جکوزی ، یک حوضچه آب گرم است که از طریق سیستمی که در وان آن تعبیه‌شده یک جریان چرخشی را برای ماساژ بدن ایجاد می‌کند.
جکوزی ها از لحاظ ظرفیت به سه نوع تک نفره ، دو نفره و یا چند نفره تقسیم بندی می شوند. پس از طراحی جکوزی دو نفره یا چند نفره ، استقبال زیادی از آن شد و در حال حاضر مدل های متنوعی با ابعاد مختلفی در بازار وجود دارند.

خرید جکوزی دو نفره

یک جکوزی استاندارد با هر نوع ظرفیتی باید براساس ارگونومی بدن ساخته شده باشد. این قوانین که باید در زمان طراحی یک محصول به کار گرفته شود ، باید با ساختار بدن انسان هماهنگ باشد تا کارایی مناسبی داشته باشد. زوج های جوان تمایل زیادی به خرید جکوزی دو نفره یا دابل جکوزی (Double Jacuzzi) دارند ، زیرا دکوراسیون حمام مستر آن ها را تکمیل نموده و اوقات لذت بخشی را برای ایشان فراهم می آورد.

تفاوت وان حمام با جکوزی

مهم ترین تفاوت وان حمام با جکوزی این است که وان های حمام معمولی فاقد سیستم گرمایشی ، ماساژور و پمپ آب هستند که تا حد زیادی باعث کاهش قیمت آن ها نسبت به جکوزی می گردد.

مزایای جکوزی خانگی

مهم ترین دلیل طراحی جکوزی ، امکان استفاده از روش های ماساژ درمانی جهت تسکین درد استخوان‌ ها ، مفاصل ، عضلات و رفع خستگی می باشد.

قبلا از ساخت جکوزی خانگی ، افراد مجبور به حضور در استخرهای عمومی برای بهره مندی از فواید جکوزی بودند اما امروزه دیگر نیازی نیست تا به این مراکز مراجعه نمایید و در هرساعتی از شبانه روز که می خواهید می توانید از مزایای آب درمانی بهره مند گردید.

انواع وان جکوزی خانگی

  • جکوزی توکار
  • جکوزی روکار

جکوزی توکار ژیمان

جکوزی دو نفره

جکوزی دو نفره

جکوزی روکار ژیمان

جکوزی دو نفره

ویژگی های مثبت جکوزی دو نفره

جکوزی دو نفره نیز همچون جکوزی تک نفره دارای ویژگی های مثبت زیر است که نگرانی افراد را در هنگام خرید جکوزی برطرف می سازد:

سیستم محافظ برق وان جکوزی

مادامی که سخن از وسیله برقی و رطوبت به میان می آید ، افراد به یاد خطر برق گرفتگی می افتند. اما در مورد جکوزی اینگونه نیست!
مخترعان با ساخت سیستم محافظ جان هوشمند ، به محض احساس خطر احتمال برق‌گرفتگی توسط این سیستم ، با قطع به موقع برق ، جکوزی شما را کاملاً ایمن می سازد.

کنترل کننده جریان آب

با پیشرفت تکنولوژی ، سیستم جکوزی خانگی نیز دستخوش تغییراتی شد که می توان از کنترل لمسی دیجیتال نام برد.
بدین گونه به راحتی می توان از درون جکوزی وضعیت آب رسانی را کنترل و مدیریت نمود.

خاصیت آنتی باکتریال

مدل های جدید جکوزی خانگی از ورق های آنتی باکتریال ساخته شده اند. بدین طریق دیگر نباید نگران انتقال میکروارگانیسم ها باشید. این ورق ها از دوام بسیار بالایی نیز برخوردار هستند.

جکوزی دو نفره

درچه مواردی نباید از جکوزی استفاده نمود؟

خاتم ها باردار ، بیماران قلبی عروقی نباید از جکوزی استفاده نمایند. همچنین به افرادی که از لنز تماسی استفاده می نمایند توصیه می شود تا در زمان استفاده از جکوزی لنزهای خود را از دورن چشم ها خارج نمایند.

فواید ماساژ درمانی در جکوزی

از جمله فواید استفاده از جکوزی دو نفره یا هر نوع ظرفیت دیگری می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • رفع خستگی و کاهش استرس روزانه
  • افزایش جریان خون و ایجاد حس آرامش
  • کاهش غلظت خون
  • کاهش وزن در اثر استفاده مداوم
  • بهبود درد آرتریت
  • افزایش انعطاف پذیری بدن

بنا به توصیه پزشکان بیست دقیقه ماندن در وان جکوزی با آب گرم دو ساعت قبل از خواب ، موجب می شود تا دمای بدن بالا رفته و نتیجه آن خواب آرام و به دور از استرس می باشد.

