وان حمام مشکی

پس از طراحی و تولید وان حمام به رنگ های مختلف ، وان حمام مشکی مورد استقبال بیشتری قرار گرفت و توانست جایگاه مناسبی را در عرصه رقابت به دست آورد. رشد بالای آن در سال های اخیر ، آن را به یک ترند تبدیل نمود و طراحان را ترغیب کرد تا از آن در دیزاین حمام های لوکس استفاده نمایند.
به کارگیری رنگ سیاه در دکوراسیون داخلی از نظر افراد متخصص دارای ویژگی هایی می باشد که در مطلب ذیل به آن اشاره می نماییم:

ویژگی های رنگ سیاه در طراحی داخلی

استفاده از رنگ سیاه در طراحی دکوراسیون داخلی یکی از ترندهای سال های اخیر میلادی می باشد که طرفداران زیادی دارد. شاید به نظر رسد که رنگ سیاه موجب دلگیر شدن فضا یا تاریک شدن آن می گردد. این جمله می تواند تا حدودی درست باشد اگر از رنگ سیاه به طور صحیح استفاده نشود.
متخصصین دکوراسیون داخلی ، سیاه را رنگ مرموز و تاثیرگذاری می دانند که ظرافت را در آن محیط به ارمغان می آورد. آن ها بر این باورند که در اتاق یا هر نوع فضایی باید حداقل یک وسیله یا اکسسوار به رنگ سیاه وجود داشته باشد.

یکی دیگر از ویژگی های رنگ سیاه این است که در هر مکانی که قرار بگیرد ، ظاهری مدرن به آن می بخشد. اگر یک دیوار را به رنگ سیاه تغییر دهید، آن مکان همیشه ظاهری مدرن خواهد داشت. برای این که دیوار سیاه رنگ را کامل کنید می توانید از تابلو هایی به رنگ روشن برای ایجاد کنتراست بر روی آن استفاده کنید.

امروزه استفاده از رنگ سیاه در دکوراسیون های داخلی با سبک های مدرن یا کلاسیک ، بسیار رایج است و طراحان حرفه ای رنگ های سفید ، قرمز ، آبی ، سبز و … را مکمل این رنگ اصلی نموده و یک فضای خلاقانه جذاب پدید می آورند.

وان حمام مشکی

وان حمام مشکی

تکنیک های به کار گیری رنگ سیاه در طراحی داخلی حمام

حمام خود را شاخص نمایید!

رنگ سیاه باعث برجسته شدن سایر رنگ ها خواهد شد. از این مزیت می توان استفاده نمود و یک حمام مدرن ، شکیل و هیجان انگیز را طراحی کرد. به طور مثال با نصب و کارگذاری وان حمام مشکی ، آن را مرکز توجهات و نقطه کانونی حمام خود قرار دهید تا سایر تجهیزات بهداشتی Bold شده و برجسته و شاخص تر به نظر آیند.

از خسته کننده شدن دیزاین حمام خود جلوگیری نمایید!

چشم پزشکان رنگ سیاه را رنگ آرامش بخش چشم ها می دانند ، در صورتی که به اندازه به کار گرفته شود. بهتر است در هر قسمت از خانه یا محل کار مقداری از رنگ مشکی وجود داشته باشد تا فرصتی را برای استراحت دادن به چشم ها فراهم آورد.
در محلی که بیش از اندازه و به صورت افراطی از رنگ های شارپ و درخشان استفاده شده و نور زیادی نیز در محیط وجود دارد ، پس از مدت کوتاهی چشم ها خسته شده و دیگر فضای آرامش بخشی وجود نخواهد داشت و افراد از قرار گرفتن در آن محیط کلافه و عصبی خواهند شد.

این مطلب در طراحی حمام نیز صدق می کند. حمام شما محلی برای ریلکس شدن از تنش های روزانه است که اگر به درستی نورپردازی نشود یا از رنگ های مناسب استفاده نگردد ، نه تنها خستگی را از تن بیرون نخواهد کرد بلکه بر فشار و تنش های روحی نیز خواهد افزود.

به همین منظور در دیزاین حمام خود حتماً از رنگ سیاه استفاده نمایید. این کار می تواند به صورت خرید شیرآلات با رنگ مشکی یا روشویی و یا وان حمام مشکی باشد و یا رنگ آمیزی یکی از دیوارها به رنگ سیاه!

مطلب پیشنهادی : خرید شیرآلات ایتالیایی

به حمام خود ، عمق بصری دهید!

برای ایجاد توجه و عمق بصری باید از الگوی رنگی سیاه و سفید استفاده نمایید. اگر وان حمام سفید دارید ، اکسسوارهای مشکی در اطراف آن قرار دهید و یا در صورت خرید وان حمام مشکی ، از تجهیزات سفید رنگ کمک بگیرید.

اگر فضای زیادی در اختیار دارید، از وان حمام جزیره استفاده نمایید. بدین طریق می توانید آن را مرکز توجه قرار دهید که جلوه بسیار زیبایی را به حمام شما خواهد بخشید.

مطلب پیشنهادی : شیرآلات جزیره چیستند؟

وان حمام مشکی

خمام خود را براساس اصول مینیمالیسم طراحی نمایید!

رنگ سفید جزء رنگ های مینیمال محسوب می گردد و می تواند سادگی آرامش بخشی را به محیط ببخشد. ترکیب این رنگ با رنگ سیاه می تواند یک تضاد جالب توجه به وجود آورد که چشم ها را خیره می نماید.

مطلب پیشنهادی : دیزاین حمام سفید و مشکی ، فضایی متفاوت!

حمام خود را با وان حمام مشکی لوکس نمایید!

یکی از رنگ هایی که ترکیب بسیار زیبا با رنگ سیاه ایجاد می کند، رنگ طلایی است. رنگ طلایی در قلب سیاهی درخششی فوق العاده دارد و ظاهری مجلل و لوکس به آن می بخشد.
سرویس بهداشتی و حمام ایده آل ترین مکان برای استفاده از این ترکیب رنگی به شمار می رود ، زیرا نیازی نیست که در این مکان از رنگ های متنوعی استفاده کنید. این ترکیب رنگی همچنین یک سبک کلاسیک به وجود می آورد که استفاده از آن برای طرفداران این سبک دارای اهمیت زیادی می باشد.

وان حمام مشکی

فروش وان حمام مشکی خارجی | شیرآلات خارجی ژیمان

زیبا سازی فضا علاوه بر ذوق و سلیقه ، نیازمند علم و تجهیزات کافی می باشد. ادغام همگی این المان ها موجب می گردد تا یک فضای خاص و بی بدیل خلق شود.

محصولات وارداتی ژیمان که از معتبرترین برندهای حال حاضر دنیا (شرکت اسپانیایی بثکو و شرکت ایتالیایی دنیل) می باشد با تنوع بالای خود ، می تواند بهترین انتخاب برای متفاوت نمودن فضای حمام و سرویس بهداشتی منزل شما باشد.

وان و جکوزی مدرن ، شیرآلات daniel ، روشویی های طرح دار bathco ، توالت فرنگی های bathco و سایر تجهیزات بهداشتی ژیمان با بالاترین کیفیت عرضه می گردد.