طراحان دکوراسیون داخلی، چشم انداز عالی فضا را در استفاده از تجهیزات به روز و مدرن می دانند. برای ممتاز شدن محیط یک آشپزخانه ، باید چند مورد را در نظر گرفت که یکی از مهم ترین آن ها استفاده از وسایل لوکس و شیک است. سینک و شیرآلات جزء مهم ترین وسایل یک آشپزخانه هستند که زیبایی آن ها می تواند تحولی بزرگ در دکوراسیون آشپزخانه ایجاد نماید. ویژگی های برتر مدرن ترین و بهترین شیرآلات آشپزخانه خارجی سبب تمایز آن نسبت به سایر برندها می گردد. در مطلب ذیل با این ویژگی ها آشنا خواهید شد.

بهترین شیرآلات آشپزخانه

شرکت « ژیمان » عرضه کننده بهترین شیرآلات آشپزخانه ایتالیایی با بالاترین درجه کیفی می باشد. این شیرآلات وارداتی، شامل مجموعه ای از میکسرها می باشد که نحوه طراحی و ساخت آن ها به جزایر بزرگ آشپزخانه و سینک های شبه جزیره ای اختصاص داده شده است.

  • شیرآلات متصل به سینک
  • شیرآلات روکابینتی (متصل به کانتر)
  • شیرآلات دیواری (متصل به دیوار)

1- کالکشن بهترین شیرآلات آشپزخانه TOUCH-ME

میکسرهای آشپزخانه پیشرفته با فناوری TOUCH-ME امکان فعال کردن و قطع جریان آب را با یک لمس ساده میکسر بدون نیاز به دخالت در اهرم همزن فراهم می سازند. فناوری Touch-me از نظر کاربردی بودن، بهداشت، صرفه جویی در مصرف آب و سرعت در تمامی عملیات آشپزخانه به یک مزیت بزرگ برای کاربر تبدیل می شود.

بهترین شیرآلات آشپزخانه با فناوری TOUCH-ME از نصب ساده ای برخوردارند و استفاده از آن ها بسیار آسان است. فن آوری Touch-me که با باتری هایی با نصب صرفه جویی در فضا در زیر سینک تغذیه می شود، نیازی به سیم کشی الکتریکی یا تعمیر و نگهداری خاصی ندارد. این محصولات علاوه بر تضمین صرفه جویی در مصرف آب و انرژی، تمامی فرآیند شستشو در آشپزخانه را سهل و آسان می نمایند. اهرم اختلاط توسط کنترل Touch-Me ” ایزوله ” شده است تا امکان استفاده کلاسیک را نیز فراهم کند.

شیرآلات هوشمند

بهترین شیرآلات آشپزخانه

2- کالکشن GOURMET 

این کالکشن یکی از بهترین مجموعه های شیرآلات آشپزخانه ایتالیایی می باشد که کاربرد زیادی در محیط آشپزخانه دارد. هدف از ساخت در بخش شیرآلات GOURMET ارتفاع و فضای زیر دهانه میکسر به شما این امکان را می دهد که از فضای کار بزرگ تری بهره ببرید. دوش های دستی قابل هدایت و کششی نیز به شما کمک می کنند حتی به گوشه های بزرگ ترین و عمیق ترین سینک برسید.

خرید شیرآلات خارجی

3- کالکشن شیر آشپزخانه PURIFIED WATER

انتخاب شیرهای آشپزخانه برای مدیریت تامین آب تصفیه شده به طور مستقیم از میکسر سینک حائز اهمیت است. در کالکشن بهترین شیرآلات آشپزخانه ایتالیایی، بدون نیاز به نصب شیر دوم می توان از یک میکسر سه طرفه برای مدیریت هر دو استفاده کرد: آب جاری گرم/سرد و آب آشامیدنی که از یک تصفیه کننده خارجی می آید. طیف گسترده ای از پیشنهادات مختلف برای طراحی و فناوری های کاربردی، به شما امکان می دهد هر درخواستی را از نظر زیبایی شناسی و بودجه برآورده کنید.

شیر آشپزخانه ایتالیایی

4- کالکشن بهترین شیرآلات آشپزخانه CONTEMPORARY

COTEMPORARY مجموعه ای از شیرها و میکسرها برای سینک آشپزخانه با طراحی ساده است که ایمنی استانداردهای با کیفیت بالا را با آزادی انتخاب از طیف گسترده ای از سبک ها و تزئینات ترکیب می کند.

بهترین شیرآلات آشپزخانه

نحوه تمیز کردن شیر آشپزخانه ایتالیایی

توصیه می شود بهترین شیرآلات آشپزخانه خارجی را با آب و مواد شوینده ملایم تمیز کنید. سپس با یک پارچه نخی نرم خشک کنید. از محصولات ساینده و اسفنج های زبر خودداری کنید.

توجه داشته باشید برای نگهداری بهتر، پس از هر بار استفاده، شیر آب را خشک کنید تا از تشکیل رسوب آهک جلوگیری شود و استفاده از مواد شوینده به حداقل برسد. با یک پارچه نخی و آب تمیز کنید. در صورت لزوم از صابون ظریف با PH خنثی استفاده کنید. از محصولات ساینده، الکل، رسوب زدا، اسفنج های زبر خودداری نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تمیز کردن و نگهداری شیرآلات طلایی به مطلب ذیل مراجعه نمایید.

فروش شیرآلات خارجی لوکس

کلکسیون کاملی از بهترین شیرآلات آشپزخانه ، شیر روشویی ، شیر حمام با برترین ویژگی ها و امکانات و آبکاری فوق مدرن عرضه می گردد. این محصولات از طیف رنگ بندی کامل برخوردار است. طلایی ، کروم، برنج ، مشکی و سفید یک گزینه عالی برای طراحی دکوراسیون خاص و منحصر به فرد به شمار می رود.

ما به عنوان نمایندگی شیرآلات خارجی در ایران ، عرضه کننده کامل ترین مجموعه شیرآلات ایتالیایی برند DANIEL میلان و نماینده فعال این برند در کشور هستیم.

به روزترین مدل های شیرآلات توکار و روکار را می توانید در سایت ” ژیمان “ مشاهده بفرمایید.