شرکت « ژیمان » با سال‌ها سابقه در حوزه عرضه شیرآلات روکار و توکار وارداتی، « نمایندگی شیرآلات خارجی در ایران » را برعهده دارد.

نمایندگی شیرآلات خارجی در ایران

نتیجه همکاری و تعامل توأمان میان شرکت ایرانی و شرکت ایتالیایی مطرح، ” عرضه محصولات لوکس با طراحی منحصر به فرد “ می باشد. این شرکت ایتالیایی خوش نام و برتر در حوزه ساخت شیرآلات روکار و توکار با عرضه محصولات خود به به بیش از 100 کشور ، برند خود را در سطح جهان مطرح ساخته است.

« دنیل روبینتری » تولید کننده انواع ست شیرآلات لوکس در شهر میلان ایتالیا است. این برند با ثبت تکنیک‌های تزئینی ثبت شده، رویکرد کلاسیک شیرآلات را متحول نمود. ارتقای استانداردهای موردنیاز برای ساخت تجهیزات بهداشتی ساختمانی، از مهم ترین اهداف این شرکت بزرگ می باشد.

« دنیل روبینتری » متعهد به گسترش ارزش تولید در ایتالیا و جهان است.

بهترین برند شیرآلات توکار

مراحل ساخت شیرآلات در شرکت ایتالیایی DANIEL

در بخش طراحی، طراحان برتر کشور ایتالیا گردهم آمده اند تا خالق مجموعه ای از الهامات خلاقانه باشند. دستورالعمل به هنگام طراحی، مراقبت از جزئیات زیبایی شناسی تدوین شده است.

در بخش تحقیق و توسعه جهت تکمیل پروژه، جدیدترین فناوری های روز به کار گرفته می شود. ترکیبی از متریال روز ارزیابی می گردد و آزمایش های متعددی جهت بیشترین بهره وری از متریال صورت می پذیرد.

در بخش تولید، یک سیستم پیشرفته اجازه می دهد تا تمام مراحل پردازش با دقت فوق العاده انجام شود. از ایجاد نمونه اولیه تا تحقق محصول نهایی، آزمایش شده و بسته بندی می گردد. به لطف دقت در هریک از مراحل تولید، به کوچک‌ترین جزئیات در هر پروژه توجه زیادی شده است. در نتیجه محصول نهایی از بهترین درجه کیفی برخوردار است.

ثبت تکنیک های تزئینی 

مهم ترین دستاور شرکت دنیل ، ایجاد تمایز میان شیرآلات این مجموعه با سایر رقبا می باشد. این تمایز به دلیل تکنیک های تزئینی به کار رفته در هنگام تولید شیرآلات است. دستاوردی که توانست شکل ظاهری شیرآلات را متحول سازد.

تکنیک DEKORA SENSE یک سبک تزئینی است که در رنگ‌های سفید مات یا مشکی مات به کار رفته است. Dekora Sense به عنوان یک عنصر به وضوح قابل مشاهده در ” نقش برجسته ” شیرآلات ارائه می گردد. اثر به دست آمده بسیار ظریف و مدرن است. نوآوری و ظرافتی که مشاهده می شود، چشم هر بیننده ای را شگفت زده می سازد. این کاردستی هر یک از مدل ها را به یک قطعه طراحی منحصر به فرد تبدیل می کند و در کنار سایر تجهیزات بهداشتی در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی یک سبک متمایزی را به نمایش می گذارد.

نمایندگی شیرآلات خارجی در ایران

تکنیک DEKORA DESIGN ترکیبی از پرداخت‌های گالوانیکی را ارائه می‌کند که یک موتیف (نقش مایه) تزئینی ظریف را به شیرآلات اضافه می‌کند. در واقع با انتخاب دکوراسیونی که ترکیبی از همان رنگ در نسخه های براق و براش است، هماهنگی و هارمونی خوبی را در محیط به وجود آورد. یا با انتخاب دکوراسیون کروم مشکی براق، نتیجه متضاد تری به همراه داشته باشد. در هر دو صورت نتیجه بسیار دیدنی خواهد بود.

تکنیک YOU AND ME Dekora به مشتری این امکان را می دهد که برخی از مدل های شیرآلات را با نوشته دلخواه خود سفارشی سازی نماید. چه نام فرد باشد، یا یک شعار محبت آمیز برای اعضای خانواده، نتیجه همیشه منحصر به فرد و دیدنی خواهد بود. هر کلمه باید حداکثر 6 کاراکتر داشته باشد که در پایه جلویی میکسر توزیع می شود. تکنیک YOU AND ME Dekora در شیرآلات سینک ظرفشویی دو کالکشن SKYLINE و TOKYO موجود است.

رنگ بندی کامل شیرآلات

انتخاب رنگ توسط مشتری یکی از ایده آل ترین گزینه های تکمیلی برای سفارش شیرآلات دنیل است. کالیته رنگی شیرآلات ایتالیایی کامل است. از رنگ‌های گالوانیکی، قدیمی، برس‌کاری شده، رنگ‌های کلاسیک، طلایی و متالیک تا رنگ های مدرن جدید نظیر سفید، مشکی و رزگلد. طیف رنگ ها به طور مداوم به روز شده تا بیان کننده میزان خلاقیت به کار رفته در طراحی دکوراسیون شما باشد. شیرآلات جدید آشپزخانه با طراحی منحصر به فرد، به زیباتر شدن هرچه بیشتر پلان آشپزخانه شما کمک می نماید.

شیرآلات ایتالیایی دنیل

نمایندگی شیرآلات خارجی در ایران

شما عزیزان می توانید انواع شیرآلات توکار و روکار برند دنیل را از ” نمایندگی شیرآلات خارجی در ایران ” دریافت نمایید. شیرآلات توکار طلایی دنیل یکی از جدیدترین نمونه های لوکس موجود در بازار می باشد که برای دکوراسیون فوق لاکچری طراحی گردیده است.

شما هر مدلی سازگار با سبک دکوراسیون خود را در کالکشن های متنوع این برند می توانید بیابید!

برای مشاهده انواع مدل ها با رنگ بندی متنوع به صفحه ذیل مراجعه نمایید:

شیرآلات ایتالیایی دنیل

تجهیزات بهداشتی « ژیمان » همچنین مفتخر به همکاری با شرکت اسپانیایی « بثکو » و سایر برندهای مطرح خارجی می باشد. انواع روشویی مدرن و لوکس ساده و طرح دار با بهترین درجه کیفی و دوام زیاد عرضه می گردند.

برای مشاهده انواع « روشویی ساده BATHCO » و « روشویی طرح دار BATHCO » به صفحات موردنظر مراجعه نمایید.