تنوع تجهیزات بهداشتی در سال های اخیر به گونه ای است که انتخاب را برای خریدار سخت می نماید. اگر با مشاور یک فروشگاه صحبت کنید، تعداد زیادی از مدل ها را به شما معرفی می کند که هریک از متریال گوناگونی ساخته شده اند. در این صورت باید با طراح دکوراسیون خود مشورت کنید و هدف از طراحی دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی خود را مشخص نمایید. در ابتدا باید سبک دکوراسیون را برگزینید و براساس آن قدم به قدم، اجزا و ملزومات موردنیاز را تهیه نمایید.
کاسه روشویی ، یکی از مهم ترین اجزای دکوراسیون حمام شما می باشد که شکل آن تأثیر زیادی در زیبایی فضا دارد. خرید روشویی مدرن فلزی ، پُرسلان، سیمانی، سنگی، چوبی، کامپوزیت، رزین و یا غیره از جمله گزینه های در دسترس شما می باشند.
در این مطلب قصد داریم شما را با انواع مدل های روشویی فلزی – آلومینیومی مدرن و جدید « ژیمان » آشنا نماییم.

خرید روشویی مدرن فلزی – آلومینیومی با روکش رنگی

همانطور که قبلاً بیان شد، روشویی های موجود در بازار تنوع زیادی از نظر نوع متریال سازنده اولیه دارند. لذا باید براساس نوع کاربرد و سبک دکوراسیون موردنظر انتخاب شوند.
در حال حاضر یکی از انواع روشویی برروی بورس، مدل های ساخته شده از فلز آلومینیوم می باشد. این مدل ها براقیت چشمگیری دارند و اغلب برای دکوراسیون هایی با سبک مدرن مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات که اغلب به صورت روکار و کاسه ای عرضه می شوند، جذابیت بصری بالایی دارند.

خرید روشویی شیک فلزی

واردات انواع کاسه روشویی از کشور اسپانیا

با توجه به سابقه طولانی و درخشان شرکت « بثکو اسپانیا » ، این سازنده برتر تجهیزات بهداشتی را می توان جزء معدود شرکت های مبتکر و نوآور دانست. طراحان این شرکت مطرح اسپانیایی که از میان نخبگان این حوزه انتخاب می شوند، محصولاتی را خلق نموده اند که نظیر آن در سایر کشورها مشاهده نمی گردد.

این محصولات از دو ویژگی مهم برخوردارند:

1- بدعت در طراحی مدل ها

2- تغییر در شیوه های معمول ساخت

شرکت بثکو، شرکت بدعت گذار در طراحی انواع روشویی

خلاقیت و ابتکار، دو گزینه مهم در هنگام طراحی و اجرای مدل هایی است که تا پیش از این تنها از یک دریچه به آن نگاه شده است. روشویی هایی که طی 20 سال گذشته در دسترس عموم مردم قرار می گرفت، همگی یک شکل واحد داشتند. هیچگونه ذوق و نوآوری در طراحی آن ها دیده نمی شد. بدین ترتیب هیچگونه تنوعی نیز در دیزاین حمام و سرویس بهداشتی خانه ها مشاهده نمی گردید و تجهیزات مورد استفاده دارای اشکال و رنگ یکسانی بودند. در این زمان، طراحان دکوراسیون (خصوصاً برای خانه های اشرافی‌تر) مجبور می شدند تا تنها با دستکاری رنگ و طرح کاشی های دیوار تغییر اندکی ایجاد نمایند.

اما در حال حاضر این مشکل برطرف شده است و تجهیزات بهداشتی با طرح ها و رنگ های متنوعی در دسترس قرار دارند. به همین دلیل است که اگر عبارت « دکوراسیون حمام » را در موتور جستجوگر گوگل سرچ کنید، با صدها عکس جدید مواجه خواهید شد که هریک دکوراسیون منحصر به فردی را به نمایش گذاشته اند. در واقع پیدا کردن تصویر تکراری کار دشواری است و این موضوع از تعدد و تنوع مدل های موجود نشأت می گیرد.

شرکت « بثکو اسپانیا » یکی از شرکت های بدعت گذار در نحوه طراحی مدل ها می باشد. از نقاشی بر روی کاسه روشویی گرفته تا تغییر ظاهر قبلی از بیضی به دایره و مستطیل از جمله نوآوری های این شرکت می باشد. براین اساس پس از خرید روشویی مدرن فلزی، سنگی، پرسلان و یا هر نوع دیگری می توان یک فضای متفاوت ایجاد نمود و ظاهر دکوراسیون را خاص تر کرد.

شرکت بثکو، شرکت تغییر دهنده شیوه های معمول در ساخت انواع روشویی

در سال های گذشته ماشین آلات صنعتی ساده ای برای ساخت نمونه های ابتدایی روشویی اختراع شده بودند و عموماً برای ساخت روشویی های سنگی مورد استفاده قرار می گرفتند. با ورود چینی آلات به این حوزه، دستگاه‌ها نسبت به قبل مجهزتر گردیدند. اما بازهم تنوعی در تولید محصولات دیده نمی شد و تجهیزات بهداشتی کاملاً یک شکل و یکسان بودند.

در حال حاضر در برخی از کارخانه های برتر دنیا، دستگاه های تمام اتوماتیک برای ساخت انواع روشویی مدرن جدید دیده می شود که این امر بر میزان زیبایی و کیفیت نهایی محصول تأثیرگذار است.

شرکت « بثکو اسپانیا » یکی از شرکت های نوآفرین در مجهز کردن لاین ساخت کاسه روشویی به روش های نوین می باشد. خط تولید این مجموعه با راه اندازی انواع دستگاه‌های رباتیک با دانش فنی روز، بهترین مدل های این حوزه را عرضه می نماید. بدین ترتیب روشویی مدرن فلزی ، پرسلان، چوبی و … با بالاترین دقت و کیفیت تولید می گردد تا محصولات کارآمدی به دست مشتری برسد.

خرید روشویی مدرن فلزی از برند اسپانیایی

شرکت « ژیمان » مفتخر به همکاری با شرکت اسپانیایی « BATHCO » می باشد و بهترین محصولات این شرکت را در اختیار هموطنان عزیز خود قرار می دهد.

محصولات در سه کالکشن « ساده » ، « طرح دار » و « متریال خاص » عرضه می گردد. روشویی مدرن فلزی در کالکشن متریال خاص قرار دارد و یک گزینه متفاوت برای طراحی دکوراسیون شما به شمار می رود.

در تصاویر ذیل، روشویی مدرن فلزی – آلومینیومی (داخل سفید) که به دو شکل ساده و طرح دار ساخته شده اند را مشاهده می نمایید. بنا به سبک دکوراسیون خود می توانید مدل موردنظر را انتخاب کنید.

روشویی مدرن فلزی طرح دار

توجه : لازم به ذکر است طرح خارجی روشویی الهام گرفته از طبیعت است و توسط نقاشان ماهر کشیده می شود.

خرید روشویی مدرن فلزی

روشویی مدرن فلزی ساده

خرید روشویی مدرن فلزی

روشویی مسی رنگ

خرید روشویی وارداتی لوکس از شرکت ژیمان

برای مشاهده انواع کالکشن های روشویی به صفحه « چینی آلات بهداشتی Bathco » مراجعه نمایید.