در دنیای صنعت تجهیزات بهداشتی، تنوع محصولات به گونه ای است که افراد براساس سبک دکوراسیون، نوع کاربرد و فضایی که در اختیار دارند هریک از عناصر را انتخاب نمایند. این محصولات براساس میزان کیفیت و نحوه ساخت طبقه بندی می شوند و دارای قیمت های متفاوتی می باشند. یکی از مهم ترین تجهیزات بهداشتی موردنیاز، کاسه روشویی می باشد. در حال حاضر مدل های متنوع با ابعاد متفاوتی را می توان در بازار مشاهده کرد که نیاز طراحان دکوراسیون داخلی را برآورده می سازد. کاسه روشویی فلزی یکی از انواع این محصولات است که در سال های اخیر مورد توجه طراحان قرار گرفته است.

کاسه روشویی فلزی

شرکت معتبر « ژیمان » به عنوان واردکننده مطرح انواع تجهیزات بهداشتی لوکس از برندهای معروف بین المللی اقدام به عرضه کاسه روشویی فلزی می نماید. این کالکشن، ساخت شرکت معتبر « بثکو (BATHCO) اسپانیا » می باشد که نام و شهرت محصولات آن به سراسر جهان رسیده است.

این محصولات از فولاد ضد زنگ براق ، روی یا آلومینیوم ساخته شده است که کیفیت بالایی دارند. پروسه ساخت هریک از محصولات براساس جدیدترین متدهای روز دنیا و توسط دستگاه های مجهز و پیشرفته صورت می پذیرد. متخصصان حاذق علم متالوژی با ترکیب متریال اولیه خاص با فرمولاسیون منحصر به فرد، مدل هایی را روانه بازار می نمایند که سال ها دوام دارد و حفظ درجه کیفی آن ها همچون روز نخست قطعی و تضمین شده می باشد.

در تصاویر ذیل می توانید تعدادی از مدل های پرفروش این کالکشن را مشاهده بفرمایید.

کاسه روشویی فلزی

کاشه روشویی خارجی

کاسه روشویی خارجی

کاسه روشویی فلزی

طراحی خلاقانه دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام با کالکشن فلزی بثکو

از محصولات موجود در این کالکشن می توان برای طراحی سبک های مختلف استفاده نمود و خالق دکوراسیونی بی بدیع و خیره کننده بود. از کالکشن فلزی می توان در طراحی به سبک صنعتی، مدرن، روستیک و … بهره گرفت. این محصولات به شکل براق تولید شده اند و با انواع شیرآلات سازگاری و هماهنگی دارند.

انواع شیرآلات قابل نصب برای کاسه روشویی فلزی

در حال حاضر شیرآلات به دو دسته روکار و توکار طبقه بندی می شوند و هریک دارای ویژگی های مختص به خود می باشند.

مشخصات شیرآلات روکار

  • از این نوع شیرآلات برای هر نوع فضایی می توان استفاده نمود.
  • بسته به نوع کیفیت ساخت، قیمت محصولات متفاوت است.
  • نصب و نگهداری از آن آسان می باشد و نیاز به تخصص خاصی نمی باشد.
  • مدل ها به صورت ساده و هوشمند ارائه می گردند.

روشویی طلایی

مشخصات شیرآلات توکار

  • برای نصب آن حتماً باید از یک متخصص کاربلد کمک گرفت.
  • نصب و کارگذاری اجزای اصلی آن درون دیوار صورت می پذیرد. به همین دلیل باید از قبل تمهیدات لازم در داخل دیوار  انجام گیرد.
  • به دلیل کارگذاری در داخل دیوار، تعمیر آن دشوار است. لذا باید حتماً از مدل های باکیفیت از برندهای مشهور استفاده شود.
  • قیمت این محصولات از مدل های روکار بیشتر است.
  • شیرآلات توکار فضای بسیار کمی را اشغال می کنند. به همین دلیل برای حمام و سرویس های بهداشتی با مساحت و متراژ پایین یک گزینه کاملاً مناسب محسوب می گردند.
  • طراحی دکوراسیون با شیرآلات توکار لاکچری یک انتخاب هوشمندانه و حرفه ای به شمار می رود که شکل محیط را دگرگون می سازد.

شیرآلات خارجی ژیمان

شرکت « ژیمان » مفتخر به عرضه انواع شیرآلات خارجی با بهترین کیفیت است. این محصولات به دو شکل روکار و توکار از برند خوش نام و معتبر دنیل (DANIEL) ایتالیا به فروش می رسند. کلیه محصولات این برند توسط دستگاه های تمام رباتیک و براساس جدیدترین تکنیک های روز ساخته می شوند.

مشاهده انواع کالکشن های شیرآلات ایتالیایی دنیل

شما عزیزان می توانید به کمک مشاوران متخصص در این حوزه، هریک از مدل های شیرآلات را با کاسه روشویی فلزی خود ست نمایید.

با ژیمان خالق بهترین دکوراسیون ها شوید! | عرضه کاسه روشویی فلزی

به کمک تجهیزات بهداشتی مدرن و کلاسیک می توان به بهترین دکوراسیون ها دست یافت و خالق شیک ترین فضاها گردید. هریک از محصولات ژیمان با نظر صاحبان فن و نفرات خلاق در حوزه طراحی داخلی انتخاب و به هموطنان گرامی عرضه می گردند. اعضای این مجموعه با هدف خلق یک دکوراسیون با جذابیت بصری زیاد، محصولات را عرضه داشته و به زیباتر شدن خانه شما اندیشیده اند. کاسه روشویی فلزی در ابعاد و اندازه های متنوع به فروش می رسد.