اگر عاشق فصل پاییز هستید باید گفت که یکی از سبک های طراحی داخلی مدرن براساس این فصل زیبا شکل گرفته و جزئیات دل انگیز این فصل به آن اختصاص داده شده است. در این مطلب ویژگی های طراحی حمام با وان به سبک رترو (الگو گرفته از پاییز) را بیان می نماییم. اگر از دوستداران این فصل هستید، حتماً ما را تا پایان این مطلب همراهی بفرمایید!

طراحی حمام با وان به سبک رترو

کوتاهی ساعات روز و افزایش تعداد روزهای ابری و بارانی در پاییز از ویژگی های این فصل است. به همین دلیل باید محیط خانه دارای یک فضای گرم و دلنشین باشد تا از دلگیر بودن پاییز بکاهد. (البته این نظر افرادی که عاشق پاییزند نیست!)
در معماری داخلی ، سبک رترو را سبکی پُر از رنگ های گرم می نامند. طراحی حمام با وان به این سبک دارای جزئیاتی می باشد که در ذیل به آن ها خواهیم پرداخت:

ویژگی های رترو به عنوان یک سبک پاییزی

برای اجرای طراحی داخلی براساس فصل پاییز ، پرداخت به رنگ ها از اصول اولیه آن می باشد. پاییز از رنگ های گرم تشکیل شده است. نارنجی ، قرمز ، زرد! پس باید در دیزاین خانه هم ترجیحاً این رنگ ها به کار گرفته شوند.

هارمونی عناصر طبیعی با رنگ های پاییزی

آجر یا آجرنما یکی از متریال پرکاربرد در طراحی حمام به این سبک می باشد. آجر نمادی از طبیعت است و به دلیل رنگ گرم آن می تواند خصوصیات سبک رترو را در سرویس بهداشتی و حمام حفظ نماید. استفاده از وال هنگ (به طور مثال در تصویر زیر) باعث می گردد تا فضا از عمق بیشتری برخوردار گردد. این موضوع در سرویس های بهداشتی کوچک دارای اهمیت بالاتری می باشد.

طراحی حمام با وان به سبک رترو

کاسه روشویی جدید استفاده شده در تصویر زیر ، سبب مدرنیزه شدن دکوراسیون گردیده است. وجود بک گراندی از چوب ، بر پاییزی بودن فضا تاکید بیشتری می نماید و نگاه کردن به آن حس انرژی بخشی را به فرد منتقل می سازد.

سرویس بهداشتی به سبک پاییزی

ژیمان عرضه کننده انواع کاسه روشویی ساده و طرح دار تولید شده توسط شرکت اسپانیایی BATHCO می باشد.

برای مشاهده مدل های « روشویی طرح دار BATHCO » بر روی آن کلیک نمایید.

طراحی حمام با وان به سبک رترو ؛ ساده و مینیمال باشد!

در سبک رترو از لوازم پر زرق و برق نباید استفاده کنید. این سبک بسیار ساده است و نیازمند لوازم مدرن است. پس می توان نتیجه گرفت که وسایل تجملی و اشرافی در این سبک جایگاهی ندارند. در طراحی حمام با وان به سبک رترو باید کلیه عناصر و تجهیزات در جای مناسب خود قرار بگیرند. بدین طریق یک فضای ساده و در عین حال منظم را خواهید داشت.

طراحی حمام به سبک پاییزی

فوکوس بر روی یک نقطه

حال که متوجه شدید اجزا و تجهیزات در طراحی حمام با وان باید به صورت منظم در محیط قرار گیرند ، برای اینکه به فضا گرمی ببخشید باید یک نقطه مرکزی ایجاد نمایید تا چشم ها را به سوی خود بکشاند.
به طور مثال از وان ایستاده استفاده نمایید که هماهنگی بسیار خوبی با شیرآلات جزیره خواهند داشت و زیبایی چشمگیری را به محیط می بخشند.

وان حمام خارجی ژیمان در مدل های تک نفره ، دو نفره و چند نفره عرضه می گردد. تنوع بالای مدل ها ، کیفیت متریال به کار رفته در آن ، دوام محصولات را تا سال ها تضمین می نماید.

برای مشاهده مدل های مختلف به صفحه « وان جکوزی خارجی ژیمان » مراجعه نمایید.

در صورتی که قصد کسب اطلاعات در مورد خرید وان دو نفره را دارید ، مطلب « وان حمام دو نفره چه مزایایی دارد؟ » می تواند به شما در این زمینه کمک شایانی نماید. مطالعه آن را از دست ندهید!

استفاده از اکسسوری های خاص در طراحی حمام با وان به سبک رترو

با استفاده از عناصر خاص (طرح های غیرمتداول) می توانید به روشی ساده اما بسیار تاثیر گذار ، تغییری قابل توجه در محیط حمام و سرویس بهداشتی ایجاد کنید. گرم بودن این سبک ، یعنی خارج شدن از هرآنچه که شما را در راستای قوانین و اصول قرار می دهد. استفاده از تابلوهایی مدرن ، اکسسوری های جذاب می توانند به گرما بخشیدن به این سبک کمک بسیاری نمایند.

طراحی حمام با وان

شیرآلات ایتالیایی DANIEL عرضه شده توسط ژیمان ، در دو نوع شیرآلات توکار و شیرآلات روکار می باشد. توجه به نیاز شما در عرضه محصولات ، کاملاً مدنظر قرار گرفته شده است و برای هر نوع سبکی مدل موردنظر یافت می گردد.

جهت مشاهده و بررسی مدل های مختلف بر روی « شیرآلات ایتالیایی دنیل » کلیک نمایید.