اگر خواهان یک طراحی لوکس برای حمام خانه ویلایی یا آپارتمان خود هستید ، باید از ایده های خاص استفاده نمایید. مسلماً وجود تجهیزات بهداشتی منحصر به فردی که در بازار وجود دارد ، می تواند بر زیبایی و خاص بودن حمام شما بیفزاید ولی این تنها کافی نیست!
اهمیت استفاده از محصولات لوکس و شیک در حمام بر هیچکس پوشیده نیست اما این نکته را نیز باید در نظر گرفت که اگر طراحی حمام به شیوه صحیح صورت نپذیرد ، استفاده از گران قیمت ترین تجهیزات (مانند وان حمام لوکس ، شیرآلات خارجی و ..) نیز آن طور که باید و شاید گیرا و چشم نواز نخواهند بود.

خرید وان حمام لوکس و سایر تجهیزات بهداشتی پس از انتخاب سبک طراحی داخلی 

ایده های خاص ، دکوراسیون خاص

برای رسیدن به این مطلوب ، باید سطح اطلاعات خود را درباره سبک های مختلف دکوراسیون داخلی بالا برید. برای این کار می توانید از چندین منبع مختلف استفاده نمایید.
با سرچ در فضای مجازی (گوگل ، اینستاگرام ، یوتیوب و …) می توانید با جدیدترین سبک ها و به روزترین تجهیزات آشنا شوید. منبع دیگر ، کاتالوگ ها و بروشورهایی است که شرکت های طراحی داخلی می توانند در اختیارتان قرار دهند. عموماً این شرکت ها اطلاعات خود را همواره به روز نگاه می دارند تا پاسخگوی نیاز مشتریان خود باشند. در این راستا می توانید با چند کارشناس نیز مشورت کنید. پس از بررسی فضا ، کارشناسان نظریات خود را ارائه داده و شما براساس آن می توانید تصمیم گیری نمایید.

انتخاب سبک دکوراسیون داخلی منزل باید بر طبق سلیقه و میل شما صورت گیرد. در نظر داشته باشید که هرچه در این زمینه اطلاعات جامع تری را کسب نموده و ریزبینی و دقت خود را در انتخاب جزئیات بالاتر ببرید ، خروجی بهتری را به همراه خواهد داشت.
ایده های خاص می توانند دکوراسیونی خاص را بیافرینند. اگر طرحی خلاقانه را در سر می پرورانید ، فرضیات خود را به کارشناس بیان نمایید تا او بتواند ایده شما را به مرحله اجرا دربیاورد.

در صورتی که فرصتی برای بالا بردن معلومات خود در این مقوله ندارید ، توصیه می شود از یک شرکت طراحی داخلی معتبر بخواهید تا این امر را به سرانجام برسانند. آن ها به کمک علم و هنر معماری و روش هایی که در طراحی چنین فضاهایی دارند ، می توانند بهترین دکوراسیون را خلق نمایند.

خرید تجهیزات بهداشتی ( خرید وان حمام لوکس ، شیرآلات مدرن و … )

مرحله بعدی این پروسه ، انتخاب و خرید تجهیزات بهداشتی می باشد. شرکت های معتبر فروش چنین تجهیزاتی ، ژورنال های متنوعی را برای دسترسی آسان مشتریان خود به انواع مدل های عرضه شده ، قرار داده اند.
انتخاب شما باید بر مبنای وجوه زیر باشد :

1- ظاهر زیبا و به روز
2- کیفیت و دوام محصول
3- ابعاد و اندازه مناسب

در صورتی که معیار خود را بر این سه وجه قرار دهید ، باید یک برند معتبر و مطرح در سطح استانداردهای جهانی را انتخاب کنید. یک کالای لوکس باید با کیفیت و با دوام باشد.
اگر هزینه برایتان در اولویت باشد و به دنبال اجناس ارزان قیمت هستید ، نمی توان امیدوار بود که بتوانید به هر دو مورد اول و دوم دست پیدا کنید. ایده های خاص و تجهیزات خاص نیازمند اختصاص دادن هزینه های بیشتری به آن ها هستند.

وان حمام لوکس

استفاده از وان حمام لوکس یکی از مهم ترین اجزایی است که قادر است جلوه فوق العاده ای به فضای حمام شما بخشد.

