نحوه طراحی پلان آشپزخانه ، عیار هنر طراح را مشخص می سازد. آشپزخانه را قلب یک خانه می نامند ، پس طراحی آن شرط متمایز شدن یک خانه با سایر فضاها می باشد. در این محیط ، باید تمامی جوانب از قبیل نحوه نورپردازی ، سیستم تهویه ، حداقل ابعاد و اندازه ها به دقت سنجیده شود تا فضا به کاربردی ترین شکل ممکن طراحی گردد.
زیبایی بصری شیرآلات ، شاخص ترین موضوع در اجرای مُدرنیته می باشد. این مسئله به قدری حائز اهمیت است که طراحان دکوراسیون فوکوس اصلی خود را برای انتخاب به روزترین مدل ها از میان برندهای معروف قرار می دهند.
« ژیمان » با عرضه شیرآلات جدید آشپزخانه از برند معتبر و مطرح ایتالیایی (DANIEL)، دست طراحان را باز می گذارد تا باکیفیت ترین مدل ها را در اختیار داشته باشند.

سری SINK FAUCETS 

انتخاب شیرآلات و میکسر برای سینک آشپزخانه از متدهای طراحی مورد علاقه طراحان امروزی است. آزادی انتخاب از طیف گسترده ای از سبک ها ، طراحی را به شیوه ای پیش خواهد برد که بتوان از کلاسیک ترین تا مدرن ترین فضا را ایجاد نمود. در اینجا تنها مقوله دیزاین و طراحی دارای اهمیت نیست و سازنده باید برای انتخاب تجهیزات بهداشتی از استانداردها و معیارهای سطح جهانی کمک گیرد.

تنوع شیرآلات ایتالیایی دنیل به صدها نمونه می رسد. از شیرآلات توکار گرفته تا مدل های روکار! از رنگ های اسپرت مشکی و سفید تا مدل های کروم و برنجی و شیرآلات طلایی جدید! جالب است بدانید اکثر مدل‌های برنجی برند Daniel Rubinetterie، هم بر روی سینک و هم بر روی دیوار قابل کارگذاری می باشند.

شیرآلات جدید آشپزخانه این برند در بیش از 40 رنگ تکمیلی سفارشی می شوند تا کاملاً با سایر اجزا و تجهیزات مطابقت داشته باشند.

سری GOURMET MIXERS

استفاده از المان‌های به‌روز معماری و طراحی دکوراسیون می‌تواند بر کارایی و زیبایی مهم ترین بخش از منزل (آشپزخانه) بیفزاید. یکی از این المان‌ها، « جزیره » آشپزخانه می باشد که با توجه به ویژگی‌های ظاهری و کارکرد ایده آل ، تقاضا برای اجرای آن در سال های اخیر افزایش چشمگیری داشته است. مهم ترین ویژگی جزیره در آشپزخانه ، حذف محدوده بندی های متداول می باشد. به همین دلیل در جلب نظر طراحان مطرح دکوراسیون داخلی موفق عمل نموده است.

« جزیره » یک کانتر یا پیشخوان در قسمت مرکزی آشپزخانه است که دارای ابعاد، فرم و ظاهری متفاوت بوده و از پیشخوان‌های دیگر و کابینت‌ها، کاملاً مستقل است. کلیه متعلقات شیرآلات بر روی این کانتر نصب می گردند.

شیرآلات جدید آشپزخانه GOURMET شامل مجموعه ای از میکسرها می باشد که نحوه طراحی و ساخت آن ها به جزایر بزرگ آشپزخانه و سینک های شبه جزیره ای اختصاص داده شده است. ارتفاع و فضای زیر دهانه میکسر به شما این امکان را می دهد که از فضای کار بزرگ تری استفاده کنید، دوش های دستی قابل هدایت و کششی نیز به شما کمک می کنند حتی به گوشه های بزرگ ترین و عمیق ترین سینک برسید.

شیرآلات جدید آشپزخانه

سری PURIFIED WATER

انتخاب شیرآلات آشپزخانه رابطه مستقیمی با تأمین آب تصفیه (عاری از ناخالصی) دارد. در برخی از مناطق نیاز به دستگاه های خارجی تصفیه آب برای خالص سازی مجدد آن می باشد. سری PURIFIED WATER از کالکشن شیرآلات جدید آشپزخانه برند DANIEL با مدیریت تأمین آب تصفیه شده بدون نیاز به هیچگونه دستگاه و تجهیزاتی ، در مناطق مختلف کارایی بالایی خواهند داشت. این نوع شیرآلات با استفاده از یک میکسر سه طرفه ، آب جاری گرم/ سرد و آب آشامیدنی را تأمین می نمایند.

سری TOUCH-ME | شیرآلات جدید آشپزخانه

میکسرهای آشپزخانه پیشرفته با فناوری TOUCH-ME امکان فعال کردن و قطع جریان آب را با یک لمس ساده میکسر بدون نیاز به دخالت در اهرم همزن فراهم می کند. فناوری Touch-me از نظر کاربردی بودن، بهداشت، صرفه جویی در مصرف آب و سرعت در تمامی عملیات آشپزخانه به یک مزیت بزرگ برای کاربر تبدیل می شود. شیرآلات با فناوری TOUCH-ME نصب ساده و استفاده بسیار آسان است.

فن آوری Touch-me که توسط باتری هایی با نصب (صرفه جویی در فضا) در زیر سینک تامین می شود، نیازی به سیم کشی برق یا تعمیر و نگهداری خاصی ندارد و علاوه بر تضمین صرفه جویی در مصرف آب و انرژی، تمامی عملیات آشپزخانه را سریع و سرگرم کننده می کند. اهرم اختلاط توسط کنترل Touch-Me “ایزوله” می شود تا امکان استفاده کلاسیک را نیز فراهم کند.

شیرآلات جدید آشپزخانه

دکوراسیونی برجسته با انواع تجهیزات بهداشتی ژیمان | فروش شیرآلات جدید آشپزخانه

اگر به دنبال طراحی فضایی متفاوت هستید ، محصولات ژیمان از کارایی لازم برخوردار است! کارشناسان خبره این مجموعه با در نظر گرفتن نیاز آشپزخانه های لوکس ایرانی ، مدل های به روز و باکیفیت برند ایتالیایی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهند.

زیبایی خیره کننده شیرآلات خارجی ژیمان، دکوراسیون آشپزخانه شما را متحول می سازد!

از سایر محصولات دیدن فرمایید:

وان حمام خارجی ،، وان جکوزی خارجی ،، روشویی ساده بثکو ،، روشویی طرح دار بثکو ،، توالت فرنگی بثکو