هر نوع از سبک های دکوراسیون ، محصولی منحصر به فرد ارائه داده اند. به طور مثال شیرآلات طلایی برای دکوراسیون های کلاسیک ، شیرآلات سفید رنگ یا مشکی برای دکوراسیون های مدرن ، شیرآلات برنجی برای طراحی‌های لوکس و … .
باید گفت در کالکشن اصلی این شرکت هریک از طرح ها با تم های رنگی متفاوت و اشکال مختلف تولید می شوند. اما آنچه که در همه این طرح ها مشترک است ، « کیفیت بالای تولید » است.

تمایز این برند با سایر برندها در نحوه ساخت شیرآلات و انتخاب مواد اولیه می باشد. استفاده از متریال مرغوب و دستگاه های رباتیک مجهز و به روز ، مهم ترین دلیل خاص شدن شیرآلات این برند است.

در مطلب ذیل چهار مدل از « شیرآلات دکوراتیو و لوکس » برند معتبر دنیل را مورد بررسی قرار می دهیم و ویژگی های هریک را بیان می کنیم.

ست شیرآلات لوکس کالکش DIVA DEKORA 

مجموعه DIVA DEKORA ، به تجمیع ترکیبات متعددی با الگوی MELODY اشاره دارد: دکوراسیونی شیرین و دلچسب که زیبایی آن با برجستگی خطوط هارمونیک شیرآلات، چند برابر شده است.

ست شیرآلات لوکس

فرآیند تزیین به صورت دست ساز در کارخانه این شرکت صورت می پذیرد. شهرت و معروفیت این فرآیند پس از ثبت اختراع توسط دانیل روبینتری در ایتالیا و اروپا ، به سایر نقاط جهان رسید و اکنون کلیه محصولات این مجموعه شاخص و ممتاز گردیده است. هر قطعه تزئین شده منحصر به فرد می باشد، زیرا حاصل یک کار هنری است و به همین دلیل ارزش بیشتری دارد.

 

 

 

کالکش LIFE DEKORA

متانت مجموعه شیرآلات LIFE DEKORA با طراحی گل های مزین شده، افزایش یافته است. تضادی که از تیرگی بدنه و براقیت گل ها نشأت می گیرد ، بر منحصر به فرد بودن آن می افراید. فرآیند تزئین این مجموعه از ست شیرآلات لوکس نیز به صورت دست ساز صورت می پذیرد. هر قطعه تزئین شده خاص و ویژه است، زیرا حاصل یک کار هنری است و به همین دلیل ارزش بیشتری دارد.

 

شیرآلات دکوراتیو

ست شیرآلات لوکس کالکشن DEKORA REVIVAL

مشخصه بارز این کالکشن ، کلاسیک و سنتی بودن طرح های آن است. مجموعه شیرآلات REVIVAL را می توان با انتخاب روکش های خاص و حتی بیشتر با انتخاب تم تزئینی DEKORA برجسته کرد. با برخورد نور به خطوط صاف و هارمونیک REVIVAL ، درخشندگی و براقیت محصول به خوبی خودنمایی می کند. ظرافت خطوط به برجستگی شیرآلات در دکوراسیون هایی با فضایی بزرگ کمک می کند.

فرآیند طراحی بر روی شیرآلات به صورت دستی است و در کارخانه های تولیدی دنیل در میلان با استفاده از تکنیک خاصی که توسط Daniel Rubinetteri ثبت شده است، تحقق می یابد. هر قطعه تزئین شده منحصر به فرد است، زیرا حاصل یک کار هنری بوده و به همین دلیل ارزش بیشتری دارد.

شیرآلات لوکس و آنتیک

کالکشن TWIN DEKORA

تزئینات ساده ، ظرافت پیچیده مجموعه TWIN را افزایش می دهد. این کالکشن از تزئینات ساده و ظریف غنی است که هر بیننده ای را به تحسین وا می دارد. تم تزئینی “FANTASY” یک الگوی ملایم با مشتقات شرقی است که در مقابل، با قدرت جاه طلبانه غربی ترکیب شده است. فرآیند تزئین ست شیرآلات لوکس دست ساز است و ثبت اختراع آن در سطح بین المللی صورت پذیرفته است. هر قطعه تزئین شده منحصر به فرد است، زیرا حاصل یک کار هنری است و به همین دلیل ارزش بیشتری دارد.

در تصاویر ذیل زیبایی خارق العاده این شیرآلات کاملاً واضح و عیان است. برای طراحی یک دکوراسیون شیک و خاص نیازی به انجام کارهای ویژه و عجیب و غریبی نیست! با ست شیرآلات لوکس کالکشن دنیل می توان بهترین جنبه از هر دکوراسیونی را نمایان کرد.

ست شیرآلات لوکس ست شیرآلات لوکس ست شیرآلات لوکس

شیرآلات خارجی ژیمان | ست شیرآلات لوکس

به خاص شدن خانه شما اندیشیده ایم و محصولات خاص دنیا را برای شما هموطنان عزیزمان عرضه داشته ایم! شرکت ژیمان ، پل ارتباطی میان شرکت های مطرح ایتالیایی و اسپانیایی است. ژیمان با انتخاب تجهیزات بهداشتی لوکس ، نیاز سازندگان و طراحان مطرح داخلی را برآورده ساخته است و با ابتکار و خلاقیت ایشان ، دکوراسیون های شاخص و فاخری خلق گردیده است.

ژیمان عرضه کننده انواع شیرآلات توکار و روکار ایتالیایی با بالاترین کیفیت

از سایر محصولات ژیمان دیدن فرمایید:

وان حمام خارجی ،، وان جکوزی خارجی ،، روشویی ساده بثکو ،، روشویی طرح دار بثکو ،، توالت فرنگی بثکو