سازندگان مطرح ساختمانی به منظور بهبود کیفیت سازه خود باید از تجهیزات و لوازم جانبی به روز استفاده نمایند. این محصولات علاوه بر زیبایی بصری باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند. در حال حاضر برندهای مطرحی در حوزه تجهیزات بهداشتی فعالیت می کنند که از لحاظ کیفیت ساخت در بالاترین رتبه قرار دارند.
شیرآلات یکی از مهم ترین لوازم جانبی یک ساختمان است و برای جلب توجه مشتری گزینه مهمی محسوب می گردد. شیرآلات توکار لاکچری در چند سال اخیر مورد توجه سازندگان و طراحان دکوراسیون قرار گرفته است و به عنوان یک گزینه کاربردی و دکوراتیو مطرح گردیده است. در این مطلب، بهترین برند شیرآلات توکار را معرفی می نماییم و شما را با محصولات این برند معتبر آشنا می کنیم.

بهترین برند شیرآلات توکار

پیش از معرفی بهترین برند شیرآلات توکار، بهتر است به چند سوال ذیل پاسخ دهید:

1- آیا نام برند یک محصول برای شما حائز اهمیت است؟
2- قیمت یک محصول مهم تر است یا کیفیت آن؟
3- شیوه ساخت چقدر اهمیت دارد؟ آیا استفاده از روش های نوین برای تولید یک محصول را ترجیح می دهید یا روش های سنتی؟
4- آیا تنوع در کالکشن های عرضه شده یک برند، تأثیری در انتخاب آن برند دارد؟
5- کامل بودن رنگ بندی محصولات از ارزش بالایی برای شما برخوردار است؟

اگر پاسخ شما هم بر معروفیت، به روز بودن و کیفیت بالای محصولات یک برند دلالت دارد و تنوع در طرح بندی و رنگ بندی یک کالکشن حائز اهمیت است … انتخاب برند مطرح ایتالیایی « دنیل » بهترین پیشنهاد برای پاسخ به نیازهای شما عزیزان می باشد.

دلایل معروفیت برند معروف DANIEL در 5 قاره

مهم ترین علل معروفیت محصولات این برند به شرح ذیل می باشد:

1- رویکرد تولید کلاسیک شیرآلات را متحول نموده است!

دانیل روبینتری بنیان گذار این برند با کنار گذاشتن رسوم و عادت های معمول در شیوه طراحی و ساخت شیرآلات، دگرگونی بزرگی را در این صنعت رقم زده است.

2- تکنیک های تزئینی جالب توجهی را ثبت نموده است!

طراحان این مجموعه با ثبت جهانی تکنیک های تزئینی ، ابتکار و خلاقیت را به دنیای صنعت تجهیزات بهداشتی راه دادند تا زین پس شیرآلات نه تنها به عنوان یک گزینه کاربردی بلکه به عنوان یک گزینه دکوراتیو نیز در طراحی داخلی مطرح گردد.

3- ارائه طرح ها و مدل های متنوع، متناسب با نیاز هر مشتری صورت گرفته است!

تنوع در رنگ بندی و طرح های یک کالکشن از مهم ترین اهداف دانیل روبینتری و تیم همراه او است. نظر وی مبتنی بر برآورده ساختن نیازهای هر مشتری متناسب با ایده ای است که برای طراحی دکوراسیون خود دارد.

4- دوام و کیفیت یک محصول حاکی از رعایت استانداردهای روز دنیا است!

دانیل روبینتری همواره با اتکا بر دانش فنی روز متخصصان خود، محصولاتی را عرضه می دارد که در طول زمان دچار نزول کیفیت نخواهند شد و بدون تغییر رنگ، درخشندگی خود را حفظ می نمایند.

5- ایده ها با پشتیبانی از تجهیزات پیشرفته شکل گرفتند و توسعه یافتند!

بخش طراحی، مجموعه ها را با الهامات خلاقانه و مراقبت از جزئیات زیبایی شناسی طراحی و سپس به بخش تحقیق و توسعه ارائه می نماید. برای تکمیل پروژه، آزمایشاتی جهت ارزیابی بهترین ترکیب مواد و فن‌آوری‌ها صورت می پذیرد. در ادامه آزمایشاتی جهت ارائه بهترین راه‌حل‌ها از نظر زیبایی‌شناسی و عملکرد، انجام می‌شود. کلیه مراحل پردازش با دقت فوق العاده صورت می گیرد.

شیرآلات توکار مشکی

6- دانیل روبینتری به طور مداوم بر تحقیق و توسعه فناوری های جدید تمرکز دارد!

در سال های اخیر این روند منجر به نوسازی کلی ماشین آلات و ایجاد کارخانه های تولید جدید با ماشین آلات تمام اتوماتیک و رباتیک آخرین نسل شده است. دقت دستگاه های تمام رباتیک، منجر به ظرفیت بالای تولید در کمال کیفیت می گردد.

فروش بهترین برند شیرآلات توکار

شرکت « ژیمان » مفتخر به همکاری با شرکت خوش نام « DANIEL » ایتالیا می باشد. کارشناسان ژیمان با عرضه اغلب کالکشن های شیرآلات ایتالیایی روکار و توکار، قدم بزرگی در تحول سازه های ساختمانی در سراسر کشور برداشته اند. خلق دکوراسیونی لوکس و مدرن با تجهیزات بهداشتی مدرن و به روز ژیمان ، مهم ترین هدف متخصصان این مجموعه می باشد.

« ژیمان » ارائه دهنده بهترین برند شیرآلات توکار و روکار لوکس ایتالیایی می باشد. تحولی عظیم در راه خانه های شماست!

زیباترین شیرآلات توکار را در سایت « ژیمان » مشاهده بفرمایید!

مشاهده کالکشن شیرآلات ایتالیایی TOKYO

بهترین برند شیرآلات ایتالیایی

مشاهده کالکشن شیرآلات ایتالیایی TIARA