شیرآلات استیل ایتالیایی کالکشن Tokyo از برند مطرح دنیل (DANIEL)، مجموعه ای کامل از انواع شیرآلات روکار و شیرآلات توکار با رنگ بندی متنوع است. آوازه محصولات این کالکشن به دلیل ظرافت در طراحی به سراسر جهان رسیده است.

شیرآلات استیل ایتالیایی Tokyo

مجموعه TOKYO STEEL به طور کامل از فولاد ضد زنگ تولید شده است و تمام جذابیت های زیبایی شناختی و کاربردی این ماده را در یک طراحی بی نظیر محصور می نماید.

این آلیاژ از استحکام بالایی برخوردار است و دوام آن در سطح عملکردی طی آزمایشات متعدد به اثبات رسیده است. فولاد TOKYO مقاومت بالایی در برابر گذر زمان و سایش را ارائه می دهد. شیرآلات ایتالیایی TOKYO STEEL در ارتفاع متفاوتی طراحی شده است تا برای هر نوع دکوراسیونی قابل استفاده باشد.

شکل شیرآلات؛ باریک، ساده و صاف است و انحنای موجود در دهانه به آرامی آب را به جریان در می آورد. عنوانی که به زبان ایتالیایی برای این کالکشن درنظر گرفته شده است : « FASCINO ETERNO » می باشد، یعنی ” جذابیت ابدی ”

شیرآلات ایتالیایی TOKYO

این محصولات علاوه بر زیبایی و مدرنیته، تأثیر بصری زیادی بر افزایش جذابیت دکوراسیون می گذارند.

شیرآلات استیل ایتالیایی Tokyo

شیرآلات استیل ایتالیایی Tokyo

استیل به کار رفته در ساخت این شیرآلات چه ویژگی هایی دارد؟

استیل ضد زنگ به نوعی از آلیاژ می گویند که پایه آن از آهن تشکیل شده است و کربن به کار رفته در آن کمتر از 2 درصد می باشد. فولاد نام دیگر این ماده است که مهم ترین ویژگی آن مقاومت در برابر زنگ زدگی می باشد.

در حال حاضر استیل در ساخت لوازم خانگی و تجهیزات مختلف کاربرد زیادی دارد. محصولاتی که از این ماده ساخته شده اند، در برابر اکسیداسیون مقاوم هستند. خواص مکانیکی و سختی و شکل پذیری آن به میزان و مقدار عناصر دیگری که در آن از جمله نیکل، مولیبدنیوم، تیتانیوم و فلز مس بستگی دارد.

انواع مدل های شیرآلات استیل ایتالیایی Tokyo

1- شیرآلات روکار شامل:

  • شیر روشویی پایه کوتاه
  • شیر روشویی پایه بلند

شیر روشویی پایه بلند ایتالیایی

2-  شیرآلات جدید توکار شامل:

  • شیر تک حالته
  • شیر دو حالته
  • ست کامل دوش توکار

شیرآلات توکار لوکس

ساخت شیرآلات با دستگاه های رباتیک فوق مدرن

تجهیزات یک کارخانه، رابطه مستقیمی با افزایش یا کاهش کیفیت محصولات ساخته شده دارند. اگر دستگاه ها قدیمی باشند، نباید انتظار زیادی از کیفیت محصول موردنظر داشت.
شرکت « دنیل روبینتری » به عنوان شرکت خلاق در زمینه تحول سبک شیرآلات سنتی با مجهز کردن خط تولید خود با دستگاه های تمام رباتیک، قابلیت ارائه دقیق ترین جزئیات را دارد. در واقع علت زیبایی خطوط و منحنی ها در شیرآلات دنیل به دلیل استفاده از این دستگاه های رباتیک است.

هدف این برند تنها ارائه محصولاتی با جلوه بصری فوق العاده نیست و کیفیت مهم ترین علت معروفیت این برند است. مهندسان متالوژی و نخبگان حاضر در این مجموعه با بررسی متریال مختلف، فرمولاسیون جدیدی را خلق می نمایند که در بالابردن خواص فیزیکی و شیمیایی نهایی محصول تاثیرگذار هستند.

طراحان متخصص در این مجموعه به کمک به روزترین برنامه های طراحی دیجیتال، طرح شیرآلات را از ایده به مرحله اجرا درمی آورند. هریک از کالکشن های موجود در این برند برای یک سبک خاص طراحی شده اند تا طراحان دکوراسیون داخلی برحسب نیاز خود بتوانند مدل موردنظر را برگزینند. در واقع می توان گفت همان اندازه که به سبک مدرن اهمیت داده شده، بر روی سبک کلاسیک نیز کار شده است.

شیرآلات جدید ایتالیایی

ژیمان | فروش شیرآلات ایتالیایی درجه یک

شرکت « ژیمان » وارد کننده مطرح تجهیزات بهداشتی لوکس در ایران است که تعامل و همکاری خود را با شرکت های فعال در این حوزه گسترش داده است. ژیمان با سال های تجربه محصولات برند « دنیل ایتالیا » را در اختیار هموطنان عزیز خود قرار می دهد، زیرا معتقد است که خانه های لوکس نیازمند تجهیزات بهداشتی فوق مدرن هستند. طراحان داخلی عزیز می توانند از راهنمایی مشاوران این مجموعه بهره مند گردند تا بهترین مدل ها را برگزینند.

برای مشاهده سایر کالکشن های این برند به صفحه ذیل مراجعه نمایید:

شیرآلات ایتالیایی دنیل