یکی از تجهیزات نوین که امروزه مورد توجه طراحان داخلی قرار گرفته است ، توالت فرنگی توکار یا وال هنگ می باشد. این نوع توالت فرنگی مزایای بیشتری نسبت به مدل های روکار دارد ، از این رو کاملاً مناسب فضاهای لوکس می باشد.

بهترین برند وال هنگ

پیدا کردن بهترین برند توالت فرنگی متناسب با نیازهای شما باید براساس کسب اطلاعاتی در این زمینه صورت پذیرد. در این مطلب به بررسی یکی از بهترین برندهای وال هنگ می پردازیم. شرکت اسپانیایی Bathco یکی از معتبرترین شرکت های سازنده تجهیزات بهداشتی ساختمانی می باشد که با عرضه محصولات با کیفیت به برندی نام آشنا در این عرصه تبدیل گردیده است.

برای اطلاع از قیمت ها با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

09357733120

وال هنگ (wall hung) چیست؟

وال هنگ در لغت به معنای دیوار آویز می باشد. این اصطلاح به تجهیزاتی اطلاق می گردد که نصب و راه اندازی آن ها درون دیوار است.

مطلب پیشنهادی : خرید توالت فرنگی خارجی

مزایای وال هنگ

در صورت انتخاب بهترین برند وال هنگ می توانید از مزایا و ویژگی های مثبت آن بهره مند گردید.

قابلیت تنظیم ارتفاع در زمان نصب توالت فرتگی

برخلاف توالت فرنگی های زمینی یا ایستاده ، توالت فرنگی های وال هنگ این قابلیت را دارند تا در ارتفاع مختلف نصب شوند. این کار برای افرادی که از کمردرد و یا زانو درد رنج می برند ، بسیار مفید خواهد بود.

عدم وجود صدای زیاد در حین استفاده

از آنجایی که فلاش تانک مورد استفاده از نوع توکار و قابل نصب در دیوار می باشد ، به دلیل مخفی بودن لوله کشی های آب در هنگام استفاده از فلاش تانک صدای زیادی تولید نخواهد شد. این موضوع دقیقاً برعکس توالت فرنگی های ایستاده می باشد و در آن حالت با حجم بالایی از صدا مواجه می گردیم.

فضای کمتر ؛ طراحی بهتر دکوراسیون

یکی از دلایل استقبال طراحان داخلی دکوراسیون ، اشغال فضای کمتر به موجب نصب تجهیزات و متعلقات توالت فرنگی در داخل دیوار می باشد. بدین ترتیب دست طراحان را باز می گذارد تا فضاسازی بهینه تری داشته باشند. این مطلب خصوصاً در مورد سرویس های بهداشتی با مساحت کم کاربرد بیشتری دارد.

نظافت بهتر و آسان تر

توجه به این مسئله در طراحی توالت فرنگی توکار ، کاملاً در نظر گرفته شده است. یکی از مشکلاتی که افراد در حین نظافت توالت فرنگی روکار یا ایستاده با آن مواجه می شوند ، جرم گیری اطراف پایه آن می باشد. هرنوع ماده شوینده ای نیز نمی تواند آنطور که باید و شاید جرم ها را برطرف نماید و انتهای پایه ها معمولاً به رنگ زرد تیره درمی آیند.

اما در وال هنگ به دلیل فاصله بدنه با زمین و عدم وجود پایه ، به آسانی جرم گیری شده و هیچگونه از ذرات آلودگی بر روی زمین و یا اطراف توالت فرنگی باقی نخواهد ماند.

نصب وال هنگ متفاوت از توالت فرنگی ایستاده

نصب و راه اندازی آن باید حتماً توسط نصابان ماهر صورت پذیرد ، زیرا قرار دادن تجهیزات مربوطه در داخل دیوار باید از اصول و قوانینی پیروی نمایند تا به درستی نصب گردد و بعداً مشکل ایجاد نشود.

