امروزه کاسه روشویی در انواع مختلفی تولید می گردد. کاسه روشویی ساده BATHCO و کاسه روشویی طرح دار BATHCO در دو نوع روکار و توکار عرضه می شود. قیمت روشویی با توجه به رنگ و کیفیت لعاب و همچنین برند های ایرانی و خارجی متفاوت می باشد. برای خرید کاسه روشویی باید این موارد را در نظر گرفته و براساس بودجه ای که در اختیار دارید مدل موردنظر را انتخاب نمایید.

خرید کاسه روشویی ساده

همان طور که قبلاً به آن اشاره نمودیم ، روشویی ها در دو نوع ساده و طرح دار هستند. در این مطلب به بررسی روشویی های ساده عرضه شده توسط ژیمان می پردازیم. در صورتی که قصد خرید کاسه روشویی ساده را دارید ، این مطلب را از دست ندهید!

خرید کاسه روشویی

کاسه روشویی ساده ژیمان ؛ شیک و مینیمال

اگر هماهنگی و هارمونی میان کاسه روشویی و شیرآلات وجود داشته باشد ، یک دکوراسیون مینیمال را ایجاد می نماید که زیبایی و گیرایی آن بسیار بالا خواهد بود. عرضه محصولات به گونه ایست که با هر دو نوع شیرآلات روکار و شیرآلات توکار هماهنگی دارد و براساس سلایق و امکانات سرویس بهداشتی خود می توانید هریک از مدل ها را برگزینید.

خرید کاسه روشویی ساده | متریال تشکیل دهنده

استفاده از متریال های خاص نظیر مس ، شیشه ، سنگ مرمر ، کوارتز و یا سرامیک های مدرن در کنار استفاده از رنگ های لوکس مثل طلایی باعث تولید طرح های لاکچری شده است و همین دلیل اصلی تفاوت قیمت های آن در بازار می باشد.

خرید کاسه روشویی

کاسه روشویی ساده بثکو از جنس کوارتز است و لعاب کاری توسط دستگاه های فوق پیشرفته صورت می پذیرد.

شکل ظاهری روشویی کاسه ای ساده ژیمان ؛ لوکس و جذاب

در صورتی که به جزئیات یک ایده به دقت پرداخته شود ، خروجی ایده آلی را دربرخواهد داشت. متخصصان و کارشناسان متالوژی با همکاری طراحان داخلی ، علاوه بر آنکه به مقوله کیفیت محصولات تولید شده می اندیشند ، برای جلوه ظاهری آن نیز اهمیت زیادی قائلند. به گونه ای که محصولات برای اغلب سبک های دکوراسیون داخلی ، کاربرد داشته باشد و مشتریان بتوانند با خیالی آسوده از کیفیت به دیزاین حمام و سرویس بهداشتی خود بپردازند. ( خرید کاسه روشویی ، خرید شیرآلات لوکس ، وان جکوزی مدرن و .. )

خرید کاسه روشویی

روشویی یکی از اجزای اصلی سرویس بهداشتی

در کلیه سرویس های بهداشتی ؛ مسکونی یا اداری ، رستوران یا مطب ، روشویی جزء اصلی تجهیزات بهداشتی می باشد و از آنجایی که به مقوله دکوربندی در مکان های عمومی (فضاسازی) نیز اهمیت داده می شود ، استفاده از روشویی باکیفیت با ظاهر زیبا از اولویت بالایی برخوردار می باشد.

ژیمان | عرضه تجهیزات بهداشتی ساختمانی خارجی

شرکت اسپانیایی بثکو از پیشگامان این صنعت با استفاده از مواد اولیه مرغوب و دستگاه مدرن و پیشرفته با نوآوری در این زمینه علاوه بر ساخت روشویی ساده ، روشویی طرح دار را نیز عرضه نموده است. طرح ها با دستان هنرمندان این حرفه و با الهام از طبیعت ، محصولات را چشمگیر و خاص می نمایند. تنوع بالای محصولات عرضه شده ژیمان ، موجب می گردد تا دست شما را برای انتخاب و خرید کاسه روشویی لوکس باز بگذارد.

از سایر محصولات حرفه ای ژیمان دیدن نمایید :

وان و جکوزی خارجی ،، روشویی ایستاده بثکو ،، توالت فرنگی بثکو