فلاش تانک ها با هدف افزایش بهداشت در محیط سرویس بهداشتی و برای از بین بردن بوی نامطبوع آن ساخته شده اند. برای خرید فلاش تانک مناسب باید فضای سرویس بهداشتی را بررسی و سپس اقدام به خرید نمایید. کیفیت و متریال اولیه ای که در آن به کار رفته است می تواند دوام آن را در طول مدت زمان استفاده تضمین نموده و سبب گردد تا نیاز به تعمیر پی در پی پیدا نکند.

خرید فلاش تانک مناسب

فلاش تانک نامی است که به یک مخزن آب که از جنس پلاستیک UPVC است ، اطلاق می گردد. این مخزن توسط یک لوله به کاسه توالت متصل شده و نحوه عملکرد آن بدین صورت است که كه با كشيدن زنجير يا فشار دكمه تخليه آب ، سوپاپ تخلیه جابه‌جا شده و آب با فشار از محلی که در نظر گرفته شده، تخليه می شود.
هنگامی که آب داخل مخزن تخلیه شد، درپوش آن مجدد قرار گرفته و منبع از آب پُر می شود تا برای نوبت بعدی آماده گردد.
توجه : در هنگام خرید فلاش تانک باید توجه کنید محصولی را خریداری کنید که باعث کاهش مصرف آب گردد.

خرید فلاش تانک

دلیل ساخت و استفاده از آن در سرویس بهداشتی

جلوگیری از تجمع آلودگی در سرویس بهداشتی، خطر ابتلا به بیماری های ناشی از این موضوع را تا اندازه زیادی کاهش می دهد. طبق بررسی های انجام شده ، فلاش تانک نقش موثری را ایفا نموده و یکی از المان های کاهش عوامل میکروب زا در این فضا می باشد.

انواع فلاش تانک ها

  • فلاش تانک روکار
  • فلاش تانک توکار

مدل های مختلف فلاش تانک روکار

فلاش تانک هایی که در سال های گذشته تولید و روانه بازار شده بودند ، از نوع روکار هستند. یعنی بر روی دیوار نصب شده و قابل مشاهده هستند. از مزایای فلاش تانک روکار دسترسی آسان به آن در هنگام تعمیر یا تعویض آن می باشد و از معایب آن جاگیر بودن آن در سرویس های بهداشتی کوچک است.

مطلب پیشنهادی : شیرآلات توکار ایتالیایی

فلاش تانک دکمه دار

همانگونه که از نام آن پیداست در این مدل با فشردن دکمه ای که بر روی آن تعبیه شده است ، عمل تخلیه آب صورت می گیرد. این مدل جزء نمونه های قدیمی تر روکار بوده است که هنوز هم در بسیاری از خانه ها قابل استفاده است.

فلاش تانک روکار دو زمانه

فلاش تانک دو زمانه در دو نوع روکار و توکار تولید شده است. عملکرد این فلاش تانک ها به این صورت است که تخلیه آب در دو زمان مختلف انجام می شود، به این شکل که در یک مرحله بخشی از آب و در مرحله بعد بخش دیگر آن تخلیه خواهد شد.
در تصویر زیر نوع روکار آن را مشاهده می نمایید.

مدل دوقلو

در اکثر مدل ها با هر بار کشیدن زنجیر تمام آب واقع در مخزن تخلیه می گردد. اما نوع خاصی از فلاش تانک ها با دو مخزن ساخته شده اند که یکی از آن ها بزرگ و دیگری کوچک است. این فلاش تانک ها به فلاش تانک های دوگانه یا دوقلو معروف اند. برای استفاده از این فلاش تانک ها در صورتی که به مقدار کمی آب نیاز داشته باشید، دکمه مخزن کوچک و در صورتی که نیازمند حجم بیش تری از آب باشید، دکمه مخزن بزرگ را فشار می دهید. با خرید فلاش تانک دو قلو ، می توان صرفه جویی قابل ملاحظه ای را در مصرف آب داشته باشید.

فلاش تانک اتوماتیک

این نوع فلاش تانک به صورت اتومات عمل نموده یعنی به صورت خودکار شروع به کار نموده و مقدار معینی از آب را هدایت می‌کنند. همچنین با باز و بسته شدن درب سرویس بهداشتی، سیفون یا فلاش تانک به صورت خودکار روشن می‌شوند. میزان آبی که در این فلاش تانک ها تخلیه می شود، مقدار معینی دارد که باعث صرفه جویی در مصرف آب تا 50 درصد می گردد.

مدل های مختلف فلاش تانک توکار

فلاش تانک توکار نمونه نوینی از فلاش تانک های تولید شده است که با قابلیت نصب شدن تجهیزات آن در داخل دیوار ، علاوه بر جلوگیری از بروز صدای زیاد ، مناسب برای فضاهای کوچک می باشد. همچنین به دلیل مخفی بودن قسمت های مختلف آن مناسب دکوراسیون های لوکس و زیبا است.

خرید فلاش تانک

فلاش تانک وال هنگ

این مدل که مخصوص توالت فرنگی توکار یا همان وال هنگ است، توسط سازه فلزی نگهداری شده و بر روی زمین قرار نمی‌گیرد. همچنین فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند. مزیت دیگر این فلاش تانک این است که پایه آن روی زمین قرار ندارد ، به همین دلیل مشکل نظافت اطراف آن برطرف شده و به خوبی می توان سطح زیر آن را ضدعفونی نمود.

مطلب پیشنهادی : خرید وال هنگ یا توالت فرنگی معمولی؟

توکار دو زمانه

همانطور که قبلاً بیان شد ، مدل های دو زمانه به صورت توکار و روکار طراحی می شوند. در تصویر زیر مدل توکار را مشاهده می نمایید :

نتیجه گیری

براساس میزان هزینه ، سبک دکوراسیون داخلی و ضخامت دیوار می توانید تصمیم بگیرید که کدام مدل را برای سرویس بهداشتی تان برگزینید. خرید فلاش تانک اگر براساس این معیارها صورت پذیرد ، بدون نقص و ایراد خواهد گردید.

ژیمان ؛ فروش انواع فلاش تانک توکار خارجی

فلاش تانک توکار Bathco ، با بالاترین کیفیت و تولید شده از متریال مرغوب ، ساخت شرکت چینی آلات بهداشتی بثکو (اسپانیا) توسط شرکت شیرآلات خارجی ژیمان عرضه می گردد. (خرید فلاش تانک خارجی مدرن)

دکوراسیون زیبای سرویس بهداشتی و حمام شما بسته به استفاده از تجهیزات بهداشتی با دوام و با ظاهر به روز است. ژیمان بهترین محصولات خارجی را عرضه داشته تا بتوانید دیزاین حمام و سرویس بهداشتی خود را به جذاب ترین حالت ممکن طراحی نمایید.

شیرآلات Daniel  (خرید شیرآلات ایتالیایی ، انتخابی متفاوت) ، چینی آلات بهداشتی Bathco  (ادغام هنر و علم متالوژی) ، انواع وان و جکوزی خارجی در مدل های لوکس و چشم نواز و توالت فرنگی های اسپانیایی برای شما مشتریان عزیزمان عرضه می گردد تا بتوانید آنچه را در تصورتان ساخته اید ، اجرا و پیاده سازی نمایید.