تفاوت شیرآلات خارجی درجه یک با نمونه های درجه دو یا سوم آن ها در جنس ، رنگ و نحوه طراحی آن هاست. در واقع می توان گفت یکی از مهم ترین ملاک سازندگان خانه های لاکچری ، زیبایی خیره کننده و منحصر به فرد شیرآلات درجه یک خارجی است که در نگاه اول به چشم بیننده بیاید. طبیعتاً کیفیت و دوام این دسته از شیرآلات نیز قابل توجه هستند و عدم تغییر رنگ ، عدم کدر شدن و شفافیت دائمی آن ها از دیگر دلایل انتخاب می باشد.
شیرآلات خارجی وارداتی انواع مختلفی دارند و دارای برندهای متفاوتی هستند اما تنها می توان تعدادی از آن ها را جزو بهترین شیرآلات خارجی دانست!

بهترین شیرآلات خارجی

بهترین شیرآلات خارجی دارای چه ویژگی هایی هستند؟

زمانی محصولات یک برند را جزء بهترین ها به حساب می آوریم که کیفیت آن از هر لحاظ تایید شده باشد. بارها مشاهده می شود که محصولاتی در بازار وجود دارند که از زیبایی مناسبی برخوردار هستند و مشتری را به خود جلب می کنند. پس از خرید ، نصب و کارگذاری آن هنوز مدت زمان زیادی نگذشته است که شیرآلات احتیاج به تعمیرات پیدا می کنند ، یا کدر می شوند و دیگر آن رنگ درخشان را ندارند. همچنین ممکن است در زمان ساخت آن از متریال اولیه بی کیفیت نظیر سرب خشک استفاده شود. در این صورت برای سلامتی نیز خطرزا هستند. لذا باید در هنگام خرید ، دقت لازم را به کار برید تا متحمل ضرر و زیان نشوید!

شیرآلات خارجی نیز همچون نمونه های داخلی از نظر کیفیت دارای درجه بندی هستند. پس نمی توان گفت که تمامی شیرآلاتی که از خارج کشور وارد می شوند ، از کیفیت بالایی برخوردار می باشند و این موضوع در هزینه نهایی نیز تأثیر گذار خواهد بود.

آشنایی با برندهای بهترین شیرآلات خارجی

1- برند Daniel
2- Pfisher
3- Moen
4- Danze
5- Delta
6- Kohler
7- KWC
و …

هریک از این برندها محصول یک کشور می باشند و دارای آوازه در میان سایر برندهای خارجی هستند و جزء محصولات گران قیمت به حساب می آیند.

ژیمان وارد کننده بهترین شیرآلات خارجی از برند Daniel | خرید شیرآلات ایتالیایی

درباره برند (DANIEL) دنیل بیشتر بدانید!

از شرکت های پیشرو در زمینه طراحی و تولید شیرآلات ایتالیایی لوکس ، شرکت دنیل ایتالیا است.
دنیل روبینتری نام موسس و سازنده خلاق ایتالیایی است که کارخانه Daniel را در میلان ایتالیا احداث نمود.

هدف روبینتری متحول کردن روند متداول در تولید شیرآلات کشور ایتالیا بود. او با ارائه تکنیک های جدید ، نحوه ساخت و آبکاری شیرآلات را دگرگون نمود.

شیوه او برای آبکاری شیرآلات طلایی یا برنجی ، یک ابداع به حساب آمد زیرا تا قبل از آن آبکاری های نامرغوب در سایر کارخانجات سبب می گردید تا این نوع شیرآلات به مرور زمان سیاه شوند. اما روش روبینتری یک انقلاب در این صنعت برپا کرد و عدم اُفت لعاب و تغییر رنگ از مزایای اصلی این ابداع بود.

مراحل تولید شیرآلات DANEIL

1- واحد طراحی : گروهی از متخصصین طراح با ایده های ناب استخدام شدند تا جزئیات را به بهترین شکل ارائه دهند. اهمیت به طراحی جزئیات و خرق عادت در این شرکت ، سبب تمایز شیرآلات تولید شده با سایر برندها شد و همین سبب گردید تا در مدت کوتاهی آوازه و شهرت این شرکت به سراسر دنیا برسد.

