در دنیای پیشرفته امروزی، حتی ابتدایی ترین وسایل خانه نیز به لوازم هوشمند تبدیل شده اند. یکی از این نوآوری ها را می توان در توالت فرنگی های مدرن ، مشاهده کرد. دوران توالت های سنتی گذشته است. اکنون با ادغام ویژگی‌های هوشمند، این نوع تجهیزات بهداشتی کارآمدتر، راحت‌تر و دوست‌دار محیط‌ زیست شده‌اند.

توالت فرنگی مدرن هوشمند

توالت ها یکی از بزرگترین منابع هدر رفت آب در خانه به شمار می روند و روزانه 30 گالن آب داخل خانه مصرف می کنند. صرفه جویی در مصرف آب و انرژی برای بسیاری از صاحبان خانه به یک دغدغه اصلی تبدیل شده است. از این رو عرضه لوازم بهداشتی ساختمانی مدرن حائز اهمیت می باشد.

توالت فرنگی های مدرن با فناوری جدید، نیازی به یک مخزن بزرگ ندارد. فناوری پشت این توالت‌ها با عبور مقدار کمی آب از طریق لوله‌هایی که با پمپ الکتریکی یا گاز طبیعی کار می‌کنند، برای مصرف کمتر آب طراحی شده اند. در نتیجه توالت های هوشمند برای صرفه جویی در مصرف آب و انرژی، گزینه بسیار خوبی به شمار می روند. این سیستم ها نسبت به توالت های سنتی انرژی کمتری مصرف می کنند و نیازی به مخزن نیست که در بسیاری از مواقع باعث نشت آب می شود.

توالت فرنگی مدرن

نگهداری آسان و کم هزینه توالت فرنگی مدرن

از آنجایی که اغلب مدل ها بدون مخزن است، نیاز به تعمیرات کمتری دارند که به کاهش هزینه های نگهداری آن ها در طول زمان کمک می کند. علاوه بر این، احتمال نشتی آن‌ها بسیار کمتر است، برخلاف توالت‌های دارای مخزن قدیمی‌تر که در طول زمان دچار ترک یا تغییر رنگ می‌شوند.

بسیاری از توالت‌هایی که با مکانیزم بدون مخزن طراحی شده‌اند، می‌توانند به روش‌های مختلفی از جمله سنسور، دکمه، اهرم یا گزینه دو فلاش فعال شوند. جالب است بدانید مدل هایی که برای سرویس های بهداشتی تجاری طراحی شده اند، با فناوری حسگر بدن فعال می گردند.

اکثر این توالت ها برای استفاده در ساختمان های بزرگ مانند فرودگاه ها یا مراکز خرید، طراحی شده اند. در این مراکز لوله کشی ها برای تحمل فشار بالای آب ساخته شده است.

وال هنگ

سیستم های فلاش هوشمند

یکی از ویژگی های هوشمند اولیه توالت فرنگی مدرن، سیستم فلاش پیشرفته است. سیستم های فلاش سنتی اغلب بیش از حد لازم آب مصرف می کنند که منجر به هدر رفتن می شود. سیستم‌های فلاش هوشمند از حسگرها و الگوریتم‌های پیشرفته برای تعیین آب موردنیاز برای هر شستشو استفاده می‌کنند. در نتیجه صرفه‌جویی قابل توجهی را در مصرف آب دربرخواهد داشت.

توالت‌های بدون مخزن شیک و مدرن هستند و نظر بسیاری از طراحان دکوراسیون را به خود جلب نموده است. مدل های هوشمند یک ارزش افزوده خوب برای ملکی هستند که اخیراً بازسازی شده است و می تواند به افزایش بازگشت سرمایه کمک کند.

وال هنگ خارجی

مکانیزم های خود تمیز شونده توالت فرنگی مدرن

جالب است بدانید توالت فرنگی های مدرن هوشمند دارای مکانیسم‌های خود تمیز شونده هستند. در این مکانیزم از مواد تمیزکننده پیشرفته و فرآیند خودکار برای تمیز و بهداشتی نگه داشتن کاسه توالت استفاده می شود و نیاز به شستشوی دستی را کاهش می دهد.

توالت فرنگی مدرن

خرید وال هنگ های وارداتی باکیفیت

برند « BATHCO » اسپانیا ، نامی آشنا در حوزه تجهیزات بهداشتی لوکس به شمار می رود. محصولات باکیفیت این برند بزرگ به سراسر جهان ارسال می گردد.

شرکت « ژیمان » عرضه کننده توالت فرنگی وارداتی اسپانیایی (در دو نوع ایستاده و توکار) می باشد. توالت فرنگی های مدرن بثکو علاوه بر زیبایی و درخشش خاص، آنتی باکتریال بوده و دارای سیستم تخلیه jet و درب آرام بند می باشند. استحکام و مقاومت بالا از دیگر ویژگی های محصولات ساختمانی شرکت bathco است.
کارشناسان خبره ژیمان با کسب تأییدیه نظر متخصصین طراحان داخلی خود و با در نظر گرفتن نیاز خانه های ایرانی، بهترین مارک توالت فرنگی خارجی را به مشتریان گرامی عرضه می نمایند.

توجه : برای مشاهده مدل های مختلف توالت فرنگی ، کلیک نمایید.

وال هنگ جدید

شیرآلات خارجی و سایر تجهیزات بهداشتی لوکس ژیمان

از دیگر محصولات لوکس ساختمانی ژیمان می توان به همکاری با برندهای مطرح خارجی اشاره نمود که برای دیزاین خانه های مدرن، کاملاً برازنده می باشند.

شیرآلات ایتالیایی برند DANIEL ،، وان و جکوزی لوکس و کاسه روشویی طرح دار BATHCO