بهترین برند وال هنگ ؛ برند Bathco

توالت فرنگی های توکار Bathco دارای ویژگی های منحصر به فردی است که سبب تمایز آن با سایر نمونه های مشابه می گردد. این ویژگی ها عبارتند از :

  • لعاب کاملاً آنتی باکتریال ، ضدخش و لک
  • درب اسلیم و مجهز به آرام بند ، مقاوم به شکستگی و ترک
  • دوام و استحکام بالا
  • ابعاد متناسب با معیارهای روز
  • طراحی و ساخت براساس ارگونومی بدن انسان
  • متریال مرغوب به کار رفته در آن
  • عدم تغییر رنگ
  • سیستم تخلیه Jet
  • ریخته گری با استفاده از ماشین آلات اتوماتیک پیشرفته و قالب گیری با سطحی صاف و بدون موج

تولید کنندگان معتبر اروپایی با بهره گیری از طراحان مطرح جهانی، اقدام به طراحی و تولید مدل های مختلفی از توالت فرنگی نموده اند که مورد اقبال بسیاری قرار گرفته است.

متریال به کار رفته در بهترین برند وال هنگ

توالت های فرنگی بنابر کاربرد و مکان استفاده از مواد و متریال مختلفی ساخته می شوند. برخی از توالت های فرنگی از ورق های استیل ساخته می شوند که عمدتاً مصارفی همچون داخل کابین هواپیما، مکان های عمومی پُررفت آمد و … دارند.

رایج ترین نوع متریال به لحاظ رعایت بهداشت فردی، سرامیک با لعاب است. تکنولوژی تولید لعاب و سرامیک در شرکت های مختلف متفاوت است. همچنین ضخامت لعاب و مکان های لعاب دهی در توالت فرنگی در قیمت و البته زیبایی و کاربرد آن ها تاثیر گذار است. دقیقاً به دلیل این که شما از توالت فرنگی برای سال ها استفاده می کنید باید متریال بیرونی و درونی مورد استفاده در آن را بررسی کنید. هر دو در نگهداشتن اجزای توالت فرنگی در کنار هم نقش دارند و تعیین کننده استحکام و دوام توالت فرنگی در گذر زمان هستند.

انواع توالت فرنگی وال هنگ براساس شکل ظاهری

طراحی نشیمن گاه در مدل های مختلف می تمواند متفاوت باشد. بیضی ، دایره ای و مربع از متداول ترین اشکال نشیمن گاه می باشد. براساس فضایی که در اختیار دارید می توانید یکی از این مدل ها را برگزینید.

ابعاد استاندارد

توالت های فرنگی از نظر ابعادی از استانداردهای خاص خود تعبیت می کنند. به طور کلی عرض اغلب توالت های فرنگی در دنیا در حدود 36.5 الی 37 سانتی متر است. طول آن ها بسته به نوع توالت فرنگی بین 54 سانتی متر الی 72 سانتی متر متغیر است.
از آنجا که نشیمن و درب بر روی پن توالت فرنگی قرار می گیرد، فضای مفید مورد استفاده در حدود 30 الی 33 سانتی متر است. لذا بسته به فضایی که در سرویس بهداشتی داریم و بسته به اشخاصی که قرار است از توالت فرنگی استفاده کنند می توانیم از نظر ابعادی انتخاب مناسبی را داشته باشیم.

ژیمان | عرضه برترین تجهیزات بهداشتی 

محصولات به روز و لاکچری ژیمان :

1- شیرآلات Daniel ( شیرآلات هوشمند و شیرآلات توکار ایتالیایی)

2- چینی آلات بهداشتی Bathco  (شامل روشویی طرح دار  ، روشویی ساده ، روشویی ایستاده اسپانیایی)

3- انواع وان و جکوزی مدرن با طراحی نوین

4- انواع وال هنگ و توالت فرنگی Bathco اسپانیایی