2- واحد تحقیق و پژوهش : پس از ارائه طرح های اولیه ، نوبت به کارشناسان زبده در واحد تحقیق و پژوهش رسید تا براساس بررسی متریال خاص بتوانند تکنیک های روبینتری را به وهله اجرا و پیاده سازی در بیاورند.

3- واحد فنی : گروهی از مهندسین با درجه های عالی در حرفه خود ، بر آن شدند تا با استفاده از دستگاه های پیشرفته و متریال با کیفیت بهترین شیرآلات خارجی را تولید نمایند. تکنولوژی Decora در انحصار شرکت دنیل است و با این تکنولوژی توانسته است، پیچیده ترین ایده ها و رنگ و طرح را با آبکاری ویژه بر روی شیرآلات ایتالیایی دنیل پیاده کند. آبکاری های ترکیبی به صورت طرح های برجسته برای رنگ های سفید و مشکی نیز بر روی شیرآلات لوکس بهداشتی انجام می گیرند.

این شرکت دارای ماشین آلات پیشرفته ساخت و تجهیزات آبکاری شیرآلات مختلف است و با 114 طرح ترکیبی و 48 رنگ توانسته است نیازهای مشتریان متفاوت با سلیقه های مختلف را در زمینه شیرآلات لوکس بهداشتی پاسخ گو باشد.

انواع شیرآلات Daniel

  • شیرآلات روکار
  • شیرآلات توکار
  • شیرآلات جزیره

شیرآلات روکار دنیل | بهترین شیرآلات خارجی

نوآوری، خلاقیت و زیبایی شیرآلات روکار دنیل ، به خوبی حس لوکس بودن را به شما منتقل می کنند.
شیرآلات هوشمند روکار ، انتخاب‌ جذابتری هستند که علاقمندان خاص و بسیاری را به سوی خود کشیده است. شیرآلات هوشمند دنیل با کارایی عالی در نمونه های شیرآلات ساختمانی به معنای واقعی لاکچری به حساب می‌آیند.

در تصاویر زیر تعدادی از بهترین شیرآلات خارجی ژیمان را مشاهده می فرمایید:

بهترین شیرآلات خارجی

بهترین شیرآلات خارجی

بهترین شیرآلات خارجی

 

بهترین شیرآلات خارجی

بهترین شیرآلات خارجی

شیرآلات توکار دنیل | بهترین شیرآلات خارجی

شیرآلات توکار از به روزترین نمونه های شیرآلات خارجی هستند. این نوع دارای طراحی منحصر به فردی هستند که با نصب و کارگذاری در درون دیوار فضای کمتری را اشغال نموده و جلوه زیادی هم دارند.

شیرآلات توکار دارای مزایای زیادی هستند که یکی از آن ها مقاومت بیشتر در برابر پوسیدگی به دلیل قرارگیری مغزی در دیوار می باشد.

بهترین شیرآلات خارجی

شیرآلات جزیره دنیل | برند معتبر در میان انواع شیرآلات جزیره

یکی از انواع شیرآلات مدرن که به تازگی در حمام خانه های بزرگ و لاکچری استفاده می گردد، شیرآلات جزیره هستند.

این نوع شیرآلات برای وان های ایستاده که در معمولا در مرکز حمام نصب و کارگذاری می شوند به کار می رود. بدین گونه جلوه فوق العاده ای را به دیزاین حمام خواهد بخشید.

بیشتر بخوانید: وان حمام لوکس | ایده پردازی خاص در طراحی حمام

انواع دوش حمام دنیل

دوش حمام هوشمند دنیل که جزء بهترین شیرآلات خارجی محسوب می گردد توانسته با طراحی ویژه و بی نظیر خود همواره سلیقه سخت پسندان را به خوبی پاسخ دهد و یک انتخاب عالی برای طراحی حمام فانتزی و لوکس به شمار آید.

بهترین شیرآلات خارجی

ژیمان و عرضه تجهیزات بهداشتی لاکچری

بهترین شیرآلات خارجی را عرضه داشته ایم تا شما عزیزان بتوانید رویای خود را در زمان طراحی حمام و سرویس بهداشتی به تحقق رسانید!

دیگر محصولات وارداتی ژیمان :

وان و جکوزی لوکس | چینی آلات بهداشتی Bathco ساخت اسپانیا | روشویی های ایستاده | شیرآلات Daniel