شیرآلات اهرمی یکی از بهترین نوع شیرآلات برای آشپزخانه محسوب می شود. از مزایای مدل های اهرمی، سهولت استفاده از آن است. به کمک اهرم تعبیه شده بر روی شیر به سادگی می توان دمای آب را تا اندازه دلخواه تنظیم نمود. جالب است بدانید که در اروپا استفاده از مدل های سنسوردار یا چشمی برای آشپزخانه خیلی رایج نیست، زیرا در حین شستشوی ظروف، باز و بسته شدن لحظه ای آب کلافه کننده خواهد بود. به همین دلیل شیرآلات آشپزخانه اغلب برندهای معروف به صورت اهرم دار تولید می شود.
در حال حاضر رنگ بندی شیرآلات نسبت به گذشته از تنوع بیشتری برخوردار است و براساس آن می توان دکوراسیون های متفاوتی را خلق نمود. اکنون، مشکی به یکی از رنگ های مورد علاقه طراحان دکوراسیون داخلی تبدیل شده است. در واقع شیرآلات آشپزخانه مشکی رنگ و دکوراسیونی به رنگ تیره انتخاب طراحانی است که به خاص و متفاوت شدن دیزاین آشپزخانه می اندیشند.

شیرآلات آشپزخانه مشکی

نتیجه همکاری مداوم شرکت ژیمان با شرکت Daniel ایتالیا به عنوان تولید کننده خلاق و مبتکر انواع شیرآلات بهداشتی ساختمانی، عرضه‌ی کالکشن های متنوع به بازار ایران می باشد. شما می توانید کالیته رنگ هریک از مجموعه شیرآلات را مشاهده نمایید و براساس دکوراسیون خود، رنگ موردنظر را انتخاب نمایید. شیرآلات آشپزخانه به رنگ مشکی، جزو پرفروش ترین نوع شیرآلات خارجی ژیمان است. در این مطلب چند مدل از شیرآلات برند ایتالیایی با آبکاری مشکی را معرفی نموده و ویژگی های دکوراسیون با این رنگ را بیان می نماییم.

مشاهده انواع شیرآلات ایتالیایی دنیل

ویژگی های دکوراسیون آشپزخانه به رنگ مشکی 

آشپزخانه را قلب خانه می نامند، به همین دلیل طراحی دکوراسیون آن از اهمیت دوچندانی برخوردار است. اگر علاقمند هستید تا رنگ مشکی را در دکوراسیون آشپزخانه خود به کار ببرید باید به چند نکته مهم توجه نمایید:

1- حفظ تعادل در انتخاب رنگ ها

در رنگ پردازی فضای محدود و بسته نباید افراط شود. رنگ مشکی به عنوان یکی از رنگ های کلاسیک، به فضای خانه شما جان می دهد، اما این در صورتی است که از رنگ های متضاد با آن استفاده شود. شادابی یک محیط تنها با کُنتراست بالای رنگ های به کار رفته به دست خواهد آمد. افراد خانواده خصوصاً خانم ها زمان زیادی را در محیط آشپزخانه سپری می کنند به همین دلیل فضای آن نباید کسالت بار شود. بنابراین از رنگ سیاه نباید به عنوان رنگ غالب استفاده کنید.

بهتر است تنها سینگ و شیرآلات خود را به رنگ مشکی انتخاب نمایید. استفاده از رنگ طلایی شکوه زیادی را به مشکی می بخشد و فضا را به سمت لوکس شدن سوق می دهد. همچنین استفاده از سفید در کنار رنگ مشکی، فضای آشپزخانه را مدرن می سازد و جذابیت بصری فراوانی خواهد داشت. در تصاویر ذیل دو مدل معروف برند دنیل میلان ایتالیا با رنگ های ترکیبی را مشاهده می نمایید.

SR241-OT/Black

شیرآلات مشکی طلایی

SR24515

شیرآلات مشکی سفید

توجه : اگر قصد دارید از کابینت هایی به رنگ مشکی استفاده کنید، حتماً به موضوع نورپردازی توجه ویژه ای داشته باشید. برای این کار باید حتماً پنجره ای برای ورود نور طبیعی درنظر گرفته و نور پردازی کاملی از لامپ های ال ای دی به هنگام ساعات تاریکی هوا داشته باشید.

دکوراسیون با شیرآلات مشکی

2- استفاده از کاشی هایی به رنگ روشن

در آشپزخانه ای با شیرآلات مشکی رنگ، کاشی ها نباید خیلی تیره انتخاب شوند. در غیر اینصورت فضا بیش از حد سنگین به نظر خواهد رسید و سایر عناصر و المان ها به چشم نخواهند آمد.

3- توجه به میزان براقیت رنگ مشکی

استفاده از رنگ مشکی در دکوراسیون نیاز به کمی دقت دارد. مات یا براق بودن این رنگ نیز می تواند در زیباتر شدن فضا تاثیرگذار باشد. مشکی براق، نور را بیشتر منعکس می کند و فضا را دلبازتر نشان خواهد داد.

4- استفاده از المان های طبیعی در فضای آشزپخانه

ترکیب سیاه با رنگ چوب همواره ترکیبی ایده آل به شمار می رود. چوب به عنوان یکی از عناصر طبیعی با ایجاد احساس مثبت و صمیمت، جذابیت بصری محیط را افزایش می دهد. بدین ترتیب می توانید از کابینت هایی با چوب ام دی اف با رنگ طبیعی استفاده نمایید. گیاهان آپارتمانی از دیگر المان های طبیعی هستند که می توانند به فضای آشپزخانه شما شادابی، نشاط و روح زندگی ببخشند. با چند گلدان طبیعی احساس سرزندگی را به دکوراسیون آشپزخانه خود عرضه بدارید.

طراحی دکوراسیون به رنگ مشکی

5- عدم استفاده از پرده های ضخیم و تیره

رنگ مشکی بالاترین میزان جذب نور به خود را دارد. لذا فضای آشپزخانه شما کوچک تر به نظر خواهد رسید. برای به تعادل رساندن میزان نور در محیط، نباید پنجره آشپزخانه را با پرده های ضخیم و تیره بپوشانید تا بتوانید از حداکثر نور بهره مند شوید. اگر فضایی در اختیار دارید که بتوانید آینه ای را مقابل آشپزخانه نصب کنید، حتماً این کار را انجام دهید. انعکاس نور سالن پذیرایی و یا نشیمن به داخل آشپزخانه می تواند جذابیت بصری آن را افزایش دهد.

فروش شیرآلات آشپزخانه مشکی

شیرآلات مشکی برند دنیل از بالاترین درجه کیفی، ثبات رنگ و کارتریج استاندارد برخوردار هستند. این شیرآلات با آبکاری اختصاصی توسط دستگاه های رباتیک و به روز از جذابیت بصری فوق العاده ای برخوردارند. این محصولات با ترکیب رنگی مشکی – طلایی ، مشکی – سفید و مشکی – کروم عرضه می گردند.

به کمک تجهیزات بهداشتی ساختمانی ژیمان می توانید بهترین ایده ها را به واقعیت تبدیل کنید و از دکوراسیون زیبای خود لذت ببرید!