جکوزی دو نفره

اجزای جکوزی دو نفره

1- جت دیواره و کف برای ورود و خروج آب داخل وان جکوزی
2- پمپ آب با ساکشن داخلی جهت مکیدن آب و همچنین برگرداندن آب با فشار زیاد به داخل وان
3- پانل جلو و پانل جانبی
4- شاسی ضدزنگ ، چارچوب اصلی یا همان نگهدارنده بدنه جکوزی
5- دو عدد زیرسری بالشتی
6- موتور اصلی
7- سیستم محافظت از موتور
8- لوله های هدایت کننده آب به نازل های پخش کننده
9- چاهک خروج آب
10- چراغ های هالوژن
11- کلید محافظ جان حهت قطع کردن برق اصلی دستنگاه در کسری از ثانیه در صورت تشخیص هرگونه جریان ضعیف برق در بدنه دستگاه
12- کنترل لمسی دیجیتال
13- سیستم صوتی ، صفحه نمایش در برخی از مدل ها
14-  شیرآلات با قابلیت انتخاب

کارگذاری جکوزی دونفره در فضاهای مختلف

ویلا

استفاده از وان جکوزی در ویلاها به دلیل عدم محدودیت فضا ، کاربرد گسترده ای دارد. معمولاً حمام یک خانه ویلایی از مساحت زیادی برخوردار است و به همین دلیل می توان هریک از مدل های توکار یا روکار را نصب و راه اندازی نمود.

استفاده از وان جکوزی دو نفره در محوطه بیرونی ویلا یا داخل حمام ، از اصلی ترین تجهیزات دکوراسیون یک ویلای مدرن و لاکچری می باشد.

آپارتمان های کوچک

به طور کلی جکوزی‌هایی که روی شاسی نصب شده و بدون هیچگونه تخریب محل نصب ، برای استفاده در فضای آپارتمان‌ها و منازل عرضه می‌گردند را جکوزی آپارتمانی (خانگی) می‌نامند.

در صورتی که حمام آپارتمان شما دارای مساحت کمی می باشد ، می توانید از جکوزی های قابل حمل استفاده نمایید. اگر تمایل به استفاده از جکوزی خانگی دارید باید از جکوزی های تک نفره استفاده کنید.

جکوزی خانگی با جکوزی استخرهای عمومی؟

شاید در نگاه اول اینگونه به نظر برسد که خرید جکوزی خانگی به صرفه نیست و شما با هزینه خیلی کم از امکانات جکوزی در استخرهای عمومی بهره مند گردید. اما این نکات را در نظر بگیرید که استفاده از استخرهای عمومی در هر ساعتی از شبانه روز میسر نیست ، همچنین رفت و آمد نیز با وجود ترافیک شهرهای بزرگ بسیار دردسر ساز است و با اتلاف وقت و انرژی شما همراه است.

از طرفی دیگر میزان آلودگی استخرهای عمومی زیاد است زیرا افراد مختلفی در آنجا حضور پیدا می کنند که ممکن است باعث شیوع بیماری های پوستی شوند.

همچنین استفاده از جکوزی دو نفره برای زوج های جوان در استخرهای عمومی ما امکان پذیر نیست.

علاوه بر آن جکوزی آپارتمانی انتخابی مناسب برای سالمندان نیز هست. سالمندان به دلیل سیستم ایمنی ضعیف‌تر بدنشان باید محیط‌های تردد خود را به‌دقت بررسی کنند و در فضاهای آلوده قرار نگیرند. داشتن یک جکوزی آپارتمانی به آن‌ها کمک خواهد کرد که هم درد مفاصلشان بهبود یابد و هم از فضاهای آلوده استخرهای عمومی دور باشند.

ژیمان | فروش جکوزی دو نفره خانگی

جکوزی دو نفره خارجی ژیمان با طراحی زیبا و مدرن، تولید شده از مواد اولیه درجه یک ، جزء تجهیزات بهداشتی شاخص وارداتی این شرکت می باشد.

از جمله مشخصات وان جکوزی های ژیمان در ظرفیت های مختلف می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • قابل شستشو با مواد شوینده بدون نگرانی از تغییر رنگ
  • ورن سبک
  • مقاومت بالا
  • آنتی باکتریال
  • ضد حساسیت های پوستی
  • دوام و ماندگاری زیاد

تجهیزات بهداشتی لوکس خارجی را از ژیمان بخواهید! این تجهیزات عبارتست از :

چینی آلات بهداشتی Bathco ، شیرآلات Daniel ، انواع وان و جکوزی