اکنون نوبت به انتخاب تجهیزات بهداشتی حمام رسیده است! به کدام سبک علاقه مند هستید؟ کلاسیک یا مدرن ؟ رنگی که مورد توجه شما قرار گرفته کدام است؟ جنبه تزئینی شیرآلات بیشتر برایتان حائز اهمیت است یا ظاهر ساده آن؟
اگر پاسخ شما به ترتیب ؛ سبک کلاسیک – طلایی (شاید هم کرومی یا برنجی) و جنبه تزئینی آن می باشد ، انتخاب « شیرآلات ایتالیایی کلاسیک REVIVAL » گزینه هوشمندانه ای است. این سری یکی از مجموعه های کالکشن بزرگ برند DANIEL میلان ایتالیا می باشد که به عنوان برندی نام آشنا در سراسر جهان مطرح است و آوازه کیفیت و مرغوبیت محصولات آن در دنیا پیچیده است.

خصوصیات شیرآلات ایتالیایی کلاسیک REVIVAL

« آنتیک بودن » مهم ترین ویژگیست که می توان به سری شیرآلات REVIVAL نسبت داد. اعتبار این مجموعه به دست ساز بودن آن است. جالب است بدانید فرآیند تزئین شیرآلات در کارخانه دنیل روبینتری ایتالیا با استفاده از یک تکنیک خاص به ثبت جهانی رسیده است. هر قطعه تزئین شده منحصر به فرد می باشد، زیرا حاصل یک کار هنری است و به همین دلیل ارزش بیشتری دارد. نرمی اشکال و ظرافت برجستگی های کار شده بر روی شیرآلات ، جذابیت بصری آن را چند برابر می نماید.

در نسخه REVIVAL SENSE ؛ پرداخت نوآورانه ، آهنگ قوی مدرنیته را به سری کلاسیک REVIVAL می‌افزاید بدون اینکه اشکال مشخص آن را تغییر دهد. زیبایی این محصول در تصویر زیر کاملاً مشهود است:

 

شیرآلات ایتالیایی کلاسیک

شیرآلات دو اهرمی ایتالیایی 

مجموعه REVIVAL را می توان کلاسیک ترین کالکشن برند Daniel Rubinetteri دانست. طرح شیرآلات دو اهرمی ، اقتباسی از نمونه های سنتی دهه های گذشته می باشد و ظرافت اشکال به شیوه ای هماهنگ خودنمایی می کند. خوشبختانه طیف گسترده ای از پرداخت های رنگی برای این کالکشن وجود دارد و این موجب می گردد تا شما مناسب ترین ترکیب رنگی را برای پروژه مدنظر خود انتخاب نمایید.

با طرح های خلاقانه و برجسته سازی ترکیب های رنگی می توانید دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی خود را خاص و منحصر به فرد نمایید. به طور مثال با ادغام و درآمیختگی سری شیرآلات ایتالیایی کلاسیک REVIVAL و سری RETRO محیطی سازگار با هردو سبک کلاسیک – مدرن خلق کنید.

آبکاری شیرآلات چه تاثیری در کیفیت آن دارند؟

مهم ترین دلیل تضمین کیفیت یک کالای ساختمانی بهداشتی ، نحوه آبکاری آن می باشد. نوع متریال و دستگاهی که پرداخت آبکاری با آن انجام می شود بسیار حائز اهمیت است. شرکت دنیل با بهره مندی از دستگاه های رباتیک مجهز و فوق پیشرفته با انتخاب یک روکش خاص جهت جلوه بخشیدن به بدنه شیرآلات از ساییدگی سطحی جلوگیری می نماید.
همچنین با آبکاری شیرآلات ایتالیایی کلاسیک به ضخامت حدود 20 میکرون از زنگ زدگی ، رسوب گیری و پوسیدگی محصول ممانعت به عمل می آورد.

شیرآلات ایتالیایی کلاسیک

بارزترین مشخصه این سری ، براقیت و جلای فوق العاده آن است. تلفیق خصوط صاف و برجسته در شیرآلات ایتالیایی کلاسیک REVIVAL باعث برگشت نور از سطح آن شده و همین موجب می گردد تا روشنایی و براقیت محصول حفظ گردد. بدین ترتیب نمادی از یک کالای لوکس خواهد بود که در حمام یا سرویس بهداشتی منزل شما به کار رفته است.

شیرآلات لوکس

 

کیفیت سایر تجهیزات به کار رفته در شیرآلات ایتالیایی کلاسیک

علاوه بر روکش و آبکاری، جنس سایر تجهیزات مورد استفاده در شیرآلات نظیر اتصالات، مغزی و کارتریج نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. (مغزی داخل شیر که برای کنترل شدت جریان آب از آن استفاده می‌شود) برای افزایش دوام یک محصول و عدم تغییر رنگ در برابر عوامل مخرب محیطی نظیر رطوبت و … ، عدم خوردگی و فرسایش باید جنس اتصالات داخلی از آلیاژ برنج باشد.

جهت مشاهده کلیه محصولات این کالکشن  ، به صفحه « شیرآلات خارجی REVIVAL » مراجعه فرمایید.

ژیمان واردکننده برتر شیرآلات خارجی 

شرکت ژیمان با سال ها فعالیت در زمینه واردات تجهیزات بهداشتی لوکس خارجی به کشور ، جدیدترین مدل های شیرآلات ساختمانی را در اختیار مشتریان گرامی خود قرار می دهد. همکاری ژیمان با شرکت بزرگ دنیل روبینتری مایه مباهات این مجموعه است و با عرضه لوکس ترین و شکیل ترین کالکشن های کلاسیک و مدرن ، زیبایی دکوراسیون خانه شما را تضمین می نماید!

شیرآلات توکار و روکار از بهترین مواد اولیه ساخته می شوند و سال ها زیبنده خانه شما می باشند، بدون آنکه تغییر رنگ یا کاهش کیفیت در آن ها اتفاق بیفتد.

از سایر محصولات ژیمان دیدن فرمایید:

وان حمام خارجی ،، وان جکوزی خارجی ،، روشویی ساده بثکو ،، روشویی طرح دار بثکو ،، توالت فرنگی بثکو