با مُدرنیزه شدن جوامع ، پروژه های ساختمانی نیز سمت و سویی مدرن پیدا نموده اند و کارفرمایان توان حداکثری خود را به کار می بندند تا از به روزترین تجهیزات در بخش های مختلف ساختمان استفاده نمایند. مُدرنیزاسیون کوچکترین جزئیات تا بزرگترین آن ها مانند نمای خارجی ساختمان باید براساس دانش معماری که تلفیقی از هنر و علم می باشد ، انجام پذیرد.
خرید شیرآلات لوکس برای آشپزخانه ، سرویس بهداشتی و حمام ، از مهم ترین تجهیزاتی است که سازنده ساختمان توجه زیادی را معطوف آن می نماید.

پش از ورود نخستین نمونه شیرآلات لوکس به بازار و استفاده از آن در خانه های لاکچری و گران قیمت ، تغییر محسوس ظاهر آشپرخانه یا سرویس بهداشتی و حمام آنقدر چشمگیر بود که تولیدکنندگان این نوع شیرآلات تمامی فوکوس خود را بر روی تنوع بخشیدن به ظاهر این محصولات قرار دادند و در حال حاضر تعداد شرکت های تولید کننده شیرآلات مدرن و لوکس خارجی و داخلی ، با عرضه متفاوت ترین مدل ها در حال رقابت با یکدیگر هستند.
همکاری و هماهنگی طراحان و مهندسین متالوژی موجب گردیده است تا نوآوری ، خلاقیت و تکنولوژی به کار رفته در شیرآلات لوکس ، آن ها را کاملاً از سایر شیرآلات متمایز نماید.

برای خاص شدن باید خاص تصور کرد! آنچه که در تخیل شماست به واقعیت خواهد پیوست ، زیرا ژیمان فراتر از تصورها می اندیشد.

خرید شیرآلات لوکس

خرید شیرآلات لوکس

طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان ، باید براساس نظریه های فردی که دارای تخصص در این حوزه می باشد ، صورت گیرد. او با استفاده از یک سبک یا ادغام چند سبک می تواند ظاهر خانه را کاملاً چشمگیر نماید. خرید شیرآلات لوکس باید براساس نوع سبکی انتخاب گردد که برای دکوراسیون داخلی حمام و سرویس بهداشتی در نظر گرفته شده است.
استفاده از این تجهیزات بهداشتی ، تنها دیگر منوط به کارایی آن ها نمی باشد و به عنوان لوازم دکوراتیو به شمار می آیند. از این رو انتخاب رنگ شیرآلات و طرح مناسب ، بسیار حائز اهمیت می باشد.

انواع مختلف شیرآلات لاکچری براساس رنگ بندی

  • شیرآلات رزگلد (پینک گلد)
  • مسی
  • طلایی
  • مشکی
  • سفید
  • کرومی
  • برنزی

تفاوت قیمت در خرید شیرآلات لوکس و معمولی

اختلاف قیمت زیادی که بین شیرآلات معمولی و شیرآلات لوکس وجود دارد ، ناشی از چند پارامتر می باشد که عبارتند از :

1- ساخت شیرآلات لوکس از مواد اولیه گران قیمت
2- تکنولوژی پیچیده و استفاده از دستگاه ها و ابزارآلات خاص در هنگام تولید آن ها
3- طراحی منحصر به فرد
4- آبکاری و رنگ بندی خاص

در تصاویر زیر تفاوت شیرآلات معمولی و لوکس از لحاظ ظاهری کاملاً واضح و مشخص است:

شیرآلات معمولی

شیرآلات لوکس

درجه بندی کیفی شیرآلات لوکس

اگر از خانه های گران قیمت و لاکچری فاصله بگیریم ، استفاده و خرید شیرآلات لوکس در میان اکثر سازندگان ساختمان های معمولی تر نیز رایج شده است و آن ها به دنبال جلوه گر نمودن خانه خود هستند تا کاملاً مشتری پسند شود. شیرآلات لوکس نیز دارای درجه بندی کیفی هستند. شیرآلات درجه یک علاوه بر کیفیت متریال به کار رفته در آن ها ، از لحاظ ظاهری و آبکاری نیز با شیرآلات درجه دو یا سه متفاوت می باشند. بسته به میزان هزینه ای که سازنده برای خرید شیرآلات لوکس و مدرن نموده است ، کیفیت محصولات نیز متغیر خواهد بود.

مطلب پیشنهادی : تأثیر آلیاژ شیرآلات بر سلامتی انسان

خرید شیرآلات لوکس

نگهداری بعد از خرید شیرآلات لوکس

هرچه درجه کیفی شیرآلات بالاتر رود ، نگهداری و مراقبت از آن ها نیازمند دستورالعمل های خاص تری می باشد. هرگز نباید در هنگام تمیز نمودن شیرآلات از برس های سیمی یا شوینده های قوی و اسیدی استفاده نمود. کیفیت بالای آبکاری این شیرآلات موجب می شود تا به راحتی با آب و صابون رقیق تمیز گردند.

مطلب پیشنهادی : نحوه تمیز کردن شیرآلات طلایی

شیرآلات ایتالیایی Daniel | محصولی متفاوت

اگر در موتور جستجوی گوگل سرچ نمایید ، برند ایتالیایی دنیل را در زمره بهترین تولید کنندگان شیرآلات مشاهده خواهید نمود. این برند معتبر با فناوری کاملاً پیشرفته علاوه بر تولید شیرآلات هوشمند با ظاهری حیرت انگیز ، به مقوله صرفه جویی آب نیز توجه کافی داشته است و شیرآلاتی عرضه می شوند که مصرف آب را به حداقل می رساند.
طراحی آن ها کاملاً خلاقانه می باشد که با هر نوع طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام سازگار می باشد و با انواع مختلف روشویی اعم از روشویی ساده یا روشویی طرح دار هارمونی دارد و متناسب با ایده ای است که در ذهن شما شکل گرفته است تا فضای شما را خاص نماید.

در تصاویر زیر تعدادی از محصولات شرکت ایتالیایی DANIEL را مشاهده می نمایید.

شیرآلات ایتالیایی

خرید شیرآلات لوکس

خرید شیرآلات لوکس

خرید شیرآلات لوکس

  

خرید شیرآلات لوکس

خرید شیرآلات لوکس

شیرآلات خارجی ژیمان | خرید شیرآلات لوکس

عرضه کلیه محصولات لوکس ساختمانی ، از قبیل چینی آلات بهداشتی bathco ، وان و جکوزی و … از بهترین تولیدکنندگان خارجی (شرکت دنیل و بثکو) می باشد. دوام ، کیفیت و طراحی منحصر به فرد محصولات ، موجب معروفیت این دو برند ایتالیایی و اسپانیایی در سراسر جهان شده است.