وان حمام لوکس

همانگونه که در تصویر مشاهده می کنید ، استفاده از این وان حمام لوکس در مجاورت پنجره ای با پس زمینه ای از درختان و گیاهان طبیعی ، آرامش بخش ذهن هر بیننده ای می باشد. رنگ سفید وان ، تأکیدی بر خلوص و پاکی طبیعت است و تلالو و درخشش آن بر زیبایی محیط افزوده است.

وان حمام لوکس

استفاده از پارادوکس در اشعار ادبی ، همواره مورد توجه شاعران و صاحبان سبک در ادبیات ملل ها بوده است. عدم سنخیت و مغایرت دو رنگ سیاه و سفید در کنار یکدیگر می تواند همان پارادوکس شعرهای ادبی را یاد آوری نماید و این می تواند بسیار زیبا و روح انگیز باشد. در تصویر زیر این تناقض به خوبی دیده می شود و یک فضای آکنده از انرژی های مثبت را به رخ بیننده می کشد.

وان حمام لوکس

وان حمام لوکس

همچنین در این تصویر کارگذاری وان حمام لوکس در نقطه کانونی حمام (مرکز حمام) یک نقطه قوت در طراحی داخلی حمام به شما می رود.

این وان حمام لوکس به دلیل طراحی منحصر به فرد خود ، در عین سادگی توانسته مدرنیزه بودن فضا را نیز حفظ نماید. شمایل جالب لوستر نیز مورد توجه است که استفاده از آن یک ایده خلاقانه به شمار می رود ، زیرا متمایز از مدل های رایج و همیشگی می باشد.

در صورت در اختیار داشتن فضایی با مساحت زیاد ، استفاده از دیوارپوش های چوبی می تواند فضای جالب توجهی را به وجود آورد. همانگونه که در مقاله « استفاده از عناصر طبیعی در دیزاین حمام ، فنگ شویی حمام » به این موضوع پرداخته ایم ، استفاده از المان های طبیعی در عین مدرن بودن نمایان گر وجود روح طبیعت در خانه شما هستند و این می تواند بسیار آرامش دهنده و روحیه بخش باشد.

در تصویر زیر نکته قابل توجه ، همسان سازی پوش کف و دیوارها می باشد که معمولاً کمتر چنین چیزی در اغلب خانه ها به چشم می خورد و این وجه تمایز این حمام با سایر حمام ها می باشد. ظاهر متفاوت وان حمام لوکس این تصویر و ست شدن با چراغ آویز ، شیرآلات و قاب آینه نیز جالب توجه بوده و نشان از جزئی نگر بودن طراح این فضا می باشد.

استفاده از آینه های بزرگ با قاب طلایی نمادی از طراحی به سبک کلاسیک می باشند که بسیار زیبا بوده و نشان گر قدرت و مظهر اشرافی گری هستند. این وان حمام لوکس و به روز ، زیبایی این طراحی را چندین برابر نموده و موجب ادغام دو سبک مدرن و کلاسیک شده است.

وان حمام لوکس

سادگی در اوج زیبایی این طراحی که در تصویر زیر مشخص است، نه تنها تحسین طرفداران سبک مینیمال را بر می انگیزد ، بلکه یکایک افرادی که به دنبال یک طراحی خاص برای حمام منزل خود می باشند نیز زیبایی این دکوربندی را ستایش می نمایند.

وان حمام لوکس

در تصاویر زیر با تأثیر گرفتن از سبک مینیمالیست ، سعی بر استفاده از اجزا و اکسسوری های ساده شده است.

وان حمام لوکس

اگر علاقمند به رنگ آمیزی محیط حمام و استفاده از اکسسوری ها و لوازم تزئینی زیادی هستید ، نمونه طراحی حمام تصویر زیر احتمالاً مورد پسند و خوشایندتان قرار خواهد گرفت. البته اگر از طراحان داخلی بپرسید ، به شما خواهند گفت که استفاده از چنین رنگ آمیزی هایی دیگر مُد روز نیستند ، اما مهم علاقه مندی شما می باشد که باید فضا را براساس میل خود دکوربندی نمایید.

ژیمان ؛ گامی به فردا

ژیمان با عرضه محصولات خود از بهترین برندهای حال حاضر دنیا ، بدون شک همان شرکت معتبری است که به دنبال یافتن آن هستید!
ارائه تجهیزات لوکس ساختمانی با بالاترین کیفیت نظیر وان جکوزی ، وان حمام لوکس ، شیرآلات daniel ، چینی آلات بهداشتی bathco ، مورد تمجید کسانی است که برای خاص شدن خانه خود ، زمان می گذارند.