مجموعه شیرآلات SKYLINE به نقش دقت هندسی خطوط اشاره دارد و اشکال کاملاً مربعی را به زیبایی به نمایش درآورده است. روبات سازی کامل چرخه تولید، سطح بالایی از کیفیت و توجه به جزئیات را تضمین می کند. این سری از شیرآلات مدرن ایتالیایی sky مجهز به کارتریج سرامیکی Ø25 میلی متر هستند، البته به جز مدل های توکار که از کارتریج سرامیکی Ø35 میلی متر استفاده می کنند.

شیرآلات مدرن ایتالیایی sky

شرکت دنیل روبینتری، نامی بزرگ در صنعت تولید و آبکاری شیرآلات بهداشتی می باشد. دنیل روبینتری نام موسس و سازنده خلاق ایتالیایی است که کارخانه Daniel را در میلان ایتالیا احداث نمود. این شرکت با تولید محصولات متنوع و پرکاربرد نظیر شیر روشویی پایه بلند و پایه کوتاه ، شیر دستشویی ، شیر ظرفشویی شلنگ دار ، دوش حمام و … توانسته است رتبه بالایی را در میان تولیدکنندگان حال حاضر دنیا کسب نماید.

این برند محبوب اطلاعات خود را دائماً به روز می نماید و از تکنیک های جدید بهره می برد. استفاده از روش های نوین آبکاری یکی از دلایل مهم مرغوبیت شیرآلات می باشد. شرکت دنیل با استفاده از متریال درجه یک، دستگاه‌های به روز و دانش فنی بالای متخصصان خود توانسته، آوازه محصولات باکیفیت خود را به گوش جهانیان برساند.

« دنیل روبینتری » از شرکت های پیشرو در زمینه طراحی و تولید شیرآلات ایتالیایی لوکس است.

برای مشاهده کلیه مدل های روکار و توکار این کالکشن به صفحه ذیل مراجعه بفرمایید:

شیرآلات ایتالیایی کالکشن sky

شیرآلات لوکس ایتالیایی

هدف روبینتری متحول کردن روند متداول در تولید شیرآلات کشور ایتالیا بود. او با ارائه تکنیک های جدید ، نحوه ساخت و آبکاری شیرآلات را دگرگون نمود.

شیوه او برای آبکاری شیرآلات طلایی یا برنجی ، یک ابداع به حساب آمد، زیرا تا قبل از آن آبکاری های نامرغوب در سایر کارخانجات سبب می گردید تا این نوع شیرآلات به مرور زمان سیاه شوند. اما روش روبینتری یک انقلاب در این صنعت برپا کرد و عدم اُفت لعاب و تغییر رنگ از مزایای اصلی این ابداع بود.

مراحل تولید شیرآلات DANEIL

1- واحد طراحی : گروهی از متخصصین طراح با ایده های ناب استخدام شدند تا جزئیات را به بهترین شکل ارائه دهند. اهمیت به طراحی جزئیات و خرق عادت در این شرکت ، سبب تمایز شیرآلات تولید شده با سایر برندها شد و همین سبب گردید تا در مدت کوتاهی آوازه و شهرت این شرکت به سراسر دنیا برسد.

2- واحد تحقیق و پژوهش : پس از ارائه طرح های اولیه ، نوبت به کارشناسان زبده در واحد تحقیق و پژوهش رسید تا براساس بررسی متریال خاص بتوانند تکنیک های روبینتری را به وهله اجرا و پیاده سازی در بیاورند.

3- واحد فنی : گروهی از مهندسین با درجه های عالی در حرفه خود، بر آن شدند تا با استفاده از دستگاه های پیشرفته و متریال با کیفیت بهترین شیرآلات خارجی را تولید نمایند. تکنولوژی Decora در انحصار شرکت دنیل است و با این تکنولوژی توانسته است، پیچیده ترین ایده ها و رنگ و طرح را با آبکاری ویژه بر روی شیرآلات ایتالیایی دنیل پیاده کند. آبکاری های ترکیبی به صورت طرح های برجسته برای رنگ های سفید و مشکی نیز بر روی شیرآلات لوکس بهداشتی انجام می گیرند.

این شرکت دارای ماشین آلات پیشرفته ساخت و تجهیزات آبکاری شیرآلات مختلف است و با 114 طرح ترکیبی و 48 رنگ توانسته است نیازهای مشتریان متفاوت با سلیقه های مختلف را در زمینه شیرآلات لوکس بهداشتی پاسخ گو باشد.

شیرآلات مدرن ایتالیایی sky

شیرآلات توکار خارجی جدید

شیر روشویی ایتالیایی جدید

ژیمان و عرضه تجهیزات بهداشتی خارجی | خرید شیرآلات لاکچری

افتخار مجموعه ژیمان، همکاری با برند مطرح Daniel است. تجهیزات بهداشتی این شرکت ایتالیایی از ممتازترین محصولات ارائه شده در سطح جهانی می باشد. امروزه دیگر آوازه این برند نه تنها در اروپا بلکه به سایر قاره ها نیز رسیده است.
آرشیتکت های مطرح با بهره مندی از تجهیزات ساختمانی این شرکت بزرگ، بهترین آثار را خلق نموده که هریک در نوع خود بی بدیل هستند.

انواع تجهیزات بهداشتی وارداتی ژیمان :

وان و جکوزیجکوزی دو نفره و … ) ، چینی آلات بهداشتی bathco و شیرآلات Daniel