بدن ما نیاز به رسیدگی و مراقبت دارد. با این حال، وقتی صحبت از مراقبت از بدن می شود، به نظر می رسد که پاها آخرین عضوهایی هستند که در نظر می گیریم. مسلماً راه های بهتری برای استراحت دادن به پاها به غیر از دراز کشیدن وجود دارد. تحقیقات نشان می‌دهد، خیساندن پاها در آب داغ به مدت 20 دقیقه نه تنها برای سلامتی خلق‌و‌خوی مفید است، بلکه برای کاهش دردهای مزمن نیز معجزه می‌نماید.
در این مطلب با بررسی فرآیند ماساژ پا در جکوزی ، مزایای آن را بیان می نماییم. هچنین با نگاهی خاص به اینکه چگونه می‌توان یک تجربه هیدروتراپی (آب درمانی) ایجاد نمود که به طور موثر نقاط درد را در پاها که اغلب نادیده گرفته می‌شود، هدف قرار داد.

ماساژ پا در جکوزی (ماساژ رفلکس پا)

دستگاه ماساژ پا رفلکس در جکوزی که قدرت پرتاب آب با شدت را برعهده دارد، در بخش جا پایی قرار می‌گیرد. جهش رو به بالای آب تضمین می کند که پاهای شما در منطقه ای که واقعاً به آن نیاز دارید، آسودگی کامل خواهند داشت. بدین ترتیب به کمک فرآیند رفلکسولوژی پاها، کل بدن تحت تاثیر قرار گرفته و سلامتی و تندرستی به همه اندام های بدن شما باز می گردد.

ماساژ پا در جکوزی به شدت گردش خون را بهبود می‌بخشد و اکسیژن و مواد مغذی را به سلول‌ها منتقل می‌کند، زیرا خون به مناطق آسیب‌دیده جریان می‌یابد. از دیگر مزایای هیدروتراپی می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

ماساژ پا در جکوزی

فشار خون را کاهش می دهد!

فشار خون بالا در میان افراد جامعه ای که ممکن است هر روز تحت استرس و تنش واقع گردند، بسیار رایج شده است. یک جلسه 10 دقیقه ای ماساژ پا سه بار در هفته می تواند به طور قابل توجهی استرس ناشی از فشار خون بالا و اضطراب را در بدن شما کاهش دهد.

به تسکین درد ناشی از صافی کف پا کمک می نماید!

افراد مبتلا به قوس کف پا یا کف پای صاف اغلب پس از فعالیت بدنی به دلیل التهاب و آسیب رباط دچار درد می شوند. ماساژ عمیق منظم توسط جت های جکوزی می تواند به کاهش یا حتی درمان این دردها کمک نماید.

ماساژ پا در جکوزی

ماساژ پا در جکوزی از آسیب‌های مچ پا جلوگیری می‌کند!

جت‌های جکوزی با بهبود گردش خون در پای شما به ریکاوری و تقویت ماهیچه‌های پا کمک می‌کنند. افزودن تمرینات تقویتی و کششی پا خصوصا در ناحیه مچ می تواند از آسیب بیشتر جلوگیری کند و زمان بهبودی را تسریع نماید.

از درد و سفتی ماهیچه ها جلوگیری می نماید!

درست است که ما از پاهای خود در طول روز زیاد استفاده می کنیم، اما ماهیچه ها تمرین زیادی ندارند. نتیجه عدم فعالیت ماهیچه ها ، کند شدن جریان خون در آن است. از آن جایی که خون کافی در پاها جریان نمی یابد، موجب سفتی و درد در ماهیچه ها می شود.
افزودن یک جلسه ماساژ 10 تا 20 دقیقه ای و خیساندن روزانه پاها در وان آب گرم ، گردش خون در پاهای شما را تا حد زیادی بهبود می بخشد و همچنین درد پا را که در زندگی روزمره تجربه می کنید، کاهش می دهد.

جکوزی دو نفره خانگی

سخن پایانی – فواید رفلکسولوژی و ماساژ پا

هنگامی که پاهای شما تحت استرس هستند، جریان خون محدود می شود. علاوه بر این بسته به انتخاب کفش و برنامه روزانه شما، ماهیچه ها و رباط های شما می توانند منقبض و ملتهب شوند. به همین دلیل، ماساژ درمانی در جکوزی برای سلامتی و شادی شما بسیار حائز اهمیت است. به کمک یک جکوزی خانگی مدرن و به روز، علاوه بر تفریح به راحتی می توانید از مزایای آن برای بدن بهره مند شوید!

ماساژ درمانی با جکوزی

تجهیزات بهداشتی لوکس ژیمان

شرکت معتبر و باسابقه « ژیمان » با عرضه انواع تجهیزات بهداشتی ساختمانی لوکس خارجی ، شما را در انتخاب و خریدی آسان و مطمئن یاری می نماید.

برای مشاهده انواع مدل های « وان جکوزی خارجی » و « وان حمام خارجی » به صفحات آن مراجعه فرمایید.

ژیمان مفتخر به واردات انواع شیرآلات خارجی از برند مطرح DANIEL می باشد. برای مشاهده مدل های جذاب و ارزنده این برند به صفحه « شیرآلات ایتالیایی دنیل » مراجعه فرمایید.

سایر محصولات:

روشویی ساده بثکو ،، روشویی طرح دار بثکو ،، توالت فرنگی بثکو اسپانیایی