رویداد نمایشگاهی ” هفته دیزاین تهران “ یک گردهمایی منسجم در جهت ارائه نوآوری ها و خلاقیت ها در زمینه ” دیزاین و طراحی “ می باشد. این رویداد که در مرداد ماه 1403 برگزار می گردد، بستر و پلتفرم مناسبی برای تعامل و همکاری هنرمندان با مخاطبان خاص خود می باشد.
شرکت شیرآلات خارجی « ژیمان » با حضور در این رویداد وزین و موثر با هدف تحول در تفکر دیزاین، محصولات فوق مدرن خود را به نمایش می گذارد.

حضور شرکت ژیمان در رویداد نمایشگاهی « هفته دیزاین تهران »

بخش نمایشگاهی رویداد ” هفته دیزاین تهران ” همزمان با سی و سومین نمایشگاه بین المللی تخصصی صادراتی صنعت مبلمان 1403 در سالن 27 برگزار می گردد. این گردهمایی می توانـد به جامعـه بزرگ دیزاین کشور، پویایی، تعامل و نیرویی تازه برای حرکت روبه جلو ببخشد. در این بستر طراحان و هنرمندان زیادی آثار خود را به نمایش عموم درآورده و ایده های تازه را با دیگران به اشتراک گذاشته اند. استقبال خوب مخاطبان از این بخش نشان دهنده درخواست جمعی برای خرق عادت و تغییر در بینش خلاقیت طراحی می باشد.

شرکت ” ژیمان “ متشکل از یک تیم حرفه ای از طراحان داخلی و مهندسان معماری باتجربه است که یک هدف را دنبال می نمایند: ” نوآوری در خلق دیزاین با لوازم و تجهیزات ساختمانی لوکس و فوق مدرن ”

مدیر عامل این مجموعه، سرکار خانم سولماز غریبی با شعار ”  فضای داخلی هر اتاق نشانگر روح طراح آن است ” در پی ایجاد راهکارهایی برای خلق فضایی خاص و بی بدیل می باشد.

عرضه شیرآلات وارداتی لوکس ایتالیایی 

این مجموعه سال ها افتخار همکاری با برند مطرح و بزرگ « DANIEL » میلان ایتالیا را در رزومه کاری خود دارد. در حال حاضر این شرکت ایتالیایی تولید کننده انواع شیرآلات بهداشتی با طراحی مدرن می باشد. این محصولات نمونه ای از خلاقیت، نوآوری و کیفیت هستند. مجهز نمودن لاین تخصصی تولید شیرآلات با ربات های تمام اتوماتیک نمایانگر خلق محصولاتی با ویژگی های منحصر به فرد می باشد که هر بیننده ای را به تحسین وا می دارد.

در رویداد هنری ” هفته دیزاین تهران ” می توانید با کالکشن کاملی از شیر حمام ،، شیر روشویی ،، شیر آشپزخانه ایتالیایی با آبکاری فوق پیشرفته آشنا شوید. هریک از کالکشن های شیرآلات ایتالیایی دنیل برای سبک های مختلف دکوراسیون نظیر مدرن و کلاسیک طراحی شده اند و برای هر نوع ایده ای در زمینه دیزاین کارایی دارند.

شیرآلات ایتالیایی دنیل

فروش شیر روشویی جدید لوکس خارجی

شیر حمام مدرن و لوکس در زویداد هفته دیزاین تهران

شیرآلات توکار دنیل ایتالیا

شیرآلات توکار خارجی ژیمان

عرضه انواع روشویی وارداتی لوکس اسپانیایی در رویداد هفته دیزاین تهران

از دیگر افتخارات شرکت ژیمان همکاری و تعامل با شرکت « BATHCO » اسپانیایی می باشد. بثکو یکی از شرکت های نوآور در صنعت لوازم بهداشتی  ساختمانی است. این شرکت با گردهم آوردن کارشناسان معماری و هنرمندان مینیمالیسم، آثاری را خلق نموده است که فضای داخلی را خاص و بی همتا می نماید.

یکی از تولیدات منحصر به فرد این شرکت اسپانیایی، کاسه روشویی مدرن می باشد. طراحی نقوش با دستان هنرمند متخصصان لطیف الطبع، با الهام از طبیعت و زیبایی های آن احساس خارق العاده ای را جاری می سازد.

در رویداد هنری و حرفه ای ” هفته دیزاین تهران ” می توانید با انواع روشویی ساده ،، روشویی طرح دار و روشویی جدید با متریال خاص (سیمانی، چوبی، فلزی و .. ) آشنا شوید.

هفته دیزاین تهران

کاسه روشویی لوکس خارجی

روشویی مدرن خارجی

ژیمان مجری طراحی داخلی دکوراسیون – هفته دیزاین تهران

” گروه ژیمان ” طراح و مجری دکوراسیون داخلی آماده همکاری با طراحان محصول، معماران، طراحان نــور، طراحان گرافیک، طراحان مد و سایر رشته های مرتبط با دیزاین و هنر می باشد. رسالت این گروه برمبنای دست یابی به کیفیت بالا در خلق فضاهای متناسب با روحیه جمعی و فردی پایه گذاری شده است. ” هفته دیزاین تهران ” این بستر مناسب را برای علاقمندان حوزه طراحی فراهم می سازد تا به جدیدترین متدهای روز دیزاین داخلی دست یابند.
شما عزیزان می توانید جهت انجام امور مربوط به طراحی و اجرا با ما در ارتباط باشید.