چند سالیست که استفاده از وان جکوزی در فضای باز ترند شده است و اغلب سازندگان ویلاهای لوکس در اندیشه کارگذاری و نصب آن می باشند. در صورتی که انتظار سازنده پذیرایی از مهمانان صاحب خانه است ، باید خرید جکوزی شش نفره را در اولویت قرار دهد. اما اگر تنها به دنبال ایجاد فضایی دنج و آرامش بخش است، جکوزی دو نفره انتخاب مناسبی می باشد. اگر هنوز سردرگم هستید و شناختی درستی از مدل های موجود در بازار ندارید ، به کمک راهنمای ذیل می توانید تصمیم بهتری بگیرید!

برای اطلاع از قیمت ها با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

09357733120

راهنمای خرید جکوزی در فضای باز 

جکوزی هایی که در فضای باز محوطه ویلا یا خانه باغ نصب می شوتد ، یک گزینه ایده آل برای استراحت و تفریح اعضای خانواده در تمامی فصول سال به شمار می روند. جالب است بدانید نصب وان جکوزی بر ارزش خانه یا ویلای شما می افزاید و در هنگام فروش آن یکی از آپشن های بااهمیت محسوب می گردد. پس در زمان خرید آن دقت لازم را به عمل آورید. در ذیل به چند سوال مهم و تأثیرگذار جهت خرید جکوزی استاندارد برای محیط های غیرسرپوشیده اشاره می نماییم:

چه مقدار هزینه صرف می کنید؟

اولین تصمیمی که باید بگیرید این است که آیا یک جکوزی معمولی می خواهید یا یک جکوزی مجهز؟ بدیهی است هرچه وان جکوزی ساده تر باشد ، قیمت پایین تری نیز خواهد داشت. جکوزی های معمولی از پلی اتیلن ساخته شده اند و از کیفیت بالایی برخوردار نمی باشند.

جکوزی های مجهز گرانتر هستند و از اکریلیک ساخته شده اند (اغلب دارای صفحات جانبی مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش هستند). نصب این مدل ها پیچیده تر است و نیاز به برنامه ریزی قبلی دارد. همچنین ممکن است برای راه اندازی آن نیاز به ارتقاء سرویس ولتاژ برق داشته باشید که باید توسط یک برقکار مجاز انجام شود.

هراندازه تکنیک های جدیدتری در تولید جکوزی به کار گرفته شود ، هزینه نهایی را افزایش خواهد داد. بسته به هزینه ای که می خواهید صرف خرید جکوزی خانگی نمایید ، باید مدل مناسب را انتخاب کنید. طبیعی است هرقدر ویلای لوکس تر و باشکوه تری داشته باشید ، باید از تجهیزات بهداشتی جدیدتر و شیک تری استفاده کنید!

جکوزی فضای باز

چه کسانی می خواهند از آن استفاده نمایند؟

در مرحله بعدی در نظر بگیرید که چند نفر به طور منظم از جکوزی استفاده می کنند و آیا این جکوزی فقط برای بزرگسالان است یا برای یک تفریح خانوادگی؟ اگر فضای زیادی در اختیار دارید، بهتر است جکوزی با ابعاد بزرگتری را انتخاب کنید. جکوزی های چهار نفره ، شش نفره و هشت نفره از اندازه های محبوب در بازار هستند. اگر قرار است کودکان از جکوزی استفاده کنند، حتماً به نکات ایمنی توجه نمایید. عمق صندلی و پیکربندی کلی را در نظر بگیرید.

جکوزی فضای باز

چگونه بهترین جکوزی در فضای باز را انتخاب کنید؟

ابتدا فهرستی طولانی از ویژگی‌های ضروری وان جکوزی مدنظر تهیه نمایید. خصوصیاتی که برای شما جذابیت بیشتری دارند را با علامت ستاره مشخص کنید. شرکت های معتبر در این زمینه را برگزینید. کلیه مدل های عرضه شده را بررسی نموده و نمونه هایی که با لیست مشخصات دلخواه شما تطبیق دارند را گلچین کنید. توصیه می شود قبل از اقدام به خرید از مشاوره کارشناسان این شرکت ها بهره مند گردید و سوالات و ابهامات خود را از ایشان بپرسید. پس از کامل شدن فرآیند تحقیق ، برجسته ترین مدل (از لحاظ کیفیت) را از میان مدل های پیشنهادی انتخاب نمایید. اگر در نظر دارید خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید ، نظرات و دیدگاه های مشتریان را بررسی کنید.

وان جکوزی فضای باز باید از چه ویژگی هایی برخوردار باشد؟

متریال باکیفیت

همانطور که قبلاً بیان شد مدل های ساخته شده از اکریلیک کیفیت بالاتری دارند و برای فضای باز مناسب تر می باشند. مسلماً وان جکوزی در فضای باز بیش از نمونه ای که در داخل خانه کارگذاری می شود ، مستعد آسیب است زیرا عوامل جوی در افزایش یا کاهش دوام آن تأثیر گذارند. به همین دلیل نباید در هزینه های خود صرفه جویی کنید و مدلی متناسب با شرایط آب و هوایی منطقه موردنظر انتخاب نمایید.

نوع و تعداد جت ها

بسته به ظرفیت جکوزی ، تعداد جت ها متغیر می باشد. بهتر است جت های آب درمانی از جنس استنلس استیل یا فولاد ضد زنگ ساخته شده باشند. روکش به کار رفته برای بدنه باید از پوششی عایق تشکیل شده باشد.

سایر مشخصات جکوزی در فضای باز

  • سیستم تصفیه آب ، سیستم فیلتر ازن
  • پمپ دو سرعته کم مصرف
  • کنترل‌ هوای جانبی دوگانه
  • کنترل پنل قابل برنامه ریزی (دیجیتال)
  • پیکربندی استاندارد صندلی ها جهت هدف قرار دادن ماساژ هیدروتراپی (مطابق با ارگونومی بدن)
  • پشت سری های تعبیه شده برای هریک از صندلی ها
  • وجود صندلی سالنی
  • نورپردازی LED بیرونی یا یک آبشار LED چند رنگ با نور پس‌زمینه

خریدی مطمئن از تجهیزات بهداشتی لوکس ژیمان

شرکت معتبر و باسابقه « ژیمان » با عرضه انواع تجهیزات بهداشتی ساختمانی لوکس خارجی ، شما را در انتخاب و خریدی آسان و مطمئن یاری می نماید.

برای مشاهده انواع مدل های « وان جکوزی خارجی » و « وان حمام خارجی » به صفحات آن مراجعه فرمایید.

ژیمان مفتخر به واردات انواع شیرآلات خارجی از برند مطرح DANIEL می باشد. برای مشاهده مدل های جذاب و ارزنده این برند به صفحه « شیرآلات ایتالیایی دنیل » مراجعه فرمایید.

سایر محصولات :

روشویی ساده بثکو ،، روشویی طرح دار بثکو ،، توالت فرنگی بثکو