اگر تصیمیم به بازسازی سرویس بهداشتی خود گرفته اید ، کارگذاری توالت فرنگی می تواند بهترین انتخاب باشد. این روزها دیگر توالت فرنگی یکی از اجزای اصلی و ثابت سرویس های بهداشتی شده است. داشتن اطلاعات کافی در این زمینه می تواند انتخاب شما را آسان تر کند.
برندهای مختلفی در بازار وجود دارند که نوع متریال اولیه و نحوه ساخت آن ها بر روی قیمت ها تاثیرگذار خواهد بود. در این مطلب به بررسی انواع توالت فرنگی لوکس خارجی (برند Bathco) می پردازیم.
این خیلی مهم است که وقتی به خرید توالت فرنگی خارجی می روید، همه نکات مهم در انتخاب مدل مناسب را مدنظر داشته باشید.

خرید توالت فرنگی خارجی

شاید این سوال برایتان به وجود آید که کاربرد کلیه انواع توالت فرنگی یکسان است و هیچ تفاوتی میان مدل های آن وجود ندارد. اما این گونه نیست و مدل هایی تولید شده هر برند از لحاظ ارتفاع ، پایه ، سیفون ، لگن ، شکل ظاهری و رنگ متفاوت از یکدیگر هستند. بهتر است میان این همه تنوع ، به دنبال گزینه ای باشید که با دکوراسیون سرویس بهداشتی تان تناسب داشته و ساختار آن از استانداردهای جهانی برخوردار باشد.

خرید توالت فرنگی خارجی

مزایای استفاده از توالت فرنگی

همه افراد می توانند از توالت فرنگی استفاده کنند ، اما مزیت های استفاده از توالت فرنگی نسبت به توالت ایرانی برای افرادی که دچار مشکلات زیر می باشند ، بیشتر است :

  • افراد سالمند و سالخورده
  • اشخاصی که دچار کمردرد ، زانو درد و پادردهای مزمن هستند.
  • کودکان
  • افرادی که دچار سانحه رانندگی شده اند و نشستن برروی پاها تا مدت رمان معینی برای آن ها میسر نیست.

خرید توالت فرنگی خارجی

بررسی اجزا و عناصر یک توالت فرنگی استاندارد

ارتفاع مناسب

ارتفاع مناسب برای توالت فرنگی چقدر است؟ معمولاً اکثر توالت فرنگی ها ارتفاع یکسانی دارند. این ارتفاع چیزی در حدود ۴۰ سانتی متر است. برای افرادی که دچار پا درد و کمر درد می باشند، استفاده از توالت هایی که نشیمن مرتفع تری دارند توصیه می شود که ارتفاعی در حدود ۵۰ سانتی متر دارند. البته لازم به ذکر است که این مدل ها قیمت بیشتری دارند و برای کودکان مناسب نیستند.

لگن توالت فرنگی

لگن توالت فرنگی در دو شکل گرد و بیضی وجود دارد. مسلما لگن هایی که دارای شکل گرد هستند، جای کمتری می گیرند، اما اگر می خواهید در هنگام نشستن روی توالت راحت تر باشید، انواع بیضی شکل برای تان مناسب ترند.

سیفون

سیفون از مهم ترین قسمت های توالت فرنگی است. سرعت و نحوه ورود آب به کاسه توالت از مواردی هستند که باید طی بررسی نحوه عملکرد سیفون مدنظر قرار داده شوند. به طور کلی، سیفون هایی که آب را به صورت چرخشی وارد کاسه توالت می کنند، عملکرد بهتری دارند.

انواع توالت فرنگی | خرید توالت فرنگی خارجی

توالت فرنگی ایستاده

این نوع توالت فرنگی خود به دو مدل یکپارچه و مجزا تقسیم بندی می شود:

سیستم یکپارچه : نشیمن گاه و فلاش تانک به یکدیگر متصل است و دکمه ای بر روی آن تعبیه شده است که با فشار دادن آن ، سیفون تخلیه می گردد.

سیستم مجزا : نشیمن گاه و فلاش تانک از یکدیگر جدا هستند و معمولا فلاش تانک در فاصله بیش تری نسبت به محل نشیمن قرار می گیرد. در این مدل، یک زنجیر وجود دارد که با کشیدن آن، سیفون تخلیه می شود.

بیشتر بخوانید : خرید فلاش تانک مناسب برای سرویس بهداشتی مدرن

توالت فرنگی ایستاده BATHCO

وال هنگ

برای داشتن یک دکوراسیون مدرن با ظاهر زیبا و شکیل ، خرید وال هنگ می تواند انتخاب مناسبی باشد. این مدل به جای نصب و قرارگیری روی کف سرویس بهداشتی، به دیوار متصل است. فلاش تانک در داخل دیوار کار گذاشته می شود و دیده نمی شود.

به دلیل توکار بودن فلاش تانک ، صدای کمتری ایجاد گردیده و توالت فرنگی فضای کمتری را اشغال می نماید.

وال هنگ BATHCO

خرید توالت فرنگی خارجی Bathco

شرکت Bathco ، فعالیت خود را در شمال اسپانیا (شهر سانتاندر) آغاز کرده است. بخش مهمی از استراتژی تجارت Bathco ، تعهد به سرمایه گذاری در طراحی ، کیفیت و نوآوری است.

شرکت Bathco دارای بزرگترین طراح های دنیا و جزء معدود برند های شناسنامه دار در زمینه تولید تجهیزات بهداشتی ساختمانی است.

خصوصیات و امکانات توالت فرنگی برند Bathco

  • اندازه استاندارد پایه : 15 اینچ (40 سانتی متر)
  • فاصله بین دیوار تا مجرای خروجی : 30cm ، (مناسب ترین فاصله )
  • میزان توانایی سیفون : برخی از مدل ها ، آب را به صورت مکشی و با فشار زیاد خارج می کنند و خیلی سریع کاسه توالت را تخلیه می کنند و برخی دیگر به صورت چرخشی و آرام تر.
  • سیستم تخلیه : لوله سیفون بزرگ باعث تخلیه روان و بدون گرفتگی می شود.
  • کیفیت لعاب بالا : لعاب آنتی باکتریال است که موجب عدم جرم پذیری می گردد.
  • درب آرام بند

تجهیزات بهداشتی ژیمان | خرید توالت فرنگی خارجی مدرن

انواع تجهیزات بهداشتی لوکس خارجی از برندهای معتبر جهانی عرضه می گردد. شیرآلات Daniel ، چینی آلات بهداشتی Bathco ، از جمله محصولات با کیفیت ارائه شده توسط شرکت ژیمان می باشد.

برای مشاهده کلیه مدل های توالت فرنگی بر روی « توالت فرنگی Bathco » کلیک نمایید.