کار با یک طراح باتجربه برای ارائه یک پروژه خاص طراحی داخلی دکوراسیون می تواند یک عمل حرفه ای به حساب آید. طراحان داخلی می توانند طراحی زیبا و ظریف کلاسیک را در حمام شما پیاده سازی و اجرا نمایند. مدل وان جکوزی و شیرآلات باید از لحاظ سبک ساخت با سبک دکوراسیون شما کاملاً سازگاری و هماهنگی داشته باشند. انتخاب شیر حمام کلاسیک با رنگ طلایی، برنجی یا برنزی می تواند به عنوان بهترین رنگ برای اجرای سبک کلاسیک به شمار رود.

طراحی داخلی حمام به سبک کلاسیک 

آیا دوست دارید حمام شما به یک فضای نشیمن اضافی با استعداد نوستالژیک تبدیل شود؟ فردیت خود را بیان کنید و حمام را با لوازم جانبی انتخاب شده به سبک طراحی کلاسیک طراحی نمایید. لوازم بهداشتی ساختمانی کلاسیک، محیطی گرم و دلپذیر را ایجاد می کنند. با وان حمام مستقل، دوش و روشویی کابینتی. سرامیک های سفید حمام، دیوار و کف با هماهنگی کامل با رنگ تجهیزات، محیطی ایده آل برای جزئیات سبک کلاسیک را ارائه می دهد. وان با طرح آنتیک از جمله عناصری است که این طراحی نوستالژیک را تکمیل می نماید.

شیر حمام کلاسیک

انواع شیر حمام کلاسیک ایتالیایی ” ژیمان “

« DANIEL » یکی از تولید کنندگان پیشرو شیرآلات باکیفیت در میلان ایتالیا است. طیف وسیعی از شیرهای آب با ترکیبی کامل از مدرنیته و عملکرد طراحی شده اند. این شیرها از متریال درجه یک ساخته شده اند و به اندازه کافی قوی هستند تا بتوانند با انواع محیط ها و دماها مقابله کنند.

این شیرآلات خارجی لوکس در اندازه‌ها، شکل‌ها، طرح‌ها و رنگ‌های مختلف موجود می‌باشند که براساس نیاز، کاربردهای متنوعی را ایجاد می‌کنند. نصب آن ها بسیار آسان و بدون هیچ هزینه اضافی است. شیرآلات ایتالیایی عمر طولانی را تضمین می کنند تا مشتریان بتوانند از جریان آب روان و بدون دردسر لذت ببرند. علاوه بر آن، این شیرها بدون نیاز به نگهداری، ضد باکتری هستند.

شرکت « ژیمان » ارائه دهنده شیرآلات لوکس وارداتی ایتالیایی « DANIEL » است. شما عزیزان می توانید مدل های متنوع این شیرآلات شامل محصولات حمام، انواع شیر روشویی ،، شیر آشپزخانه را در سایت ما مشاهده نمایید.

شیر حمام کلاسیک

شیرهای نوستالژیک برای لذت بردن از آب در حمام کلاسیک

در این فضای داخلی کلاسیک لوکس، رنگ طلایی بر هماهنگی چوب، سنگ طبیعی، سرامیک و کروم درخشان تأکید می‌کند. شیر حمام نوستالژیک طراحی کلاسیک حمام را برجسته می سازد. در عین حال، پیوند بین ظرافت سنتی و فناوری نوآورانه لذت بهره‌وری از آب را تضمین می‌نماید.

شیرآلات خارجی لوکس

شیرآلات دیواری 

شیر آب دیواری یک راه حل ساده صرفه جویی در فضا است که کنترل آب سرد و گرم را در یک واحد ترکیب می کند. همچنین یک شیر آب دیواری، ظاهری تمیز و بی‌نظم برای حمام شما ایجاد می‌نماید. این نوع شیر آب کارآمد و از نظر بصری جذاب است و کنترل دقیق دمای آب را ارائه می دهد.

شیرآلات توکار که به عنوان یک نوع شیر آب جمع و جور و کاربردی درنظر گرفته می شوند، برای طراحی فضاهای مینیمال یک انتخاب عالی هستند. البته اغلب مدل ها برای دکوراسیون مدرن طراحی شده اند، اما در این میان می توان گزینه های کلاسیک را نیز یافت. البته انتخاب محدود است.

شیرهای آب ایستاده (شیرآلات جزیره)

شیرهای آب ایستاده به نمادی از تجمل در طراحی مدرن حمام تبدیل شده اند. می توانید وان ایستاده خود را با یک شیر آب مستقل تکمیل کنید. این وسایل نصب شده روی زمین نه تنها کاربردی هستند، بلکه جلوه بصری قابل توجهی نیز ایجاد می کنند و به حمام شما حس زیبایی می بخشند.

خرید شیر حمام کلاسیک از برند « DANIEL »

هنگام بازسازی حمام خود با اهداف زیبایی، در نظر گرفتن یک شیر آب کلاسیک باکیفیت و بادوام خارجی می تواند یک گزینه عالی به حساب آید. ممکن است بخواهید به دنبال شیرآلاتی باشید که نه تنها با ترجیحات طراحی شما مطابقت داشته باشد، بلکه نیازهای عملکردی شما را نیز برآورده سازد. شیرآلات لوکس از برند ایتالیایی دنیل می تواند این خواسته را برآورده سازد. این محصولات که در کالکشن های متنوعی عرضه شده اند علاوه بر جذابیت بصری، کیفیت را در سال های طولانی تضمین می نمایند.

شیرآلات جدید کلاسیک

مشاوره طراحی داخلی دکوراسیون با گروه ” ژیمان ” 

متخصصان طراح داخلی ” ژیمان ” با خلق و ارائه ایده های جدید برای طراحی دکوراسیون شما، خالق لوکس ترین فضاها هستند. تلفیق علم و هنر از مهم ترین ویژگی متخصصان این مجموعه است. این افراد با تجربه و نوآوری خود، عالی ترین شکل یک فضا را از لحاظ بصری به ظهور می رسانند. شما می توانید جهت انجام امور مربوط به طراحی و اجرا با کارشناسان ما در ارتباط باشید.