روشویی جدید سیمانی یکی از جدیدترین مدل های کالکشن روشویی با متریال خاص شرکت بثکو اسپانیا می باشد که طرفداران زیادی پیدا کرده است. این محصولات منحصر به فرد برای اغلب سبک های دکوراسیون کاربرد دارند. شکل خاص و متریال متفاوتی که در ساخت این محصولات به کار رفته است، سبب تمایز آن ها نسبت به سایر مدل های رایج موجود در بازار گردیده است.

روشویی جدید سیمانی

شرکت اسپانیایی « بثکو » تولید کننده انواع روشویی لوکس با طراحی خاص می باشد. این شرکت اینگونه خود را به بازارهای جهانی معرفی می نماید:

” ما 40 سال است که طیف گسترده ای از محصولات حمام را طراحی، تولید و توزیع می کنیم، دوره ای که در آن به لطف شهود و دانش خود از مرزها عبور کرده ایم.

امروزه با نگاهی به گذشته، مفتخر به حضور در پنج قاره جهان هستیم. علت موفقیت را می توان در این واقعیت دانست که آخرین فناوری را در کار خود گنجانده ایم! امروز بیش از هر زمان دیگری چشم به آینده داریم. آینده ای پر از فرصت ها که در آن می خواهیم به لطف دانشی که روز به روز به دست می آوریم و همچنان در حال افزایش است به رشد خود ادامه دهیم.

بخش مهمی از استراتژی کسب و کار Bathco، تعهد دائمی برای سرمایه گذاری در طراحی، کیفیت و نوآوری است. براساس این سه رکن قادر هستیم تا برای رفع نیازهای مشتری و سازگاری با تغییرات گرایش بازار، دائماً محصولات جدیدی را عرضه نماییم. برای تحقق این هدف باید به به طور منظم با طراحان صنعتی و مراکز تحقیقاتی معروف همکاری داشت.

شرکت ما سرمایه گذاری بزرگی را در تحقیق مواد جدید و همچنین در طراحی و توسعه محصولات حمام انجام می دهد که امکانات جدیدی را به کاربران ارائه می دهد. نمونه بارز آن همکاری ما با موسسه فناوری اجزای کانتابریا است که در سال 2013 انجام شد.
هدف پروژه های این شرکت توسعه یک ماده نوآورانه است که امکان ساخت تجهیزات بهداشتی پیشرفته را می دهد که ضد آب، مقاوم، سبک، با پرداخت طبیعی و کاملاً توسعه یافته باشد. ”

مشاهده انواع روشویی طرح دار Bathco

ژیمان عرضه کننده انواع روشویی وارداتی لوکس

شرکت « ژیمان » با انتخاب شرکت های معتبر در حوزه تجهیزات بهداشتی لوکس و مدرن ، بهترین محصولات این کشورها را با توجه به نیاز طراحان داخلی وارد کشور می نماید. متخصصان شرکت ژیمان با بررسی کاربردی بودن محصولات، انواع روشویی وارداتی را با متریال مختلف در اختیار هموطنان عزیز قرار می دهند.

روشویی جدید سیمانی با چند مدل مختلف در ابعاد و اندازه های متنوع به فروش می رسد. 

خرید روشویی سیمانی

روشویی جدید سیمانی

طراحی دکوراسیون با روشویی جدید سیمانی

مدل های سیمانی برای سبک های دکوراسیون ذیل مناسب هستند:

سبک مدرن

در این سبک برخلاف سبک کلاسیک هیچگونه محدودیتی برای طراح وجود ندارد. برای اجرای این سبک کافیست طراح دانش معماری را با خلاقیت خود ادغام و ترکیب نماید تا خالق بی بدیع ترین دکوراسیون ها گردد.
در سبک مدرن طراح باید بیش از نشان دادن زرق و برق، در اندیشه نشان دادن زیبایی در سادگی دکوراسیون باشد. استفاده از رنگ های مختلف آزاد است اما نباید تعادل میان رنگ ها را فراموش کرد. هارمونی میان دو یا چند پالت رنگی بسیار حائز اهمیت است تا بتواند به هدف خلق دکوراسیون یعنی نمایش سادگی دست یابد.

تجهیزاتی که به عنوان تزئین می توان از آن ها بهره گرفت، کاملاً با اشکال تزئینی در سبک کلاسیک متفاوت می باشند. در تمام این لوازم جانبی نوعی از خلاقیت و ابتکار مشاهده می شود. هرچه تجهیزاتی که طراح مورد استفاده قرار می دهد مخالف مدل های رایج و متداول باشد، بیشتر مورد توجه قرار خواهد گرفت.

طراحی دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی نیز به همین شیوه است. روشویی جدید سیمانی جزء آن دسته از تجهیزات بهداشتی می باشد که در همه خانه ها دیده نمی شود. لذا استفاده از آن می تواند تحولی بزرگ در خلق دکوراسیون حمام به حساب آید.

روشویی مدرن

سبک صنعتی

این سبک پس از انقلاب صنعتی اروپا در اوایل قرن 20 میلادی شکل گرفت و در زمان کوتاهی به عنوان یکی از سبک های دکوراسیون در سراسر جهان مطرح شد. مهم ترین ویژگی این سبک استفاده از متریال ساختمانی ساده و پرکاربرد مانند: آجر، بتن، چوب و فلز می باشد. جالب است بدانید علاوه بر استفاده از لوازم جانبی و تجهیزات با این نوع متریال، در دیوارها و سقف ها نیز بدون پوشش خاصی به کار گرفته می شوند.

در این سبک اشکال و متریال به کار رفته معمولاً به رنگ های سرد هستند، بنابراین برخلاف سبک مدرن برای متعادل کردن فضا باید از رنگ های گرم نظیر قهوه ای، آجری، کاراملی استفاده نمود.

روشویی جدید سیمانی با متریال طبیعی، یک گزینه مناسب برای طراحی دکوراسیون حمام به سبک صنعتی می باشد. اگر دیوارها به رنگ آجری طراحی شده است باید از روشویی سیمانی به رنگ خاکستری استفاده نمایید تا تعادل در رنگ بندی ایجاد گردد.

سبک روستیک با روشویی جدید سیمانی

در این سبک کلیه اجزای دکوراسیون از متریال طبیعی نظیر چوب ، سنگ و … گرفته می شوند. معمولاً اثاثیه شکل ساده ای دارند و باید به گونه ای انتخاب شوند که احساسات آرامش بخش طبیعت را به بیننده منتقل سازند. این دکوراسیون فاقد مواد مدرن نظیر پلاستیک و پارچه های مصنوعی می باشد.

روشویی جدید سیمانی را می توان برای این سبک نیز به کار برد و با هماهنگی و انطباق با سایر عناصر طبیعی یک فضای راحت و خاص طراحی نمود.

مشاهده انواع شیرآلات ایتالیایی DANIEL