از تأثیرات مثبت تغییرات دکوراسیون بر روحیه خود و اعضای خانواده تان عافل نباشید! انجام هر تغییری نشانه مثبت اندیشی آن فرد یا افراد است. اگر علاقمند به تغییر دکوراسیون منزل خود هستید ، بهتر است طراحی آن را براساس مُد روز انجام دهید. در صورتی که هر سال قادر به خرید وسایل و لوازم جدید نیستید ، با جابجایی وسایل دکوراتیو خود می توانید ، تغییرات جالب توجهی را در محیط به وجود آورید و اعضای خانواده اینگونه احساس خواهند کرد که در خانه جدیدی سکونت دارند. سرویس بهداشتی و حمام نیز همانند سایر قسمت های خانه نیازمند این تغییرات می باشند. شما می توانید دیزاین سرویس بهداشتی را براساس ترندهای ارائه شده در سال جاری طراحی نمایید.

هر ساله ترندهای مختلفی در سایت ها و مجلات برتر دنیا مطرح می شوند که طراحان دکوراسیون داخلی با پیروی از آن ها می توانند طرح های جذابی را خلق کنند و یک دکوراسیون به روز و خاص را ارائه دهند.

دیزاین سرویس بهداشتی

دیزاین سرویس بهداشتی و حمام بر مبنای ترندهای سال 2021

ترکیب محیط داخلی و خارجی 

یکی دیگر از محبوب ترین دیزاین ها ، ترکیب محیط داخلی و خارجی با یکدیگر است. طراحی بیوفیلیک ، راهی برای اتصال فضای داخلی خانه به طبیعت است که می تواند تاثیر بسیار زیادی در روحیه افراد بگذارد.
در این طراحی، به منظور ترکیب فضای داخلی و خارجی از پنجره هایی که دارای شیشه های سرتاسری بزرگ هستند، استفاده می کنند تا نمایی از بک گراند فضای بیرونی در داخل خانه وجود داشته باشد. اکنون دیگر ساخت خانه های بسته و بدون نور به پایان رسیده است و اغلب مردم به دنبال به حداکثر رساندن فضای بیرونی خود با اختصاص فضاهایی برای صرف غذا، کار، استراحت و سرگرمی هستند. در دیزاین سرویس بهداشتی و حمام اکثر خانه های لاکچری و گران قیمت نیز به این موضوع پرداخته شده است.

دیزاین سرویس بهداشتی

استفاده از وان حمام و روشویی هایی با رنگ های تیره در دیزاین سرویس بهداشتی و حمام

از ترندهای مطرح سال 2021 ، استفاده از روشویی و وان های تیره رنگ می باشد. رنگ هایی همچون سیاه ، خاکستری ، سورمه ای ، ابهت و لوکس بودن محیط را برای بیننده تداعی می کنند و استفاده از این رنگ ها جسورانه و بی باکانه است و تحول زیادی را در تغییر فضا به وجود می آورد. اگر می خواهید دیزاین سرویس بهداشتی و حمام متفاوتی داشته باشید ، باید متفاوت تر از سالیان گذشته بیندیشید و با الگوبرداری از ترند سال ، جلوه متفاوتی را به محیط خود دهید. روشویی های مشکی رنگ ، که تمام سنگ می باشند با رگه هایی از رنگ سفید و طلایی جلوه متفاوتی خواهند داشت.

طرفداران مینیمالیست قطعاً خوشحال خواهند شد ، اگر بدانند که ترند سال 2019 ، تا 2021 همچنان سبک محبوب دکوراسیون مینیمال در سراسر جهان می باشد. دوستداران این طرح از تجهیزات و متریالی استفاده می نمایند که دیزاین سرویس بهداشتی و حمام در عین سادگی ، بسیار لوکس و خاص شود. دیوارها ، کفپوش ها ، اکسسوری ها و سایر تجهیزات بهداشتی به کار رفته از این قاعده مستثنی نیستند و همگی خصوصیات منحصر به فردی دارند. به علاوه استفاده از روشویی های سنگی ، می تواند سبک مینیمال را به خوبی به نمایش بگذارند.

مطلب پیشنهادی : رنگ دکوراسیون سرویس بهداشتی براساس طراحی مینیمال

دیزاین سرویس بهداشتی

دیزاین سرویس بهداشتی

دیزاین سرویس بهداشتی

ترکیب دو رنگ در طراحی مینیمال

معمولاً در طراحی مینیمال از ترکیب دو رنگ استفاده می شود تا از شلوغی فضا جلوگیری شود. ترکیب دو رنگ سفید و مشکی از جمله رنگ هایی هستند که مکمل یکدیگرند و فضای متفاوتی را به وجود می آورند. همچنین ترکیب رنگ های روشن و خنثی نیز برای رنگ آمیزی دیوارها مناسب می باشند.

