تبلیغات زیادی مبنی بر عرضه برندهای مختلف مراقبت از پوست و مو در مجلات، تلویزیون و فضای مجازی وجود دارد. همه این تبلیغات یک هدف را دنبال می کنند: « کمک به داشتن پوستی شاداب، جوان و سالم »
بهتر است بدانید برای مراقبت از پوست تنها استفاده از کرم ها و ماسک های مختلف کافی نیست و روش های دیگری نیز وجود دارد. مثلاً استفاده از وان آب گرم می تواند روتین مراقبت از پوست شما را کامل کند.

روتین مراقبت از پوست با وان آب گرم

وان آب گرم برای مراقبت از پوست شما بسیار مفید است تا بتوانید درخشش و زیبایی پوست خود را حفظ کنید! ممکن است بپرسید وان آب یا جکوزی چگونه می تواند این کار را انجام دهد؟ پاسخ اینست: گرمای ناشی از وان آب گرم، منافذ پوست شما را باز می کند، در نتیجه پوست به طور طبیعی شل می شود و نفس می کشد. به علاوه چندین نکته در هنگام استفاده از وان یا جکوزی وجود دارد که باید آن را به خاطر بسپارید. رعایت این نکات می توانند به شفاف تر پوست شما پس از وان آب گرم کمک نمایند.

1- قبل از اینکه وارد وان آب گرم خود شوید، حتماً دوش آبکشی بگیرید!

این مرحله کاملاً ضروری است و معمولاً افراد زیادی از آن صرف نظر می کنند! بسیاری از لوسیون ها، کرم ها، دئودورانت ها و صابون ها در طول روز روی پوست ما تجمع می یابند. یک آبکشی خوب همیشه قبل از خیساندن خود در وان آرامش بخش، مفید است زیرا به حفظ بهداشت آب وان شما کمک می کند و از اثرات معکوس تحریک پوست جلوگیری می نماید!

2- وارد شوید و اجازه دهید جکوزی جادوی خود را انجام دهد!

هنگامی که آبکشی کردید، وقت آن است که ساعاتی در جکوزی خود استراحت کنید! گرمای آب، منافذ پوست شما را باز می کند و هر گونه تنشی را که ممکن است احساس کنید، رها می سازد. به سادگی دراز بکشید و اجازه دهید جادوی وان آب گرم، روتین مراقبت از پوست شما را تکمیل نماید!

3- مقداری آب بیاورید تا هیدراته بمانید!

همواره در زمان ریلکس شدن در جکوزی خانگی ، مقداری آب آشامیدنی همراه داشته باشید! اغلب ما در طول روز، آبرسانی پوست با آب آشامیدنی را فراموش می کنیم. بنابراین هنگام ماندن در وان آب گرم، این زمان را برای رسیدن به هیدراتاسیونی که از دست داده اید صرف کنید. با نوشیدن مقدار کافی آب طی مدت زمانی که در جکوزی هستید، بدن شما هیدراته شده و درخشندگی لازم به پوست شما بازخواهد گشت!

4- به پادکست/موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید!

هنگام استراحت در وان آب گرم ، پادکست یا موسیقی مورد علاقه خود را روشن کنید. گوش دادن به موسیقی که دوست دارید، ذهن شما را تقویت می کند. بنابراین وقتی از وان آب گرم خارج می شوید، آرامش بیشتری خواهید داشت و در وضعیت بسیار بهتری قرار خواهید گرفت!

احساس خوب برای داشتن پوستی سالم ضروری است. هرچقدر تنش ها را به کنار بگذارید و با احساس لذت بیشتری به زندگی خود ادامه دهید، به جوان ماندن پوست خود کمک کرده اید!

 5- بعد از اتمام استراحت در وان آب گرم، دوش بگیرید!

پس از خروج از جکوزی، حتماً یک دوش آب سرد سریع بگیرید. با این کار روتین پوستی با وان آب گرم کامل می شود. آب سرد موجب شده تا سلول های مرده پوست که در مرحله قبلی از روی پوست جدا شده اند، از سطح پوست پاک شوند. به علاوه این آبکشی منافذ پوست شما را پس از سم‌زدایی آن‌ها می‌بندد و خون را به اندام‌های اصلی می‌کشاند و به عنوان یک مزیت اضافی، سیستم ایمنی بدن شما را تقویت می‌نماید.

6- پوست خود را آهسته خشک کنید! سایش پوست ممنوع!

ممکن است بخواهید به سرعت خشک شوید، اما به یاد داشته باشید که بدن خود را هرگز تحت سایش های شدید قرار ندهید! آهسته خشک کردن پوست خود بدون هرگونه تنش اضافی، به پوست شما کمک می کند تا در طول روز و شب ابریشمی، صاف و بی عیب بماند. همچنین آن را برای دریافت رطوبت از طریق کرم های آبرسان، آماده می نماید و در عین حال از تحریک پوست و قرمز شدن آن جلوگیری می نماید.

7- از ماسک صورت استفاده نمایید!

روتین پوستی با وان آب گرم همچنان ادامه دارد! از آنجایی که گرمای آب منافذ پوست شما را باز کرده است، می توانید برای بهبود شفافیت و درخشندگی پوست خود از یک ماسک صورت استفاده نمایید. همچنین استفاده از یک اسکراب لایه بردار بعد از خیساندن باعث پاکسازی بیشتر سلول های مرده پوست می شود.

8- برای باقی ساعات روز نیز پوست خود را مرطوب نگه دارید!

مرحله آخر مرطوب کردن کامل پوست است! همیشه ضروری است که مقداری لوسیون مرطوب کننده به همراه داشته باشید. پس از خروج از جکوزی و بعد از دوش گرفتن، حتماً از آن استفاده نمایید.

مرطوب کردن فوری، اثرات آبرسانی کرم را در حالی که پوست شما در بهترین حالت نفوذپذیری خود قرار دارد، افزایش می دهد. بدین ترتیب، پوست شما برای مدت طولانی تری حالت زرق و برق دار خود را حفظ می کند!

عرضه انواع جکوزی جدید خارجی لوکس 

شرکت « ژیمان » مفتخر به عرضه انواع وان آب گرم وارداتی از برند معتبر سطح بین المللی می باشد. این محصولات از بالاترین درجه کیفی برخوردارند و در ابعاد ، ظرفیت ها و طرح های متنوعی به فروش می رسند.

جکوزی دو نفره با دوام ، بدون تغییر رنگ در اثر گذر زمان و با استحکام بالا برای حمام مستر زیبای زوج های جوان ارائه می گردد. مدل ها متنوع هستند و در رنگ های مشکی و سفید عرضه می شوند.

جکوزی ویلایی ،، انواع جکوزی در روف گاردن و انواع وان جکوزی توکار با جذابیت بصری زیاد و کیفیت عالی به فروش می رسد.

تجهیزات بهداشتی ژیمان، بهترین طراحان دکوراسیون حمام لوکس شما هستند!                 

برای مشاهده کلیه مدل های وان ساده به صفحه « وان کوارتز خارجی » و انواع مدل های جکوزی خانگی به صفحه « وان جکوزی خارجی » مراجعه نمایید