حضور در نمایشگاه ، مشاهده و لمس پروژه های معماری و هنری در دنیای مجازی امروزی ، همچنان رونق خود را در میان علاقمندان آن دارد. هنرمندان و طراحان به درک احساس انتقالی از متریال اهمیت ویژه ای قائلند ، از این رو ترجیح می دهند با حضور در یک دپارتمان تخصصی به بررسی کیفیت ساخت تجهیزات تولید شده بپردازند.
در این مطلب اخبار مربوط به نمایشگاه تجهیزات بهداشتی « در مرکز معماری کاردل » را دراختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

مرکز معماری کاردل

دپارتمان استور چیست؟

« Interior design center » یکی از فرصت های بی نظیر برای عرضه و نمایش کامل محصولات برندهای معتبر ؛ فعال در بخش صنعت ساختمان است که امکان انتخاب صحیح را برای طراحان با بهره وری بهینه در وقت ، انرژی و هزینه فراهم می نماید. در کنار این موضوع ، راه اندازی مراکز تخصصی تک محوره در صنایع مختلف منجر به هم افزایی و شکل گیری فضای رقابتی حرفه ای می گردد که خود را در ارتقای کیفیت تولیدات ، تنوع در طراحی ، شناسایی سلیقه مخاطبین از ابعاد مختلف کیفی و مالی و در نهایت ایجاد رویکرد های جدید در توسعه بازار و شاخه های تولیدی بسیار تأثیرگذار است.

از دیدگاه تولیدکنندگان و فعالان صنایع تولیدی ساختمان نیز، این مراکز بستری مناسب برای ارتباط با مشتریان هدفمند و حرفه ای و آشنایی با سلایق و نیازهای آن ها است که در فضایی کاملاً حرفه ای امکان رقابت با سایر برندها را خواهند داشت.

اهداف کاردل

مرکز معماری کاردل اولین پایگاه منسجم و مرجع صنعت ساختمان و دکوراسیون داخلی است که با حذف بسیاری از واسطه ها و سیستم های ارتباطی غیرمستقیم ، ضمن کاهش هزینه های جاری تأمین کنندگان کالا و خدمات ، افزایش راندمان فروش را هدف خود قرار داده است.

تضمین اصالت، کیفیت و خدمات در کنار ایجاد فرصت برای مقایسه قیمت در میان برترین ها، منجر به تأمین نیاز مخاطبین حرفه ای و عام در یک فضا و در قالب One stop shop شده است.
صرفه جویی در زمان، جلوگیری از سفرهای متعدد شهری و برون شهری، کاهش آلودگی هوا با حذف حضور در گره های ترافیکی شهر، از دیگر اهدافی است که کاردل را به گزینه ای برتر برای خریدی ایمن و متمایز و فرصتی قابل دسترس برای سبقت از سرعت تغییر سبک زندگی، مطرح می نماید.
همچنین کاردل، فضایی است کاملاً تخصصی برای تبادل علم روز معماری در تعامل با دیگر کشورها و معماران و طراحان برتر دنیا که در قالب همایش ها و سمینارهای علمی، این مهم را میسر خواهد نمود.

دعوت از کارشناسان ، طراحان و معماران حرفه ای برای حضور در این گردهمایی

مرکز معماری کاردل با اختصاص فضا برای هر بخش از محصولات و تجهیزات ساختمانی ، و با تبلیغات در این بخش از معماران ، طراحان و هنرمندان فعال در این زمینه دعوت به عمل می آورد.
علاقمندان عزیز با درخواست عضویت در این دپارتمان تخصصی می توانند با حضور خود ، بهره وری از این فضا را حرفه ای تر نمایند.

برترین معماری سال | مرکز معماری کاردل

باید توجه داشت که امروزه واژه « معماری » در دو معنای وابسته به کار می رود:
یکی معماری به عنوان « فرآیند ساماندهی فضا » که به فعالیت آفرینشگر (خلاقانه) آدمی توجه دارد و بر پایه ی علمی-تجربی، هنر و فناوری ساخت پدید می آید. این برداشت بیشتر از سوی معماران صورت می پذیرد.
دوم معماری به عنوان « دستاورد ساماندهی فضا » یا اثر معماری که به ساختمان‌هایی اشاره دارد که پیش از ساخت آن ها این فرآیند پیموده شده است.