یکی از رنگ های ترند دکوراسیون سال ۲۰۲۱ آبی تیره است که طیفی بسیار عمیق و غنی و برای انواع حمام و سرویس بهداشتی مناسب است. از به کار بردن رنگ آبی تیره برای فضاهای کوچک هراس نداشته باشید. به طراحان توصیه می شود که از این رنگ در فضاهایی که نور طبیعی بیشتری وجود دارد استفاده شود.

محبوبیت طیف مشکی وارد دکوراسیون سال ۲۰۲۱ نیز شد. اگر می خواهید این رنگ را وارد دیزاین سرویس بهداشتی و حمام خود کنید ، گیاهان سبز می توانند جدیت رنگ سیاه را تلطیف کند ، به همین منظور توصیه می شود از گیاهان طبیعی داخل این فضا استفاد نمایید.

از دیگر ترندهایی که در دکوراسیون داخلی مطرح شده است استفاده گسترده از رنگ سفید همراه با تکه‌هایی به رنگ سیاه است. این گونه از دکوراسیون داخلی هم ساده است و هم مینیمال. فضاهایی که دارای این رنگ‌ها هستند روشن خواهند بود که همراه بودن آن با چند پنجره رو به نور طبیعی فضا را درخشان‌تر خواهد کرد.

 دیزاین سرویس بهداشتی

دیزاین سرویس بهداشتی

دیزاین سرویس بهداشتی با آینه های ترند 2021

در ترند سال 2021 ، آینه هایی با قاب مستطیل شکل دیگر جایگاهی در طراحی دکوراسیون ندارند و به جای آن آینه هایی با اشکال هندسی نامتقارن در طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام به کار می رود. تولید آینه های هوشمند (ضد رطوبت و ضد بخار) از تکنولوژی های نوین این روزها هستند که اساس کار آن به شیوه زیر می باشد:

برای جلوگیری از نشستن بخار آب ناشی از استحمام بر روی سطوح آینه های ضدبخار ، از همان مکانیزم شیشه های خودرو در زمستان استفاده می کنند. با عمل کندانسه شدن ، تغییر حالت از بخار به مایع رخ می دهد و بدین ترتیب زمانی که بخار آب بر روی جسم خنک (سطح آینه) قرار می گیرد ، گرمای خود را از دست داده و به سرعت سرد می شود ، لذا تغییر حالت فیزیکی رخ داده و به مایع تبدیل می گردد.

دیزاین سرویس بهداشتی

دیزاین سرویس بهداشتی

دیزاین سرویس بهداشتی

مکانیزم عمل آینه‌های ضد بخار در دیزاین سرویس بهداشتی

تمام آینه‌های ضد بخار با یکی از این دو مکانیزم کار می‌کنند:

  1. گرم کردن سطح آینه
  2. وجود لایه ضد بخار بر سطح آینه

آینه ضد بخار چطور گرم می‌شود؟

آینه‌های ضد بخار با انرژی الکتریکی گرم می‌شوند. با این انرژی آینه گرم شده و دیگر بخار موجود در حمام در اثر سرد بودن سطح آینه به قطرات آب تبدیل نمی‌شود. توجه داشته باشید که خطر برق گرفتگی در آینه های ضد بخار نزدیک به صفر می باشد زیرا ولتاژ الکتریکی به کار رفته در آن بسیار پایین است.

آینه‌های ضد بخار چه مدل‌هایی دارند؟

انواع مختلفی در بازار برای آینه ضد بخار می‌توانید پیدا کنید:

  • مدل‌های آینه پایه‌دار کوچک برای شلف روشویی
  • آینه ضد بخار گرد
  • آینه ضد بخار مربع
  • آینه ضد بخار کابینتی
  • آینه ضد بخار روی درب حمام

دیزاین سرویس بهداشتی و حمام با اکسسوری هایی به رنگ مات

ترند لوازم تزئینی در سال 2021 ، استفاده از اکسسوری هایی با رنگ مات و تیره می باشد. چنین وسایلی می توانند ظرافت خاصی را به دیزاین سرویس بهداشتی و حمام ببخشند.

محصولات لوکس بهداشتی ژیمان

انتخاب محصولات ساختمانی ژیمان از بهترین برندهای حال حاضر دنیا براساس ترند سال میلادی ، مُد روز ، تقاضای مشتریان و انواع سبک های دکوراسیون داخلی صورت می پذیرد.

وان و جکوزی ، شیرآلات daniel (از بهترین برند ایتالیایی) ، چینی آلات بهداشتی bathco (شرکت معتبر اسپانیایی) ، برای خانه های لوکس طراحی شده اند.

رویایتان با واقعیت فاصله ای ندارد! با استفاده از تنوع محصولات ژیمان می توانید ایده های خلاقانه خود را به حقیقت مبدل سازید!