معمولاً دیده می شود که طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی پایین ترین میزان توجه را به خود اختصاص داده و افراد به دنبال دیزاین سایر قسمت های خانه می باشند. این کار کاملاً اشتباه است! اگر در خانه ای که دکوراسیون اتاق ها و پذیرایی بسیار مجلل و لوکس هستند ، سرویس بهداشتی مهجور بوده و هیچ گونه دیزاینی نداشته باشد ، تمامی زحمت ها به هدر رفته و مانعی برای چشم نواز شدن قسمت های دیگر به حساب خواهد آمد.
بنابراین توصیه می شود که به طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی نیز بپردازید. در این مطلب شما را با بخش های مختلف سرویس بهداشتی شیک و فانتزی آشنا می نماییم.

شروع به کار طراحی سرویس بهداشتی شیک

برای طراحی سرویس بهداشتی شیک خود باید چندین پارامتر را در نظر بگیرید.
ژیمان را در ادامه مطلب همراهی فرمایید!

انتخاب یک روشویی لوکس

در اولین قدم باید یک روشویی انتخاب نمایید که علاوه بر ابعاد مناسب جذابیت زیادی را به سرویس بهداشتی معمولی شما که قرار است یک سرویس بهداشتی شیک و لوکس شود ، بدهد.

می توانید از روشویی های ایستاده استفاده نمایید. این نوع از روشویی ها برای فضاهای کوچک ایده آل می باشند. در صورتی که بخواهید از روشویی های کابینت دار استفاده نمایید حتما سایز متناسب با مساحت سرویس خود را خریداری نمایید. ناهماهنگی بین این دو پارامتر می تواند تا حد زیادی محیط را کوچک جلوه دهد.

روشویی های ساده انتخاب افرادی است که زیبایی را در سادگی معنا می نمایند. رنگ سفید براق به همراه مدل های متنوع دست شما را برای یک انتخاب بی نظیر باز می گذارد.

پیشنهاد ژیمان به افرادی که به هنر و آثار هنری اهمیت ویژه ای می دهند ، روشویی های طرح دار می باشد. کاسه روشویی شرکت بتکو (Bathco) توسط دستان هنرمند یک تیم خلاق و مجرب که با الهام گرفتن از طبیعت ، به روزترین طرح ها را خلق نموده تا برای علاقمندان به هنر ، فضایی لذت بخش را فراهم آورند.

سرویس بهداشتی شیک

طرح های این نوع از روشویی ها آنقدر متنوع است که سخت پسندترین افراد را نیز راضی می نماید و قادر است دیزاین متفاوتی را به سرویس بهداشتی بدهد که در بین دکوراسیون های رایج کمتر دیده می شود.

سرویس بهداشتی شیک

سرویس بهداشتی شیک

سرویس بهداشتی شیک

انتخاب توالت فرنگی لوکس

انتخاب توالت ایرانی یا توالت فرنگی با شماست ، اما اگر به دنبال طراحی یک سرویس بهداشتی شیک هستید ، حتماً گزینه دوم را انتخاب کنید.
توالت فرنگی bathco در دو نوع دیواری و دو زمانه می باشد. ایده آل ترین گزینه توالت فرنگی وال هنگ یا همان دیواری است که بر روی دیوار نصب شده و به راحتی امکان نظافت آن وجود دارد.

بهتر است از فلاش تانک توکار استفاده نمایید تا نمای زیباتری را داشته باشید.

انتخاب شیرآلات لوکس

در انتخاب شیرآلات در وهله اول به سبک دکوراسیون کلاسیک یا مدرن توجه کنید. براساس سبکی که مدنظرتان است شیرآلات را نیز خریداری نمایید.
برخی از شیرآلات بهداشتی موجود در بازار از جنس برنج هستند و طول عمر بالایی دارند. برخی دیگر از آنها از جنس فولاد ضد زنگ بوده و استحکام مکانیکی فوق‌العاده‌ای دارند.
شیرهای برنجی نمای کلاسیک و زیبایی دارند. شیرهای استیل برای دکوراسیون مدرن انتخاب خوبی هستند.

پیشنهاد ژیمان به شما عزیزان شیرآلات خارجی دنیل می باشد که با بالاترین کیفیت و بهترین متریال روز دنیا توسط کمپانی ایتالیایی دنیل تولید شده است. طراحی های منحصر به فرد آن ، چشم هر بیننده ای را به خود خیره می نماید.

بیشتر بخوانید : شیرآلات هوشمند چیست و در چه مکان هایی کاربرد دارد؟

سرویس بهداشتی لوکس

سرویس بهداشتی شیک

انتخاب اکسسوری و نورپردازی سرویس بهداشتی

اکسسوری ها لوازم تزئینی می باشند که به سرویس بهداشتی شیک و دلخواه شما جلوه زیبایی را می بخشند. مجسمه های کوچک ، گلدان های گل به همراه اکسسوری ها دکوراسیون سرویس بهداشتی تان را تکمیل می نماید.

نورپردازی یکی از مهم ترین قسمت های طراحی شما می باشد. معمولاً کارگذاری تجهیزات نوردهی در بالای آینه روشویی و یا استفاده از نور مخفی ال ای دی فضا را دلبازتر و به سایر تجهیزات سرویس بهداشتی جذابیت خاصی می دهد.

انتخاب ژیمان | سرویس بهداشتی شیک

شیرآلات خارجی ژیمان به مشتری مداری اهمیت ویژه ای می دهد ، لذا محصولات و تجهیزات بهداشتی را با بالاترین کیفیت و از بهترین برند در اختیار مشتریان گرامی خود قرار می دهد.