برای ایجاد تغییر در فضای حمام و سرویس بهداشتی ، نیازی به ایجاد تغییرات بزرگ نیست و با پرداختن به جزئیات می توانید دکوراسیون آن را به طرز شگفت انگیزی متفاوت تر از قبل کنید! تعویض شیرآلات یکی از آسان ترین راه ها برای ایجاد یک فضای کاملاً جذاب و به روز می باشد.
تنوع در رنگ شیرآلات یک نقطه عطف برای طراحان داخلی محسوب می گردد ، زیرا به کمک آن می توانند طرح های مختلفی را ایجاد نمایند. استفاده از شیرآلات مسی رنگ یک گزینه مناسب برای تکمیل دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی محسوب می شوند و زیبایی خیره کننده ای را به محیط می دهند.

شیرآلات مسی رنگ 

شیرآلات مسی رنگ یکی از رایج ترین نوع شیرآلات بهداشتی هستند که طرفداران زیادی دارد. تغییر شیرآلات قدیمی استیل با شیرآلات به رنگ مسی یا برنزی یک تغییر بزرگ به حساب می آید و می تواند نمای حمام یا سرویس بهداشتی شما را به خوبی متحول سازد.

شیرآلات مسی رنگ

شیرآلات مسی رنگ از آلیاژ برنج

طبیعی است که نوع آبکاری و جنس آلیاژ شیرآلات در دوام آن ها بسیار تاثیرگذار است. خرید شیرآلات بی کیفیت و ارزان قیمت که نام و نشان برند آن ها معتبر نمی باشد ، فقط باعث افزایش هزینه ها می شود. نشتی آب پس از مدت کوتاهی موجب می گردد تا برای تعمیر آن به دردسر بیفتید. رنگ کدر شده بدنه شیرآلات یا زنگ زدگی آن ها  ، از زیبایی فضای سرویس بهداشتی و حمام شما می کاهد.

سرویس بهداشتی و حمام شیک با رنگ های لاکچری

شیرآلات مسی رنگ و یا برنزی معمولاً در طراحی های مجلل و لاکچری با سبک کلاسیک کاربرد دارند. بادوام ترین تکنولوژی تولید این نوع شیرآلات روش pvd است. مزایای استفاده از این روش عبارتست از :

1- دوام رنگ بالاتری خواهند داشت.
2- نظافت آسان تر بدون کدر شدگی محصول

بیشتر بخوانید : به روش PVD ، آبکاری تحت خلاء و یا تیتانیوم نیز گفته می شود. بدین معنی که شیرآلات در فضایی نزدیک به خلا کامل قرار گرفته و رنگ در اثر تبخیر شدن در این فضا روی سطح شیرآلات رسوب می کند. این روش دوام رنگ بیشتری نسبت به روش های دیگر دارد.

عرضه شیرآلات مسی رنگ با بالاترین کیفیت

در تصاویر زیر چندین مدل از شیرآلات مسی رنگ ژیمان ، محصولاتی متفاوت از برند DANIEL ایتالیا را مشاهده می نمایید. این شیرآلات از نوع روکار هستند و به دو شکل براق و مات تولید شده اند:

شیرآلات مسی رنگ

شیرآلات مسی رنگ

رنگ های متنوع شیرآلات خارجی

ردپای شیرآلات استیل یا کرومی در اکثر خانه های چند ده سال گذشته دیده می شود. در آن زمان معمولاً تعدادی از خانه های لوکس و اشرافی از شیرآلات طلایی رنگ استفاده می کردند که آن هم از خارج وارد ایران می شد و در اختیار خانه های افراد شاخص قرار می گرفت.

اما امروزه با توجه به مقوله طراحی داخلی و با پیشرفت تکنولوژی ، شیرآلات در رنگ های متفاوتی تولید می شوند که هریک مناسب یکی از سبک های دکوراسیون داخلی می باشد. رنگ هایی چون سیاه ، سفید ، رزگلد ، برنز و مسی متداول شده اند که زیبایی منحصر به فردی دارند و جایگزین خوبی برای شیرآلات با رنگ های نوستالژیک می باشند.

مدل FUSION – نمونه ای از شیرآلات مشکی رنگ ژیمان

مدل DIVA – نمونه ای از شیرآلات سفید رنگ ژیمان

مدل pretty – نمونه ای از شیرآلات طلایی جدید ژیمان – شیرآلات توکار

ژیمان عرضه کننده بهترین مدل های شیرآلات خارجی و چینی آلات ساختمانی

محصولات ساختمانی لوکس خارجی با بالاترین کیفیت متریال اولیه به فروش می رسد.

انواع شیرآلات لوکس در رنگ بندی های مختلف از برند معتبر ایتالیایی DANIEL عرضه می گردد. برای مشاهده مدل های بیشتر به صفحه « شیرآلات ایتالیایی دنیل » مراجعه فرمایید.

شرکت BATHCO اسپانیا دیگر شرکت تولید کننده انواع چینی آلات بهداشتی لوکس می باشد که ژیمان افتخار همکاری و عرضه محصولاتش را به داخل کشور دارد.

برای مشاهده کلیه محصولات چینی آلات بهداشتی BATHCO وارد صفحات « روشویی ساده BATHCO » و « روشویی طرح دار BATHCO » شوید.