اگر قصد خرید شیرآلات لوکس بهداشتی را دارید ، کافیست سری به بازار بزنید. مدل های متنوعی از برندهای ایرانی و خارجی را با رنج قیمت های مختلف خواهید یافت. در این حالت انتخاب برای شما سخت خواهد شد! در بازار، فروش شیرآلات توکار و روکار برمبنای چندین پارامتر صورت می پذیرد. به همین دلیل است که تفاوت قیمت ها مشاهده می شود. برای خریدی مطمئن باید این چند پارامتر مهم را بشناسید و آن ها را در نظر بگیرید. در ذیل به برخی از این المان ها اشاره می نماییم.

فروش شیرآلات توکار و روکار بر چه اساسی صورت می پذیرد؟

برند تولید کننده شیرآلات

یکی از مهم ترین پارامترهایی که در قیمت شیرآلات تاثیرگذار است، برند تولید کننده آن می باشد. برندهای موجود در بازار طبقه بندی شده و براساس شهرت و معروفیت برند و کیفیت بالای محصولات آن ، قیمت گذاری می شوند.
به طور مثال در برندهای داخلی ، رده بندی میان درجه کیفی محصولات صورت گرفته و بدین ترتیب برند مطرح از بالاترین قیمت برخوردار است. روال کار در مرود برندهای خارجی نیز اینگونه است. جالب است بدانید قیمت برخی از شیرآلات داخلی از برخی نمونه های خارجی بالاتر است. معمولاً برندهای چینی به علت درجه سه یا چهار بودن کیفیت متریال به کار رفته در تولیدات خود از قیمت های پایین تری نسبت به نمونه های ایرانی برخوردارند.

پس در این زمینه تحقیقات لازم را به عمل آورید. برندهای شناخته شده در این حوزه را بشناسید و براساس میزان بودجه خود تصمیم به خرید مدل های داخلی یا خارجی بگیرید.

شیرآلات جدید

مدل شیرآلات 

در حال حاضر، دو نوع شیرآلات در بازار وجود دارد:

نمونه توکار جدیدترین مدل از شیرآلات بهداشتی می باشد و چندین سالیست فروش آن با جهش زیادی روبرو شده است. استقبال سازندگان آپارتمان های لوکس از این نوع شیرآلات شگفتی تولیدکنندگان این مدل ها را به همراه داشته است.

نمونه روکار به سبک و سیاق مدل های 50 ساله گذشته است، با این تفاوت که هرساله تفاوت چشمگیری را در نوع طراحی و متریال به کار رفته در آن ها شاهد هستیم.

در تصاویر زیر، چندین مدل جدید و لوکس از شیرآلات خارجی ژیمان را مشاهده می نمایید:

فروش شیرآلات توکار

فروش شیرآلات توکار

فروش شیرآلات توکار

فروش شیرآلات توکار

فروش شیرآلات روکار

نوآوری در زمان تولید

هر برندی که نوآوری داشته باشد ، محصول آن بیشتر مورد استقبال قرار گرفته از این رو قیمت های بالاتری نیز خواهند داشت. به یاد آورید نخستین باری که شیرآلات دارای حسگر چشمی وارد بازار شدند. این ویژگی یک تحول بزرگ در این صنعت به شمار می رفت که مزایای بسیاری را به همراه داشت. استفاده از شیرآلات هوشمند در مکان های عمومی ، اداره ها و سازمان ها باعث کاهش چشمگیر هزینه آب و صرفه جویی فوق العاده ای در مصرف آب گردید.

به همین دلیل شرکت های سازنده در حال رقابت با یکدیگر هستند و به دنبال ایده هایی خلاقانه برای آن که محصولات خود را در بازار معروف ساخته و از سایر برندهای رقیب پیشی گیرند. مسلماً در سالیان آینده شیرآلات متفاوت تری از قبل در حال ساخت هستند که سر و صدای زیادی را در جهان به پا خواهند کرد!

نوع آبکاری و متریال به کار رفته موثر در قیمت گذاری و فروش شیرآلات توکار و روکار 

در سال های گذشته کلیه شیرآلات موجود در بازار از جنس استیل بودند اما امروزه شیرآلات را در جنس ها و رنگ های متفاوتی می توان یافت. دسته بندی شیرآلات بهداشتی براساس رنگ های زیر تعریف می شود:

فروش شیرآلات توکار و روکار

اکنون که پای رنگ های زینتی به میان آمده باید تکنیک های ساخت شیرآلات نیز متفاوت تر از قبل شود. به طور مثال هیچ فردی خواهان خرید شیرآلات طلایی جدید نیست که پس از مدت کوتاهی سیاه شود یا نوع برنجی آن که دچار تغییر رنگ شود.
از این رو در هنگام خرید توجه نمایید که نوع آبکاری آن از متریال باکیفیتی صورت گرفته باشد. برای این منظور با مراجعه به سایت شرکت تولید کننده یا ژورنال هایی که در دسترس است ، با متریال به کار رفته در آن آشنا شوید. کارشناسان فروش شیرآلات توکار و روکار نیز می توانند کمک شایانی را در این زمینه نمایند.

ژیمان همواره بر اوج –  فروش شیرآلات توکار و روکار مدرن

شرکت ژیمان یکی از معروف ترین و معتبرترین شرکت های خوشنام در زمینه واردات تجهیزات بهداشتی لوکس خارجی می باشد. ژیمان سال ها افتخار همکاری با شرکت دنیل روبینتری ایتالیایی ؛ « نامی بزرگ در صنعت تولید و آبکاری شیرآلات بهداشتی » را دارد. اخذ چندین گواهینامه بین المللی در زمینه نوآوری و خلاقیت ، کسب چندین رتبه اختراع در زمینه طراحی و ساخت حاکی از بالا بودن درجه کیفی محصولات این شرکت اصیل است.

متخصصان این شرکت علاوه بر توجه به کیفیت محصولات ، به زیبایی بصری آن نیز اندیشیده اند.

شیرآلات جدید

ژیمان ، محصولات پرآوازه ترین شرکت سازنده شیرآلات لوکس و مدرن را به ایران آورده است!

تنوع محصولات برند دنیل زیاد است. ژیمان انواع شیر روشویی پایه بلند و پایه کوتاه ، شیر دستشویی ، شیرآلات آشپزخانه (شیر ظرفشویی شلنگ دار) ، دوش حمام و … ایتالیایی را در جدیدترین مدل ها عرضه می دارد.

فروش شیرآلات توکار و روکار از بهترین برند تولید کننده انواع تجهیزات بهداشتی (DANIEL) ، با پشتیبانی کامل و مشاوره کارشناسان متخصصان شرکت ژیمان صورت می پذیرد.