ارائه بهترین وجه از معماری در این مرکز از نقاط قوت آن می باشد. شناخت برندهای معتبر داخلی و خارجی از سوی کارفرمایان برای اجرای پروژه های مختلف ساختمانی از مهم ترین دلایل برگزاری این نمایشگاه می باشد.

ژيمان عضو فعال در مرکز معماری کاردل

ژیمان با سال ها تجربه در حوزه عرضه واردات تجهیزات بهداشتی لوکس ، یکی از فعالان در این دپارتمان تخصصی محسوب می گردد.

نمایش محصولات ژیمان ، نمایش کیفیت است!

مرکز معماری کاردل

شیرآلات برند DANEIL

افتخار مجموعه ژیمان ، همکاری با برند مطرح Daniel است. تجهیزات بهداشتی این شرکت ایتالیایی از ممتازترین محصولات ارائه شده در سطح جهانی می باشد. امروزه دیگر آوازه این برند نه تنها در اروپا بلکه به سایر قاره ها نیز رسیده است.
آرشیتکت های مطرح با بهره مندی از تجهیزات ساختمانی این شرکت بزرگ ، بهترین آثار را خلق نموده که هریک در نوع خود بی بدیل هستند.

چینی آلات بهداشتی برند BATHCO

شرکت BATHCO یکی از نوآوران در صنعت تجهیزات ساختمانی است. این شرکت با گردهم آوردن کارشناسان معماری و هنرمندان مینیمالیسم ؛ توانسته است آثاری را به سراسر دنیا عرضه نماید ، که فضای داخلی را خاص و بی همتا نماید.

یکی از تولیدات منحصر به فرد این شرکت اسپانیایی ، روشویی های مدرن می باشد. طراحی نقوش با دستان هنرمند متخصصان لطیف الطبع ، با الهام از طبیعت و زیبایی های آن ، احساس خارق العاده ای را در این محصولات جاری می سازد.
نمونه هایی از تجهیزات بهداشتی لوکس بثکو در مرکز معماری کاردل به نمایش گذاشته است.

مرکز معماری کاردل

تلفیق آثار هنری و معماری

به منظور تأکید بیشتر بر اهمیت تلفیق هنر با طراحی داخلی و نظر به درک مخاطب از دانش نهفته در عرضه محصولات خود ، از دستان هنرمند جوانی بهره گرفته ایم تا با آفرینش زیبایی ، معماری و هنر را به یکدیگر پیوند زده و با جاری ساختن احساسات در اشیاء ، قدرت آثارش را به رخ بیننده کشاند.
درباره او و آثار خلاقانه اش اطلاعات بیشتری را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم:

مجتبی محمدی ؛ نقاش
متولد۱۳۶۷_اراک

نقاشی های او را اصطلاحاً عضو آثار سورئالیسم دسته بندی می کنند، اما عضو معدود نقاشانیست که با به کارگیری تمامی سبک ها و تکنیک های هنری، آنقدر بر دلالت های سیاسی اجتماعی و جنبه های مختلف مباحث روان شناختی، زیباشناختی و هستی شناختی مادیات می پردازد، تا به مرور معنا گریزی آن ها را در آثار خود به عرصه ظهور رساند.
بی زمانی ، بی مکانی ، تعویق معنایی و تعلیق چیزها ، برهنگی و اعضای از دست رفته ، نشانه هایست که در اکثر کارهای او گردش مرتبط دارد و گویای همین مسئله می باشد.

 

[aparat id=’zVgd7′]

 

موجب افتخار یکایک عوامل ژیمان است که پذیرای حضور شما عزیزان ، در این رویداد مهم و ارزنده باشیم!

محل برگزاری نمایشگاه :

تهران ، انتهای اتوبان حکیم غرب