در طراحی مدرن، تجهیزات داخلی تحول اساسی یافته اند. در این سبک به دو موضوع مهم ظرافت و حداقل فضا توجه زیادی شده است. طراحی دکوراسیون حمام نیز دچار این تغییرات گردید و پیکربندی کلاسیک به کلی کنار گذاشته شد. در این حین نمونه های جدیدی از شیرآلات به بازار معرفی شدند که نظیر آن تاکنون دیده نشده بود. استفاده از شیرآلات توکار لاکچری با سیستم جهانی RocaBox که در دیوار تعبیه می شوند، به هر دو موضوع ظرافت و حداقل فضا می پردازد.

مهم ترین مزایای شیرآلات توکار لاکچری چیست؟

1- این مدل شیرآلات یک انتخاب عالی برای آن دسته از حمام ها یا آشپزخانه هایی هستند که فضای زیادی ندارند. استفاده از حالت عمودی راه حلی برای بهره وری حداکثری از فضای موجود بدون کاهش تحرک در داخل حمام است. شیرآلات توکار لاکچری به دلیل اشغال فضای کمتر، برجسته می شوند. بنابراین زیبایی دکوراسیون را چند برابر می نمایند.

2- شیرآلات مدرن دارای عملکردهای پیشرفته برای راحتی و کارایی بیشتر در حمام هستند و با به روزترین تکنولوژی ساخته می شوند.

3- تمیز کردن مدل ها توکار آسان تر از نمونه‌های روکار است، زیرا در معرض آهک نیستند.

شیرآلات توکار لاکچری

شیرآلات توکار لاکچری

ویژگی های شیرآلات توکار لاکچری

1- شیرآلات توکار در رنگ های متنوعی تولید می شوند و به شما اجازه می‌دهند فراتر رفته و با پوشش تیتانیوم مشکی یا طلایی، رنگ مورد علاقه خود را به دکوراسیون اضافه کنید.

2- از آنجایی که مجموعه ای از خطوط ظریف و ساده می توانند استانداردهای جدیدی را در طراحی مدرن تعیین کنند، به جذاب ترین عنصر حمام تبدیل خواهند شد. ویژگی مینیمالیستی مهم ترین خصوصیتی است که در طراحی شیرآلات توکار لاکچری به آن اضافه شده است.

شیرآلات توکار لاکچری

3- در برخی از مدل ها به کمک سنسور خودکار با طراحی آوانگارد، به صرفه جویی در آب فکر شده است. این مدل ها کاملاً مناسب فضاهای عمومی نظیر سرویس بهداشتی سازمان ها، نهادها و شرکت هایی با پرسنل زیاد می باشد.

4- وجه تمایز شیرآلات توکار لاکچری با نمونه های کلاسیک قدیمی ، دستگیره های دو اهرمی به کار رفته در برخی از مدل ها می باشد. این مدل ها که به عمد به شیوه نوستالوژیک ساخته شده اند، برای نمایش خاطره انگیز زمان های گذشته طراحی شده اند. تا به کمک آن بتوان نیاز افرادی که به سبک های کلاسیک علاقمندند را برآورده سازد.

توجه به مقوله ارگونومی و تعادل در حمام

طراحی مدرن از تمامی لحاظ نیاز مصرف کننده را می سنجد و برای رفع آن بهترین راه حل را پیدا می کند. ست شیرآلات توکار لاکچری یک مجموعه کامل با عملکرد ایده آل تعریف شده است که نحوه استفاده از آن براساس علم ارگونومی شکل گرفته است. این بدان معناست که نحوه جاری ساختن جریان آب برای کل اعضای خانواده به سادگی صورت می پذیرد.

ژیمان ؛ واردکننده مطرح تجهیزات ساختمانی 

جذابیت بصری شیرآلات توکار یکی از مهم ترین عوامل استقبال سازندگان ساختمان های لوکس برای بکارگیری آن هاست. شرکت ژیمان ، وارد کننده معتبر شیرآلات خارجی با توجه به نیاز سازندگان و طراحان داخلی برای خلق فضایی زیبا با جذابیت بصری بالا، تجهیزات بهداشتی ساختمانی لوکس را در اختیار ایشان قرار می دهد.

برند دنیل ایتالیا یکی از شرکت های نوآور در عرصه تولید شیرآلات توکار و روکار با بالاترین درجه کیفی می باشد. دستگاه های تمام رباتیک با پیشرفته ترین شیوه ساخت، خروجی نهایی را با بهترین دوام و ثبات رنگ عرضه می نماید.