شرکت بثکو اسپانیایی با بدعت گذاری در سبک متداول ساخت روشویی، یکی از بنیان گذاران اصلی در طراحی تجهیزات بهداشتی ساختمانی جدید می باشد. روشویی مدرن جدید به سبک بثکو با خطوط ساده، ساخت بی عیب و نقص و طرح های خاص مشخص می شود و به دلیل کاربردی بودن آن معروفیت بالایی پیدا کرده است.

راهنمای خرید روشویی مدرن جدید

قبل از انتخاب و خرید کاسه روشویی برای حمام و سرویس بهداشتی، باید با خصوصیات مدل های جدید و به روز آشنا شوید. ممکن است تصور شما از روشویی، مدل‌های کابینتی باشد که فضای ذخیره سازی لوازم موردنیاز در حمام را فراهم نموده و به عنوان پایه‌ای برای سینک و آینه روشویی شما عمل می کنند. اما در حال حاضر نمونه‌های جدیدتری به بازار عرضه شده اند که به دلیل خلاقیت در ساخت، زیبایی منحصر به فردی دارند. این مدل ها بدون کابینت نصب و کارگذاری می گردند، در نتیجه طراحان دکوراسیون به کمک آن می توانند فضاسازی بهتری از محیط را ارائه دهند.

شیوه طراحی در حمام مدرن

روشویی حمام می تواند به عنوان نقطه مرکزی و فاکتور مشخص کننده فضا درنظر گرفته شود. به همین دلیل جهت دستیابی به یک فضای چشم نواز و جالب توجه، باید به محل نصب و کارگذاری روشویی اهمیت داده شود. سایر تجهیزات بهداشتی نظیر وان جکوزی باید براساس سبک روشویی انتخاب شوند. در صورتی که دکوراسیون شما براساس مدل های روشویی جدید مدرن بثکو طراحی می شود، نباید از وان یا شیرآلات کلاسیک استفاده گردد.

همانطور که در تصویر زیر مشخص است، از شیرآلات توکار که نسل جدیدتری نسبت به شیرآلات کلاسیک روکار هستند بهره گرفته شده است.

روشویی مدرن جدید

فضاسازی بهینه

از مزایای روشویی کنسولی یا کابینت‌دار نظم بخشیدن به لوازم داخل حمام است، اما باید فضای زیادی را برای آن اختصاص داد و این از مهم ترین ایرادات این مدل‌ها به شمار می رود. پس از ورود روشویی کاسه ای به دنیای تجهیزات بهداشتی جدید، برخی از ملزومات موردنیاز نمونه‌های قبلی کنار گذاشته شدند. مهم ترین آن ها حذف کابینت زیر روشویی بود که به ظاهر لوکس روشویی آسیب می‌رساند.
با توجه به کمتر شدن متراژ و مساحت حمام های آپارتمانی، حذف تجهیزات اضافی می تواند موجب دلبازتر شدن فضا گردد و یک طراحی یکپارچه و بهینه صورت پذیرد.

توجه : در صورتی که فضای بیشتری در اختیار طراح باشد، استفاده از روشویی کاسه ای دوقلو انتخاب مناسب تری است. همچنین در صورت نیاز، نمونه‌های ساده تری از قفسه در زیر روشویی ساخته شود تا برای گنجاندن وسایل مورد استفاده قرار گیرد.

توجه به جذابیت بصری روشویی مدرن جدید

درست همان اندازه که کیفیت یک محصول حائز اهمیت است، جذابیت ظاهری آن نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. شرکت بثکو با عرضه دو کالکشن ساده و طرح دار نیاز سلایق مختلف را درنظر گرفته است:

روشویی ساده بثکو

روشویی مدرن جدید ساده به فضای شما عمق می بخشد و با هر رنگ دیواری هماهنگ می شود. در سال های گذشته، روشویی‌ها به رنگ سفید تولید می شدند، اما با گسترش تنوع در چیدمان، گزینه دومی نیز به آن اضافه گردید. در حال حاضر استفاده از روشویی مشکی رنگ در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی به یک ترند تبدیل شده است و زیبایی فوق العاده ای را به محیط می بخشد.

(روشویی ساده سفید براق بثکو مدل Olea Rectangular)

(کاسه روشویی ساده سفید مات بثکو مدل Dinan)

روشویی مدرن جدید

(روشویی ساده مشکی مات بثکو مدل New Lys)

روشویی مدرن جدید

(کاسه روشویی ساده مشکی براق بثکو مدل Dinan 50)

روشویی طرح دار بثکو

شرکت اسپانیایی بثکو با پایه گذاری خلاقیت در ساخت روشویی های جدید، نمونه های فوق مدرنی را به بازار عرضه نمود که نظیر آن در سایر شرکت های تولیدکننده تجهیزات ساختمانی مشاهده نمی شود.

این شرکت با بهره مندی از نقاشان حرفه ای و خوش ذوق، طرح هایی الهام گرفته از طبیعت را بر روی سطوح داخلی و خارجی کاسه روشویی پیاده سازی نموده است. به همین دلیل است که ارزش این محصولات در قیاس با سایر محصولات چند برابر گردیده است.

روشویی طرح دار بثکو مدل Rhodon

روشویی مدرن جدید

روشویی طرح دار بثکو مدل Aire

روشویی مدرن جدید

شیرآلات خارجی ژیمان | فروش روشویی مدرن جدید

شرکت ژیمان با واردات تجهیزات بهداشتی لوکس خارجی، بهترین‌های این حوزه را به مشتریان عزیز خود عرضه می دارد. تنوع محصولات شرکت مطرح اسپانیایی بثکو زیاد است و کارشناسان متخصص ژیمان با درنظر گرفتن نیاز روز بازار و اهداف طراحان دکوراسیون داخلی در کشور، جدیدترین مدل‌ها را در اختیار ایشان قرار می دهند تا خالق منحصر به فردترین دکوراسیون‌ها گردند.